5. Bölüm

56 7 3
                                    

Soni in bakış açısı

Yaklaşık sekiz saat sonra jet karaya yaklaştımızı söyledi ve bizde alış veriş için kızlarla hazırlandık ve iskele ye indik ve bizimkileri de orda gördük.

Scorge: Ah merhaba hanımlar nereye böyle?

Sonic: Bu kasabadan sonra yolculuk uzun olacak bu yüzden biraz alış veriş yapmaya gidiyoruz.

Silver: bize katılmak ister misiniz yanımızda bizi koruyan birileri olsa fena olmazdı. (melphiles'e yaklaşır)

Manic: Ah evet duyduğuma göre bu kasaba da bizden bile tehlikeli haydutlar varmış ve özellikle de kadınlara dadanıyor larmış. (Scorge'a yaklaşır)

Shadow: Yani yanınızda sizi koruyacak birileri istiyorsunuz.

Sonic: kendi adına konuş ama haklılar sebze meyveleri taşımamız'a yardım edebilirsiniz.

Hep birlikte kasabanın pazarına gittik ben ve silver sebze meyvelere baktık manic ve diğerleri de etlere baktı.

Sonic: Hepsinden 10 kilo alabilir miyiz lütfen

Satıcı: Tabi 975 TL

Sonic: Buyrun iyi günler

Sonra bizimkilerin yanına gittik

Melphiles: Yardım edeyim ( kasalardan ikisini alır)

Silver: Ah sağol mephy ağır gelmeye başlamıştı.

Manic: Nerdeyse bütün tezgahı satın almışsınız.

Sonic: Sana bu yolun uzun olucağını söyledim neredeyse 1 hafta karaya çıkmıycağız.

Manic: Sanırım haklısın.

Hep birlikte gemiye geri döndük ve kasaları yerleştirdik daha sonra babamın yanına gittik ve saldırı camız köyle ilgili konuştuk o köye enson 6 yaşında iken gitmiştim ve hiç iyi bir gün değildi.

Konuşma bittikten sonra denize baktım
o gün uyumadan önce yaptığım son şey buydu.

Silver: iyi misin sonic?

Sonic: Evet iyiyim sadece o günü hatırladım bu nun bende uyandırdı duyguyu biliyorsun.

Silver: Evet biliyorum o gün senin için çok acı verici olmuştur.

Sonic: Tahmin edemezsin.

Silver: Gel seni odaya götürelim.

Silver ile odaya gittim ve yatağa uzandım
ve kendimi uykuya bıraktın.


iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin