13. Bölüm

37 3 5
                                    

Sonic in bakış açısı

Etrafımdaki herkes flörtleri ile konuşuyor ve hediye alıyorlardı bende oturduğum yerden kalktım ve sahile doğru yürüdüm bir kaç adım sonra jet önümü kesti.

Jet: Merhaba sonic

Sonic: Merhaba jet 😒

Jet: Böyle bir gün de neden üzgünsün?

Sonic: Söylesem beni anlamazsın.

Jet: Ah peki bu akşam yalnız mısın?

Sonic: Bu seni ilgilendirmez kara kuşu.

Jet: Düşünmüyordum da belki biz ikimiz dans ederiz çünkü sende yalnızsın ve bende yalnızım.

Sonic: Yalnız olmak yalnış kalpte olmaktan iyidir.

Bunu söyledikten sonra oradan uzaklaşıp sahile indim ardından en sevdiğim mağaraya gittim ve resimlere bakıp anıların içinde kayboldum Sonia ile buraya sahildeki anılarımızı çizerdik.

Bütün resimlere baktıktan sonra sahile döndüm ve denize baktım biraz yürüdükten sonra önümde bir sırt çantası gördüm etrafıma baktım ama kimse yoktu sonra denizden biri çıktı sahile yaklaştığında onun shadow olduğunu gördüm Allah aşkına bunlar tesadüfmü bu adam neden hep karşıma çıkıyor!?

Sonic: Ah yine mi sen

Shadow: Senin burada ne işin var festivalde sana hayran olan erkeklerle birlikte olman gerekmiyormu?

Sonic: Ne önemi varki kraliçe olmasam emiynim ki sevilmezdim bile.

Shadow: Neden böyle düşündün

Sonic: Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladımki ya ben fazlayım yada biri eksik😔

Shadow: Herzaman böyle karamsar mısın seni ilk gördüğümde narin ama aynı zamanda güçlü bir kadın olduğunu gördüm çoğu erkek böyle kızlardan hoşlanır.

Sonic: Kimisi aşkı tende aradı kimisi parada... Oysa ki aşk hep ait olduğu yerdeydi kalpte ama kimse bunu göremedi herkes beni mutlu etmeye çalıştı bende mutlu hörünmeye ama içimde hissettiğim hüzünü ve acıyı kimse bilemez.

Shadow: Mutluluk bir ömür değil, bir anlık tır ... Çok uzak değil aslında, iki adımdır.

Bu sözleri duyunca içimde yine o garip hissi hissettim ürpertici ama hoştu hüzün duygumun biraz da olsa azaldığını hissettim ama ne bu duygu?

Shadow: Hiçbir mutluluk sonsudek sürmediği gibi, mutsuzluk da geçicidir unutma.

Sonic: Beni nasıl anlıyorsun?

Shadow: Sana söylemiştim hem babamı hemde sevgilimi kaybettim.

Sonic: Ah tıpkı benim ablamı kaybetmem gibi.

Shadow: Kaybetmekten korktuğun sürece mutsuz olmaya mahkumsun.

Sonic: Belkide haklısın ama rica etsem üzerine gömlek yada t şört giyermisin seninle konuşurken biraz utanıyorum da.

Shadow: Ah afedersin ( üstünde ki ıslak gömleği çıkarır)

Shadow: Ah afedersin ( üstünde ki ıslak gömleği çıkarır)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonic:

Sonic:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Çok utandım neredeyse beni gölde gördüğü o gün kadar kızardım o üzerini giyince kasaba meydanına gittik birkaç saniye sonra müzisyenler çalmaya başladılar ve herkes fansa kalktı.

Sonic: Görünüşe göre bu dansta ikimiz de yalnızız.

Shadow: Peki bu dansı bana lütuf eder misiniz.

Nedense içimde ki ses bana onun teklifini kabul etmemi döylüyordu ben de kabul ettim.

Sonic: Tabi ki

Yazarın bakış açısı

Sonic ve shadow dans ederken herkes ona bakıyordu ve çoğu şaşkınlık içinde onları izliyordu özellikle de jet.

Aleena: Ah aşkım kızımıza bak nekadar da uyumlu lar.

Zokar: Evet ve kızımızın mutlu olmasına sevindim.

Aleena: Ben de aşkım.

O sırada jet wave ile dans etmeyi bırakır ve evlerin arasında tenha bir yerde duvara yumruk attı wave onun yanına gitti ve iyi olup olmadığını kontrol etti.

Wave:  İyimisin jet.

Jet: Sence iyimiyim ha benim yerime o sersem emo kirpiyi seçti nasıl iyi olabilirim bütün hayallerim suya düştü.

Wave: Belki böyle olması bizim için daha uygundur belki kaderi kabullenmelisin o seni sevmiyor ama ben seni seviyorum.

Jet: Peki bu kimin umurunda... Eğer ben kral olamazsam kimse olamaz.

Wave: Bu sözlerin ardından oradan uzaklaştı ve evine girip ağalar ama jetin söylediklerini duyan biri onun yanına gelir ve ona sinsice gülümser.

???: Merhaba genç adam.

Jet: Sende kimsin seni daha önce hiç görülme dim.

???: Benim kim olduğum şu an önemli değil seninle benim geçmişim aynı gibi ve sana yardım edecek birini tanıyorum.

Jet: Sana neden güveneyim?

???: O kızı istiyorsan bana katıl ama istemiyorsan sen bilirsin.

Adam tamda giderken jet onun omuzundan tuttu ve kulağına fısıldadı

Jet: Seninle geliceğim.

_______________________________

605 kelime umarım beğenirsiniz

iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin