13 Mayıs 1994
"Baba!"
Hızlı adımlarla babama doğru atıldım. Beni kucağına alıp havaya kaldırdığında mutlulukla gülümseyip ona sıkıca sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"Bana yok mu, küçük hanım?"
Babamı uzun zamandır görmüyordum. O kadar özlem doluydum ki ona karşı, hızla üstüne atlamıştım ve John'u fark etmemiştim bile.
Elimle aynı boyda olabilmemiz için eğilmesini söyledim. Babama bir bakış atıp gülümseyerek eğildiğinde kolumu boynuna sardım. O da sıkıca belime sarıldığında geri çekilip yanağına öpücük kondurdum. Babam John'u geriye doğru itekledi.
"Tamam, yeter bu kadar. Kıskanıyorum."
İkimizde babamın tepkisine gülerken annem yanımıza geldi. Önce babama sonra da John'a sarıldı.
"Jo, nasıl?"
"Şimdilik iyi. Ateşi vardı ama düştü. Şuan uyuyor."
"Tanrıya şükür!"Annem yeni aklına gelmiş gibi babam ve John'a döndü. "Ah, yemek hazır. Hadi gelin."
Bir elimle babamın, diğer elimle John'un elini tuttum ve yemek masasına doğru ilerledik.
Güzel bir akşam yemeği olmuştu benim için. Hayatımda değer verdiğim herkes, Jo hariç o hastaydı, o masadaydı. Birlikte gülüp eğleniyordu. O zamanlar 9 yaşındaki Renessme için hayat sadece bundan ibaretti.
°~°
"Sana masal okumamı ister misin?"
Yaşımın bunun için büyük oluşunu es geçerek hevesini kırmamaya özen gösterdim.
"Masal okumayı biliyor musun?"
Ona hakaret etmişim gibi baktı bana. "Alınıyorum ama. Tabiki de biliyorum. Sen sadece birini seç. Gerisi bende."
Yatakta kıpırdandım ve bir konu düşünmeye başladım.
Klasiklerden gitmek her zaman en iyisidir.
"Kırmızı başlıklı kız."
Söylediğim masalla suratını buruşturdu. "Tamam. Yapalım şu işi."
Yatakta kayarak ona yer açtım. Yanıma oturduğunda kolunu kaldırıp göğsüne yaslanmam için yer açtı. Gülümseyerek göğsüne yaslandığımda kitabı açtı ama kitaba uymayacağını zaten biliyordum. Masalı baştan yazıp anlatacaktı bana. Boğazını temizlemek için öksürdü ve derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔸 ℕ𝔼𝕎 𝕃𝕀𝔽𝔼 / 𝘿. 𝙒𝙄𝙉𝘾𝙃𝙀𝙎𝙏𝙀𝙍
Fanfiction"𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑨 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒊𝒎𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏" ✦✦✦ Renessme annesinin ölümünden sonra normal bir hayat yaşamaya karar vermişti. Uzun zaman sonra hayatına giren iki kardeş ile avcılığa yeniden başlad...