17 Ocak 2011
"Topeka'dayken bu olay karşıma çıktı. Tom Blake, Salina'da yaşayan bir tezgahtar. İşten eve giderken kaybolmuş, dün ölüsü bulundu. İçindekiler tamamen sıvılaşmış. Kasabadakiler olana anlam veremiyorlar. İnsanlar korkmasın diye raporu yok etmek istediler ama ben buldum. Gece karşımıza çıkan şeylerle ilgili bir eleme yaptım." Dean konuşmam bittiğinde başını salladı. Yerinden kalktı ve odası olduğunu tahmin ettiğim yere girmeden önce konuştu. "Alınma ama benimle gelmek istiyorsan o tişörtten kurtulmalısın."
Bakışlarım tişörtüme kaydı. Normal sıradan bir tişörttü. Yani üstündeki Avengers orijinal altılı baskısını saymazsak.
"Hey, tişörtüme laf etme! Kime diyorum ben?" Başımı sert bir şekilde masaya koydum. Bobby başını 'senden adam olmaz' bakışlarıyla salladığında onu umursamadım bile. "Ugh! Kahrolası takım elbise."
°~°
Dean ile ilk olarak FBI kimliğini çıkartmak için bir fotoğrafçıya gitmiştik ardından da bir mağazaya gelmiş ve bana uygun bir takım arayışına girmiştik. Şimdiye kadar 20'ye yakın şey giymiştim ve hepsi de, sebebi olmadan, Dean tarafından reddedilmişti.
Üstüme giydiğim kırmızı tulumla kabinden çıktığımda Dean tekrardan başını olumsuz anlamda sallayıp telefonumda açtığım şarkıyı kapatmıştı.
Ama defile veriyordum...
"Ama..." Bakışlarıyla birlikte içeriye geri döndüm. Bu sefer klasik bir takımla kabinden çıktığımda baş parmağını kaldırıp onaylamıştı. O kadar kıyafetin ardından bunu onaylaması gözlerimi devirmeme sebep olurken aynanın önüne geçtim. Dean yeni FBI kimliğimi bana uzattığında hayranlıkla baktım.
Ajan Ripley, ha? İyimiş
°~°
Hastaneye vardığımızda cesetle ilgilenen doktorun odasına girdik. Dean'in elini cebine atıp kimliğini çıkardığını gördüğümde bende elimi cebime atıp çıkardım ve açtım.
Dean'in bakışları elimdeki kimliğe döndüğünde benim de bakışlarım döndü ve kimliği ters tuttuğumu fark ettim. Hemen kapatıp cebime attım.
"Merhaba özel Ajan Hicks. Bu da partnerim Ajan Ripley. Buraya krem doldurulmuş ceset için geldik."
"Tamam. Sizlerin bununla ilgileneceğini hiç düşünmemiştim."
"Bu FBI, bayan. Biz asla çözülmemiş olay bırakmayız. Bakmamın sakıncası var mı?"
Doktor masasındaki belgeleri üst üste koyup kaldırdıktan sonra Dean'e döndü. "Elbette yok. Gözetim belgelerini imzaladıktan sonra sizindir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔸 ℕ𝔼𝕎 𝕃𝕀𝔽𝔼 / 𝘿. 𝙒𝙄𝙉𝘾𝙃𝙀𝙎𝙏𝙀𝙍
Fanfiction"𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑨 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒊𝒎𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏" ✦✦✦ Renessme annesinin ölümünden sonra normal bir hayat yaşamaya karar vermişti. Uzun zaman sonra hayatına giren iki kardeş ile avcılığa yeniden başlad...