25 Haziran 2018
"Yaşam ağacının meyvesi, en kutsal adamın kanı ve..." Önümüzden duran Dean'in saçını çekerek koparttı. "Ah!" Dean hissettiği acıyla Rowena'ya döndüğünde devam etti. "...diğer taraftan bir şey."
Sam kütüphaneye adımlayan Castiel'e dikkat kesildi. "Hey, Gabriel nasıl?"
"Bir dakika yanlız kalmaya ihtiyacı olduğunu söyledi. Özünü kendi çıkaracakmış." İki elini havaya kaldırıp işaret ve orta parmağını bükerek, "Özel olarak." diye ekledi. "Bende onu Dean'in odasında yanlız bıraktım."
Elindeki silahla uğraşan Dean duyduklarıyla Castiel'e döndü. "Ne? Hayır." Castiel başını eğerek ona baktı. Muhtemelen neden kabul etmediğini merak ediyordu. Neyse ki Gabriel'ın gelmesiyle konu kapanmıştı. Masanın üstüne küçük bir şişe bıraktı. "İşte. Son malzeme. Taze taze bir porsiyon baş melek özü."
O küçücük şişenin yarısını bile doldurmayan öze bakakaldık. Rowena şişeyi eline aldı ve hafifçe salladıktan sonra Gabriel'a döndü. "Sen buna porsiyon mu diyorsun?"
"Bu kutsal bir varlığın jet yakıtı. İşi halletmek için gerektiğinden fazlası var." Rowena ve Castiel ufak bir bakışma yaşadıklarında ikisi de omuz silktiler.
Artık son hazırlıkları yapıyorduk. Bütün silahların, melek bıçaklarının ve başka her neyse, hepsini kontrol ettim. Rowena büyüyü bitirdiğinde elini boşluğa savurdu ve kütüphanenin ortasında sarı renginde parlak bir şekilde yanan bir yarık oluştu.
"Herkes hazır mı?"
"Evet. Hadi yapalım."
Beşimiz de derin bir nefes alarak yarığa ilerledik ama hesaba katmadığımız şey yarığın yanıp sönmesiydi. Ani bir şekilde duraksadığımızda yarık daha fazla yanıp sönmeye ve sağa doğru eğilmeye başladı. Fark etmeden hepimizin başı yarıkla birlikte sağa eğilmişti bile. Bir süre daha yanıp söndü ve hemen ardından kendi içine doğru kıvrıldı ve tamamen kayboldu.
"Öyle mi?" dedim yüzümü buruştururken. "Bunu yapması mı gerekiyor?"
"Hayır." diye cevapladı Dean sonunda bana dikkatle bakarak.
"Eh, hızlıydı." Castiel'in cümlesini Sam aynı ifadeyle destekledi. "Çok, çok hızlı." Hemen ardından Rowena da ekleme yaptı. "Erken bile diyebiliriz."
Başmelek, "Bunun yeterli olacağını düşündüm." diyerek kendini savunmaya başladı.
Gözlerimi kırpıştırdım. "Tamam, peki şimdi ne olacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔸 ℕ𝔼𝕎 𝕃𝕀𝔽𝔼 / 𝘿. 𝙒𝙄𝙉𝘾𝙃𝙀𝙎𝙏𝙀𝙍
Fanfiction"𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑨 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒊𝒎𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏" ✦✦✦ Renessme annesinin ölümünden sonra normal bir hayat yaşamaya karar vermişti. Uzun zaman sonra hayatına giren iki kardeş ile avcılığa yeniden başlad...