6.Bölüm Doğum Günü

5 1 0
                                    

12/07/2017

Adım attım her toprağa dert mi ekmiştim bilmeden, nereden çıkıyor bu kadar acı?

12 Temmuz çarşamba benim doğum günümdü. Acı dolu hayatıma geldiğim gündü bugün 8 yaşına giriyordum. Belki yeni yaşım bana uğur getirirdi belki mutluluk,sevinç, huzur getirirdi. 3. yaşım bana Elfin'i vermişti. 4. yaşım bana hayal kırıklığı, 5. yaşım umutsuzluk, 6. yaşım sevgisizlik, 7. yaşım az da olsa sevgi vermişti bana 8. yaşım ne verirdi acaba diye düşünürken Elfin yanıma geldi.

"Fulyaaaaaaaaaaaaa" diye bağırdı ağlayarak. Yine Öykü Hoca'ydı bunun sebebi. "Noldu Elfin yine mi o"
"Evet" dedi içini çeke çeke. "Naptı çok mu dövdü" dedim tedirgin bir şekilde elimi omuzuna koyarak. "Hayır s-sıcak demiri bastırdı sırtıma, kollarıma ve bacaklarıma çok ağrıyor Fulya." Söylediklerini dinlerken gözlerim doldu. Bir insan nasıl bu kadar acımasız olabilirdi ki. Küçücük bir çocuğa bunu nasıl yapabilirdi. Yapamazdı insan olan bunu Küçücük bir bedene bunu yapamazdı. Onlar insan değildi onlar cani idi.

Acımasız bir cani. Hemen ayaklanıp çekmeceme yöneldim. Yanık kremi alıp. Elfin'in yanıklarına sürdüm ve sargı bezi ile sardım. O kadar ağlamıştı ki sesi kısılmıştı. Bir süre sonra dizlerimde uyuya kalmıştı. 8. yaşım bana sevdiklerime zarar vererek gelmişti. En nefret ettiğim yaşımdı artık 8 yaşım çünkü Elfin benim en değerli varlığımdı en sevdiğimdi tek sevdiğim tek güvendiğim tek arkadaşımdı. Ona zarar geldiğinde benim de canım yanıyor onunla beraber ağlıyordum. O gülünce gülüyordum. Aynı durum onun için de geçerliydi bence. 12 Temmuz Çarşamba 8. Yaş günüm. Elfin'in sıcak demir ile derisinin yakıldığı gün bizim için lanetli günlerden biri idi artık.

Günümüz

Okul çıkışıydı her zaman ki gibi önce yemek yedik daha sonra tatlı ve kahve içip evlere dağıldık. Odama geçip üstümü değiştirdim. Salona geçtip televizyonu açtım. Ve önüme çıkan ilk diziyi izledim. Elfin yoktu o yüzden tek başıma izliyordum. Eflin ile dolaşıyordular beni de çağırmışlardı ama yorgunum diyip gitmemiştim. Dizi reklam olunca mutfağa geçtim biraz atıştırmalık alıp geri salona döndüm orta sehpayı kendime çekip elimdekileri sehpaya bıraktım. Koltuğa uzanıp telefona bakmaya başladım. İnstagramda dolaşıp çıktım. Dizi başlamıştı diziye odaklanıp izlemeye başladım. Beş dakika sonra uyuya kalmıştım. Ne kadar olduğunu bilmiyorum ama sanırım yaklaşık iki saattir uyuyordum çünkü saat 00.00'dı.

Telefona gelen bildirim ile yattığım yerden doğruldum ve telefonu aldım Elfin mesaj atmıştı. Bu gece Eflin'lerde kalıcakmış. Onu haber vermişti. Tamam yazıp. Telefonu sehpaya bıraktım ve lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Dağılan saçlarımı tarayıp topuz yaptım. Tekrar salona geçtim televizyonu kapatıp sehpadakileri alıp mutfağa götürüp tezgaha koydum. Salona dönüp telefonumu aldım ve odama geçtim yatağıma uzanıp telefona bakıyordum ki Ateş'ten mesaj gelmişti.

Ateş: Doğum günün kutlu olsun Fulya Çiçeğim 💙💙

Sen nerden biliyorsun doğum günümü

Ateş:Berke söyledi yaklaşık 2 saat önce

Anladım

Ateş:Ee teşekkür edersin değil mi yani bugün

Teşekkür ederim

Ateş:Bu olmadı bekle tekrar yazıcam

Ateş: Doğum günün kutlu olsun Fulya Çiçeğim💙💙

FULYA ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin