Bugün özel bölüm zamanııııı
08/11/1999
Her güzel şeyin bir sonu vardır benim sonum ise bir defa babam tarafından yazılmıştı.
Koltukta oturuyordu Gamze televizyon izliyordu. Kocası yoktu toplantı için yemeğe gitmişti. Ya da o öyle sanıyordu.
Erdem iş yemeği bahanesi ile sevgilisinin Nehir'in yanına gidiyordu. Ne Nehir Erdem'i in evli olduğunu biliyordu Ne de Gamze onun bir sevgilisi olduğunu biliyordu.
İkisinide kandırmıştı Erdem ikisinide aldatmıştı ama en çok karısını aldatmıştı.
Midesi bulandı Gamze'nin lavaboya gitti hızla. Kustu. Neden kusmuştu? Ateşi yoktu ki? Midesi bulandı ama neden önünde midesini bozacak bir şeyde yoktu. Televizyonda da bir şey yoktu.
Kısa bir süre düşendü. Ve ne olduğunu anladı. "Hamilemiyim ben?" dedi ve Nazife'yi çağırdı o zamlar nafize 13 yaşındaydı. "Buyurasan Gamze abla" dedi kız mahçup bir şekilde. Bir hata mı yapmıştı diye düşündü.
"Eczaneye gidermisin?" dedi Gamze heyecanla. "Giderem elbet amma bir sorun yohtur değil" dedi Nazife. "Yok bir şey sadece gebelik testi almanı istiyecektim." dedi Gamze. "Gebelik testi mi Gamze abla yohsa hamilemisen?" dedi Nazife.
"Herhalde, tam emin değilim" dedi Gamze. "O halde ben hemencik gidem" dedi Nazife. Ve hızlı bir şekilde dışarı çıktı. Eczane evlerine çok yakındı. Beş dakikada gidip gelebilirdi. Öyle de oldu. Beş dakika sonra eve geldi Nazife.
"Buyurasan Gamze abla." dedi ve elinde ki poşeti Gamze'ye uzattı. Hemen aldı Gamze ona uzatılan poşeti. Nazife'ye teşekkür edip. Lavaboya gitti ve testi yaptı.
Bir yirmi dakika sonra baktı testin sonucuna ve çift çizgiyi gördü. Heyecanla bağırdı. "Hamileyim bir bebeğim olacak" diye bağırdı Gamze.
5 saat sonra
Erdem eve dönmüştü. Çok sarhoştu. Gamze'yi görmek istemiyordu. Hızla salona geçti ve kendisini koltuğa bıraktı. Ayakkabılarını çıkartıp uzandı koltuğa.
Uyumaya çalıştı ama koltuk rahatsız ettiği için uyuyamadı. Oflayarak odasına gitti. Gamze uyumamıştı daha. Oturup kocasını beklemişti.
"Aşkım neden geç kaldın?"
"Sana ne be, bir de sana hesap mı vericem"
"Merak ettim seni o yüzden sordum, ama benim sana bir sürprizim var."
"Ne sürprizi ya gece gece"
Çekmeceden testi çıkarır ve erdeme gösterir. "Hamileyim, bir bebeğimiz olucak" dedi hevesle.
"Ne hamilemisin!" dedi Erdem şaşkınlıkla.
"Evet, sevindin mi?"
"Ne saçmalıyorsun sen Gamze. Nasıl hamile olabilirsin biz seninle hiç beraber olmadık ki"
"Hayır, olduk Erdem sen yine sarhoştun hemde ilk defa o kadar içmiştin ve o günün akşamı beraber olduk Erdem."
"sadece bir sefer olmuş işte bu bebek benim değil aldırıcaksın onu."
"Hayır, senden ve ben bu bebeği aldırmayacağım, ayrıca tek bir sefer olmadı o, ondan sonra ki 2 hafta boyunca oldu ve sen o kadar sarhoştun ki neyi ne zaman yaptığı hatırlamıyorsun."
"Gamze,saçmalama istersen o bebek benden değil ve benden olsa bile dahi o bebeği aldıracaksın bu kadar."
"aldırmayacağım" dedi Gamze ve Erdem bu sözü için ona o kadar sert vurdu ki başı sağa döndü ve resmen elinin izi çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FULYA ÇİÇEĞİM
Ficção Adolescente"Sana çıkma teklifi etsem kabul eder misin Fulya Çiçeğim?" "Ederim"