Yağız gittiğinden beri yanaklarımdaki yanma hissiyle oturuyordum.Öpüşüne karşılık verirken pişman olacağımı biliyordum ama yinede durduramamıştım kendimi.Çok başka duygular sarmış,yapmazsam ölecekmişim gibi hissetmiştim.Şimdi ise ne kadar aptal olduğumu düşünüyordum.Bana resmen tecavüz etmiş ve şiddet göstermişti.Bir aptallıkla değişimine kapılmış yanlış bir hareket sergilemiştim.
Kafamı yerden kaldırdığımda Yağız'ın yeşil gözleriyle karşılaştım.O kadar dalmıştım ki düşüncelere geldiğini duymamıştım.Hala ayakta dikilerek "Ne oldu" dedi .
Güzel soru "ne oldu"Bunun cevabı bende değildi.Ben de ne olduğunu bilmiyordum.Ayağa kalkarak yalancı bir gülümsemeyle"Bilmem,ne oldu?Haberler sende?Bana neyi soruyorsun?" dedim.
"Ahu!Sana bir soru sordum."
"Bende cevap verdim"
"Ahu sabrımı zorluyorsun"diyerek kolumu sıkıca kavardı.
Koluma mengene gibi saran elini hızla ittim."Tamam anlatayım o zaman.Mutlu bir çocukluk geçirmişken ne olduğunu anlamadan sevilmeyen,istenilmeyen çocuk oluverdim.Abim dediğim adam tarafından taciz edildim.Annem dediğim kadın beni umaursamadı.Babam denilen adam defalarca dövdü.Hayatım bok gibi giderken bir adam girdi.Her şeyi değiştirdi.Yaşamayı nefes alıp vermekten gören kızın gözlerini açtı.Hayatı yaşanır kıldı.Onunla evleneceğim zaman öldüğünü öğrendim.Sonra onun buzdan yapılma abısi beni tehdit ederek zorla alıkoydu.Bana şiddet gösterdi,tecavüz etti.Sonra bir telefon geldi ve sevdiği adamın yaşadığını öğrendi.Ama o buzdan adam ondan uzaklaştırmak için başka bir yere götürdü.Bu kadar işte.Bunlar oldu ve ben hiçbir şey yapamadım.Kimse de yapmadı."
İçimi dökmek gerçekten iyi gelmişti .Dolmuştum ve böylece de patlamıştım.O kadar karışıktım ki ne düşündüğüm ne yaptığım belli değildi.Ellerimi yüzümü kapatıp gözlerimden akan yaşları gizlemeye çalıştım.Boş bir çabaydı çünkü ağzımdan kaçan hıçkırıkla düpedüz ortadaydı ağladığım.Saçlarımda hissettiğim ellerle yüzümü kaldırıp Yağız'a baktım.Bir acıma duygusu aradım yeşil gözlerinde.Ama yoktu.Anlayışla bakıyordu.Çok güzel bakıyordu.
"İyi bir başlangıç yapmadık ama güźel ilerletebiliriz belki.Merti sevdiğini söylüyorsun ama bence sevmiyorsun.Eğer onu sevseydin bana karşılık vermezdin.Zaten geçekleri öğrenince ondan nefret edeceksin."
"Ben onu seviyorum.Yaptığım şey .. yani sana karşılık vermem tamamen saçmalıktı tamam mı?Hem benim ona karşı nefret duymamı sağlayacak hiç bir şey yapmaz.Nasıl bu kadar emin konuşabiliýorsun"
"Peki sen nasıl bu kadar emin konuşuyorsun."dedi tek kaşı havada.
"Ona güveniyorum "
"Seni aldatan bir adama güveniyorsun yani. Hem de bir çocuğu olan adama?