15.052024...
Ama ben en çok şeyi
En kısa zamanda sana söyledim.
Yanlız sana.
****
Herkesin hayatında bir döngü noktası vardır. Benim hayatımda çok kez yaşandı her defasında bu son dediğim anda yenisi ekleniyordu. Ve her defasında bu eklenen yenilikle benim hayatım tepetaklak oluyordu.
Bazen ben bile kendime soruyorum.
'nasıl dayanıyorsun?'Ama sonra anlıyorum ki ben dayanmıyorum. Ben alışıyorum.
Yani resmen bütün acıalara, hayatımın tepetaklak olmasına alışıyordum.
Ki benim hiç huyum değildir.Ama bir yerden sonra hayatın benim isteklerimin, arzularımın ve huylarımın ile ilgilenmediğini ve bana yazılan kaderi her türlü yaşamaya
zorladığını anlıyordum.Ve bu sefer ki gerçekten hayatımı tepetaklak edecek bir döngü idi.
Kalbim sıkışıyordu. Ben, ben böyle bir gerçeği kaldıra bileceğimi sanmıyordum.
Bu düşünceme gülesim geldi. Biliyorum ki hayat yine bana istediğini yaşatacaktı. Yine ben bu acıya rağmen istemesem de yaşayacağım ve yine bu gerçeği anlaşacaktım.
Karışmda oturmuş benim, sinirli halime ramen bana duygusuz bakan adama baktım.
Gerçekten beni bunun için mi buraya getirtmiş? Benim bütün hayatım olmuş bu adam benim hayatımı başka bir hayata çevirmek için mi buraya getirilmem için emir vermişti?
"Bu söylediğine sen inanıyor musun gerçekten?" Dedim sinrili bir sesle.
"İnanıyorum. Çünkü araştırdım ve... gerçek." Dedi. Sesi benim aksine duygudan mahrum bir şekilde çıkmıştı.
"Peki bunu nasıl bu kadar hızlı kabullenebiliyorsun.""Hızlı veya geç illa kabul edeceğiz."
Duygusuz hâli canımı yakıyordu.
"Ne zaman öğrendin?"
"İki ay oldu." Ne.
"Ve bana bu gün mü söylemeye karar verdin?" İyice sinirleniyorum.
"Seni ilk önce buraya getirmem gerekti."
"Eminsin yani böyle bir şey olduğuna?" Gözlerim doluyordu.
"Eminim."
"Neye ve kime göre?"
"Benim emin olmadığım bir yola girmediğimi senden daha bilen biri yok." Biliyordum.
"Nasıl bu kadar duygusuzsun?" Benim canım çok yanıyordu çünkü.
Sessizlik...
Kestik.
Merhaba arkadaşlar.
Ben Zehra 'Tomris' adlı kitap ile karşınızdayım.
Öncelikle bana bu cesareti veren arkadaşım asaletlikizzz0 çok teşekkür ederim. (Çok güzel kitapları var bakabilirsiniz (◠‿◕).) Ben kitap yayınlamaktan çok korkuyorum hatta arşivde duran iki tane daha var. Sır.
Ama Tomris benim için ayrı. Ona daha çok özen gösteriyorum ve sürekli bütün gün aklımda nasıl yapsam ne yazsam sürekli aklımda bunlar var.
Sonra dedim ki kızım başla gerisi gelir. Ve şimdi burdayım. Ki daha hiç bir yerde falan değilim.
Şimdi gelelim kitapa.
Sizce, bu kişi kim?
Tomris'in, bahsettiği gerçekler
sizce nelerdir?Sizce, bu adam kim?
Merak ettikleriniz?
Bayys..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMRİS
Misteri / ThrillerGazi Bir babanın kızı. babası için hayallerinden vazgeçen bir kız, yıllarca babasıyla yaşamış, bu dünyadaki bütün varlığı babasından ibaret olan o kız. peki ya atandığı şehirde bütün bu yaşanmışlıklar bir yalana dönüşürse. gerçekleri öğrendiği zam...