oy verip, yorum yapmayı unutmayın.
sizlere çok iyi bir ters köşe yaptım kswlsnwldss
iyi okumalar.
şarkımız
Dedublüman & Mavzer Tabancas- Rüya Gibi
1 ay sonra
YAZARDAN
rüzgar ile evlendiği günün üzerinden tam bir ay geçmişti. Ertesi gün hapı kullandığı için bu zamana kadar hamile kalmamıştı.
tabi duru az sonra olacakları bilmiyordu.
uykudan yeni uyanmıştı ve kocasını izliyordu. İlk zamanlar rüzgar'dan nefret ediyordu ama aşık olduğunuda kabullenmemişti.
ta ki evlilik gününe kadar, o gün rüzgar'a aşık olduğunu kabullenmişti. İyiki evlenmişim dedi o gün.
rüzgar yavaş yavaş gözlerini açtı, kendisine gülümseyen karısını göründe o da gülümsedi.
yatakta doğruldu ve duru'yu kendine çekti.
"günaydın" dedi rüzgar, karısına bakarak. Duru ise kocasının yanağını öpüp ona cevap verdi "sanada günaydın yakışıklı kocam" dedi.
"keyfin baya yerinde güzelim" rüzgar karısının saçlarını öptü. Bu duru'nun hoşuna gidiyordu, seviyordu.
"ola-" duru konuşurken dışarıdan gelen bağırış sesleri ile konuşması yarıda kesildi.
"noluyor?" dedi duru korkuyla, rüzgar hemen ayaklandı ve üzerinde tişörtünü giydi.
"sakın aşağı inme" dedi ve odadan çıktı. Duru ise korkuyordu hemen kalkıp üstünü değiştirdi ve kendiside aşağı indi.
ahmet, "rüzgar ağa!"
nasuh, "noluyor sabah sabah ahmet ağa!?"
rüzgar bahçeye çıktı ve konuştu "ne var sabah sabah ahmet ağa! Ne bağırıyorsun!?"
ahmet, "anlat esma!"
esma, "ben bu adamdan hamileyim!"
nasuh, "ne! Rüzgar ne diyor bunlar!?"
rüzgar, "dede yemin olsun bilmiyorum!"
nasuh, "yapmışsın bir eşşeklik arkasında dur! Evleneceksiniz!"
duru duyduklarıyla şok geçiriyordu. Esma ise zafer kazanmış gibiydi.
ahmet, "ben imam getireceğim bugün nikah kıyılacak! Bir an önce düğünde yapılsın!"
dedi ve gitti esma gülümsüyordu. Haşmet bey oğlunun karşısına geçip sert bir tokat attı.
haşmet, "senin karın dururken nasıl böyle birşey yaparsın ha!?"
nasuh, "haşmet! Olan olmuş zaten evliliğin üzerinden 1 ay geçti bebek haberi yok! Esma kızımız, duru'nun üstüne kuma gelecek bitti!"
duru göz yaşlarını tutamamıştı, cansu yengesini tutmuş sakinleştirmeye çalışıyordu.
rüzgar konağın kapısına baktığında ağkayan karısını görür. Duru koşarak yukarı odaya çıkar, banyoya girip kendisini kilitler.
rüzgar konaktan içeri giricekken annesi konuştu "seni doğuracağıma taş doğursaydım! O kıza nasıl yaparsın böyle birşeyi!?" dedi.
rüzgar hiç birşey demeden yukarı odaya çıktı. İçeri girdi duru yoktu, giyinme odasına baktı yoktu en son banyonun önüne geldi ve kapı kolunu indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rüzgar ağa
Teen Fictionmardin ağası rüzgar soykan ve milli voleybolcumuz duru erdinç