Hepinize helloo şimdi ben konuya bodoslama dalayım. Şöyle ki şuan kitapta zaman atladık ama seneler karışı bu sebeple bölüm gelmedi, gelemedi.
RÜZGAR AĞA 12 BİN OKUNMAYA ULAŞTIIII TEŞEKKÜRLERRRRR❤️❤️❤️
SINIR 85 VOTE, 75 YORUM
Hepinize iyi okumalarrrrrrrrrr
1 ay önce
abim yanıma fransa'ya gelmişti bir iki günlüğüne. İkinci bir telefon ve yeni hat almıştı. Benim yanıma gelirken sadece ikinci telefonu kullanıyordu.
ahmet abim ile konuşmadığım için ve annemlere söylersem mutlaka ağızlarından kaçıracakları için sadece hakan abime söyledim.
çünkü bu olaylar çıktığında hakan abim bana hep "eğer kaçarsan bana söyle sana yardım etmem için" demişti.
sadece boran ve hakan abim biliyordu benim fransa'da olduğumu.
abimle koltukta oturmuş sohbet ediyorduk. Kızlar ve erkekler dışarı çıkmıştı ben abim var diye gitmemiştim.
"o ne oldu?"
hakan, "babası o çıkmış, kahvede konuşurlarken duydum. İyiki onu bırakıp gelmişsin"
"iyiki"
_______________________________________bugün türkiye'ye dönecektim. Odamda valizimi hazırlıyordum ve telefonda boran ile konuşuyordum.
"boran birşey soracağım"
boran, "söyle"
"şimdi ben türkiye'ye geleceğim ama ya beni bulursa"
boran, "güzelim takma kafana seni bulamaz. Merak etme"
boran kesinlikle bana aşıktı çünkü bana sürekli güzelim diyordu.
kafama takmamaya çalışıyordum çünkü.......
boran'ın sesi ile düşüncelerimden ayrıldım.
boran, "ben seni istanbul'da bekliyor olacağım. Özel uçağım yarım saate fransa'ya iniş yapacak"
"tamam, çok teşekkürler boran"
boran, "birşey değil"
"o zaman istanbul'da görüşürüz"
"görüşürüz"
telefonu kapatıp valizimi hazırladım sonra üzerimi değiştirdim ve alt kata indim.
evdekilerle vedalaştım raphael benimle beraber havaalanına geleceğini söyledi.
onunla beraber evden çıktık ve arabasına bindik.
arabasını sürerken benimle konuşuyordu.
raphael, "Je souhaite que tu ne sois jamais parti"
(keşke hiç gitmesen)"La ligue ici est terminée, maintenant je dois aller représenter mon pays. Vous pouvez regarder mes matchs en ligne."
(burada ki lig bitti şimdi gidip kendi ülkemi temsil etmeliyim. Maçlarıma internetten bakarsın.)raphael, "Tu as raison, je vais devoir rester loin de toi pendant un moment."
(doğru söylüyorsun bir süre senden ayrı kalacağım mecbur)*
havaalanına geldiğimizde arabadan indik uçağa gitmeden önce son defa raphael'e bakmıştım.
gözlerinde aşk ve üzgünlük vardı. Ona sıkıca sarıldım o da bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rüzgar ağa
Teen Fictionmardin ağası rüzgar soykan ve milli voleybolcumuz duru erdinç