11

1K 83 92
                                    

Hepinize merhaba

bazılarınız sadece kuma var diye okumayı bırakıyor tabiki kararınıza saygı duyuyorum. Ama bazılarınız sürekli kuma olmasın diyor.

önceki bölümde yaptığım açıklamada da söyledim ben bu kurguyu yazmaya başladığımda zaten bu şekil düşündüm ve yazmaya başladım.

aklımdada bu vardı zaten hani sonradan düşündüğüm birşey değildi yani.

SINIR 70 VOTE

iyi okumalar

duru'dan

uçak iniş yapmıştı sonunda, ben yolculuk boyunca uyumuştum. Uçağın inişe geçtiğini hissettiğimde uyandım.

boran bana bakıyordu, bu adam galiba bana karşı birşeyler hissediyordu.

yani rüzgar ile düşman olduğu halde bana yardım etti. Uçaktan indik bavulu aldılar ve arabaya doğru ilerledik.

arabaya geldiğimizde durduk boran karşıma geçti ve konuşmaya başladı.

boran, "burda hayatına yeniden başlayabilirsin nasılsa artık o yok. Seni istesede bulamaz, benim ile irtibatını kesme çünkü benden başka kimse sana yardımcı olmaz"

lafını bitirince ben konuşmaya başladım.

"ben birkaç ay sonra tekrar türkiye'ye döneceğim  beni bulursa ne olacak? Çünkü milli maçlarım başlayacak ve internette maçların olduğu ülke ismi vesaire çıkacak"

boran, "merak etme ülke ismini öğrense bile seni bulamayacak güven bana. Ben şimdi tekrar türkiye'ye döneceğim birşey anlamasınlar diye. Adamlarımdan harun ve tarık hep senin yanında olucaklar"

"tamam, herşey için teşekkür ederim"

boran, "birşey değil, ben gidiyorum dikkat et. Yeni hayatında hep mutlu ol"

boran tekrardan uçağa doğru ilerledi, merdivenleri çıkarak bindi ve gitti. Artık yeni hayatım başlıyordu, saat 6:24'dü.

türkiye saatine göre 1 saat gerideydi, arabaya bindim yola çıktık.

telefonumdan abime kısa bir mesaj yolladım.

'Abi günaydın, ben fransa'ya geldim. Sakın kimseye birşey söyleme bunu sadece sen bil'

eve gelmiştik iki katlı bir evdi, adamlar valizi indirdi ve yanıma geldiler.

tarık, "duru hanım, boran abi bu evi sizin için tuttu. Bu da evin anahtarı"

"teşekkürler tarık"

valiz aldım ve eve girdim, girişe bıraktım salona doğru yürüdüm.

koltuğa oturdum bugün biraz dinlendikten sonra bir kaç kulüp ile görüşecektim.

eski kulübüm ayrıldığıma dair bir gönderi paylaşmıştı, arkasından ise bir sürü teklif gelmişti.

hem yurtiçi hemde yurt dışı teklifler gelmişti.

vokeybola ara vermek istemiyordum. Üst kata çıktım odalardan birine girdim. Burası benim odam olmalıydı.

dolabı açtığımda içi kıyafet doluydu, rahat birşeyler giyip yatağa uzandım.

SOYKAN KONAĞI

gözlerimi açtığımda duru yanımda değildi. Yataktan kalktım banyoya baktım orda değildi.

"duru"

rüzgar ağaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin