Önceki bölüm nasıldı????
Asena kitabıma bakmayı unutmayın o kitabım için destekleriniz bekliyorum💞💞
şarkımız
Hadise - Feryat
iyi okumalarr
YAZARDAN
duru gün boyunca odadan hiç çıkmamıştı. Rüzgar ise dedesinin zoruyla alışverişe gitmişti.
akşam olmuştu duru yemeğe inmemişti. Esma ise bunu fırsat bilmiş ve rüzgar'a yakın davranıyordu.
herkes odalarına dağılmıştı rüzgar odanın olduğu kata geldiğinde arkasından birinin geldiğini hissetti.
arkasını döndüğünde esma olduğu gördü. Ona bakarak konuştu "senin ne işin var bu katta?" dedi.
"odamız bu katta kocacım" diyerek başka bir kapıyı gösterdi. "Ne odası esma saçmalama!" dedi rüzgar.
"e artık evliyiz nasılsa" diyere rüzgar'a yaklaşmaya başladı. "Esma! Git yat!" diyerek kendi odasına gitti rüzgar.
esma ise sinirlenerek odasına gitti, rüzgar odaya girdiği gibi yatakta sırtı kapıya dönüp uyuyan karısını gördü.
giyinme odasına gidip üzerini değiştirdi ve yatağa geldi. Rüzgar yatağa uzandığında duru'nun kendisine sırtını döndüğünü gördü.
"duru....uyumadığını biliyorum" dedi, duru ses vermiyordu ama gözleri açık duvara bakıyordu.
"duru bana bakar mısın?" dedi rüzgar. "Daha fazla zorlama rüzgar, hem sen karının yanına gitsene niye burdasın?" demesiyle rüzgar, duru'yu belinden tuttuğu gibi kendisine yapıştırdı.
"rüzgar bırak!" dedi duru sinirle, "hayır bırakmayacağım benim karım sensin çünkü!" diyerek duru'nun göz yaşlarını sildi.
*
bugün rüzgar ve esma'nın kınası vardı, duru rüzgar ile konuşmuyordu. Kafasını dağıtmak için antrenmana gidiyordu.
şimdi hazırlanmış odadan çıkmıştı, aynı anda karşı odadan esma çıktı. Üzerine bindallısını giymişti.
duru merdivenlere yöneldiğinde ona laf atmıştı.
"e tabii kolay değil üzerine kuma gelmesi, gerçi sende rüzgar ağa'nın gönlünü hoş edip bir çocuk verememişsin"
"seninle uğraşamayacağım"
"doğrular acı gelir işte napacaksın"
duru hızlı adımlarla merdivenleri indi, konağın kapısından çıktığında rüzgar'ı gördü ama onu es geçip arabasına bindi ve konaktan çıktı.
*
antrenman bitmişti serhat hoca birşeyler söylüyordu. "Yarın akşam saat 6'da erkeklerin maçı var, saat 5'de salonda olun. Saat 8'de de maçımız var, saat 7'de salonda olun kızlar ve lütfen güzel oynayalım zaten sezonun bitmesine 3 maç kaldı. Eğer 1 veya 2 sıraya çıkarsak finallere çıkıcaksınız. Bir birinize destek vermek için erkeklerin maçına tam katılım sağlayalım."
herkes onayladıktan sonra antrenman bitti ve soyunma odasına gittiler. Saat akşam 8 olmuştu, herkes hazırlandıktan sonra vedalaşıp çıktı.
ceren ve duru yan yana yürüyordu "duru konağa mı gidiceksin?" dedi ceren.
"hayır.....kına yeni başladı gidipte orda izleyemem." dedi duru.
"bize gel" dedi ceren arkadaşına. "Gerek yok ceren işim var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rüzgar ağa
Teen Fictionmardin ağası rüzgar soykan ve milli voleybolcumuz duru erdinç