2 - "change"

505 45 30
                                    

♫ - again by noah cyrus, xxxtentacion

"I wanna be your lover
I don't wanna be your friend."

bahtı sikik piyadeler

namjoon hyung
beyler naber ya

yoongi
iyidir karabaş senden

namjoon hyung
iyidir benden de
ee napıyorsunuz

jin
oyundayim noldu
acil mi

namjoon hyung
yav yok da

jungkook çevrimiçi

jungkook
sahildeyim ben de


namjoon hyung
içiyor musun jungkook

jungkook
ya yok anasını satayım
siz de iyice alkolik bellediniz beni


namjoon hyung
ne bileyim oğlum
tek başına sahilde ne yapılır

jungkook
tek başıma olduğumu kim söyledi


jin
KIMLESIN LAN

yoongi
hayırdır

namjoon hyung
kim var

jungkook
kimse
birini sahile getirecek kadar özel bulmuyorum


yoongi
taehyung hariç

jungkook
ha şunu bileydin

namjoon hyung
iyi iyi
bu gece içmeye gidelim mi diye yazmıştım

jin
ben pass

namjoon hyung
Allah ın asosyali çık şu odadan
az sosyalleş

jin
sanane len

jungkook
benim de pek keyfim yok


namjoon hyung
lan senin ne zaman keyfin yerinde
siktirtmeyin belanızı
saat 10'da herkes mekanda olsun

yoongi
vay mk

namjoon hyung
bir şey mi diyecektin yoongi

yoongi
yok kral ne münasebet

namjoon hyung
iyi anlaştık o zaman
görüşürüz

namjoon hyung çevrimdışı

dalgaların sesini dinlemeyi seviyordum. sahile gelip zihnimi ve kalbimi hiç terk etmeyen suretiyle, onunla olma ihtimalimizi düşünüp kendime acı çektirmeyi seviyordum belki de. altı ay olmuştu. koskoca altı ay dile kolay. yirmi iki yıllık hayatımda kısa bir süre gibi gözükse de yirmi iki yılının, yirmi bir yıl altı ayını sevdiği çocukla geçirince dehşete düşüyordu işte insan.

kendimi bildim bileli taehyung'u seviyordum. onu sevdiğimi anlamam ise son iki yılda gerçekleşmişti. lise zamanı bir şeyler çakıyordum ama bu konularda fazlasıyla alıktım. ona onu sevdiğimi söylediğimde ise aşkımı kabul etmesini beklemiyordum fakat dövmesi bana da sürpriz olmuştu. iyi olmuştu ama hak etmiştim. arkadaşlığımıza ihanet edip yılların güvenini kırarken kendimden pek de bir emindim. her konuda olduğu gibi bu konuda da yanılmam kaçınılmaz olmuştu.

son altı ayda hayat siyah beyaz bir filtrenin içindeymişim gibi hissettiriyordu. ne yediğimden ne içtiğimden keyif alıyordum. doğru düzgün uyuyamıyordum bile. onu tek görebildiğim yer olan okula gittiğimde nefes alabildiğimi hissediyordum ancak. altı aydır gözleri gözlerime değmemişti. bir bakışına muhtaçtım. üstelik elimden de bir şey gelmiyordu. taehyung'u tanıyordum. benden uzaklaşmak istediğinde ona yaklaşmaya çalışırsam ters tepeceğini, iteceğini biliyordum. aslında sorun bunlar değildi. çektiğim acı falan hiçbiri sikimde değildi. beni en çok kahreden şey taehyung'un hisleriydi. ben nasıl onu kaybettiysem o da neticede beni kaybetmişti. ben kendi duygularımdan aşk adı altında bahsediyordum evet ama onun da en yakını artık yoktu. birbirimize çok alışmıştık. yani taehyung olmadan yaşamaya çalışmak yarım hissettiriyordu. başladığım hiçbir işi bitirememişim gibi.

bazen de düşünüyordum. belki de acı çeken tek kişi bendim çünkü o bensiz bir hayata çok kolay uyum sağlamış gibi duruyordu. yeni en yakın arkadaşı jimin'di -ki o çocuğu bisex olduğu için yargıladığı dün gibi aklımda- çevresi kalabalıktı. popüleritesinden bir şey kaybetmemişti, hala okulun starboy'u oydu. önceden ikimizdik tabii ama şimdi işler değişmişti. ben kabuğuma çekilirken taehyung gittikçe açılmıştı. kimse neden kavga ettiğimizi bilmiyordu. sanki onun için hiç var olmamış gibiydim. gözlerimin önünde bambaşka birine dönüşmüştü.

bir şeyler değişir, insanlar değişir, her şey değişir. aşklar arkadaşlıklar.. bunda bir tuhaflık yok.* bu dünyanın kanunu böyle, kimse yerinde saymıyor tabii ki. yine de ona uymayan bir şeyler olduğunu biliyordum. ya da ben taehyung'u hiç tanıyamamıştım.

telefonuma gelen bildirim sesleriyle dünyaya tekrar döndüm. üstten baktığımda jin hyungun çoktan geldiğini ve bizi beklediğini yazan mesajını okudum. gelmem deyip ilk giden de kendisi olmuştu. hiç keyfim olmasa da yüzümde silik bir gülümseme ile kalktım. kimseyi bekletmek istemezdim.

*change pt.2 by rm

"gülümse taehyung, çekiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"gülümse taehyung, çekiyorum."

wattpadin bizi zor biraktigi bu gunlerde desteginizi gosterin lutfen :( kimse yok gibi hissediyorum

possibilities | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin