Size alıntı attımmm!
ALIN SİZE ALINTI!
**
!ÖNEMLİ!
BİLİYORSUNUZ Kİ WP KANALIMIZ VAR, ALINTILAR VE GÜNCEL HABERLERİMİ ORADAN PAYLAŞIYORUM...
BÖLÜMLERİ NE ZAMAN ATACAĞIMI FALAN DA ORADAN SİZLERE DUYURUYOR, ANKETLER YAPARAK FİKİRLERİNİZİ ALIYORUM...
WP KANALIMA GELMEK İÇİN INSTAGRAM VEYA TİKTOK ÜZERİNDEN BANA ULAŞABİLİRSİNİZZ..:)
İg: nisaamk_bulasma
tt: ceviker_and_alanguva
Çıkın çıkın gelin ayolll!😘😋
KEYİFLİ ALINTI OKUMALAR😋😋
♠️
Savaş işkence yapıyordu.
Yine...
Ama bu sefer farklıydı.
Savaş işkence yapıyordu ve ben onu izliyordum.
Savaş, abisi olacak o adama, Barış Karahanlı'ya işkence yapıyordu ve ben izliyordum.
"Abim böyle bir şey yapmışken, annemi bıçaklamışken, ufacık bebeği öldürmüşken cezasız kalmasına göz yumamam."Demişti.
Ben ona işkence mi yapacaksın dediğimde gözlerini kaçırmıştı. Evet, yapacaktı. Yapıyordu da şuan.
Bende gelmek istediğimde geri döndürmek için çabalamıştı."Miden bulanır. Hem korkarım ben sen varken ona bunu yapmaktan. Çünkü onu yaparken sen benim en korkunç hâlimi göreceksin. Benden korkabilirsin. Senin benden korkmanı kaldıramam ben."
Söyledikleri kendi sesi ile zihnimde çalıyordu defalarca kez.
Dinlemedim ve geldim. Şimdi de izliyordum. Savaş görmemişti beni, burada olduğumu fark etmemişti. Öylece devam ediyordu işkencesine.
"Kimden aldın uyuşturucuyu? Sen manyak mısın? Annemizi bıçakladın! Lan sen kendi kızını boğarak öldürdün, şerefsiz!"
Bağırışları depoda yankılanırken yumruk yaptığı elini Barış'ın tam yüzüne indirdi.
Barış'ın acı haykırışı ile yüzümü buruşturdum.
Savaş, Barış ile savaşıyordu.
Ama Barış, iyi biri değildi. Bizim hayatımızdaki Barış kötüydü, katildi.
______________________________________
Birden arkamda duyduğum ıslık sesi ile arkama döndüm.
Sarı saçlı bir adam bana doğru geliyordu.
"N'aber güzellik?" Kaşlarımı çatarak önüme döndüm ve hızlı adımlarla yürümeye başladım.
Savaş ile tartıştın diye gecenin on birinde dışarı çıkarsan böyle olur tabi, Salak Alçin!
"Dur güzellik dur." Kolumu tuttu ve beni kendisine döndürdü. Bir elimi karnıma sardım. Adamın gözleri karnıma indi. Gülerek gözlerime baktı şehvetle.
"İki dakika eğlenelim bence." Ellerim titremeye başladı.
"Evliyim ben. Hamileyim ayrıca, gidin lütfen." Aynen devam Alçin. Tacizci bir kansız ile kibar konuş, aferin!
Tam yüzüme eğilecekti ki bir güç onu benden sertçe ayırdı. Adam saniyeler içinde yerle düşerken üzerine çıkıp art arda yumruklar indiren adama hayretle baktım.
Savaş!
"Sen kimin karısına sarkıyorsun lan! Amsız orospu! Senin o sikini koparır ağzına veririm lan! Karım lan o benim!" Art arda yumruklar indirirken adamın yüzü saniyeler içinde kan içinde kalmıştı bile!
İndirdiği bir yumruk sonucu kemiğin kırılma sesi doldu kulaklarıma ve ben bu sese karşılık yüzümü buruşturdum.
"Sen benim karıma mı sarkıyorsun lan!? Namussuz köpek!"
Bir kaç adam daha gelip Savaş'ı adamın üzerinden aldıklarında kan içinde yatan adamı da zorlukla kaldırdılar.
"Piçe bak! Benim karıma sarkıyor it!" Diyerek benim yanıma geldi.
"İyi misin bebeğim?" Başımı salladım.
Katil adamın karısına da sarkılmazdı yaa.
Kollarını bana sardı sıkıca. Bende ona kollarımı sardım.
"Bak gördün mü? Biri sana dokununca nasıl sinirleniyorum. Bak bebeğim bana ne kadar kızarsan kız lütfen benden gitme. Etraf it dolu. Tamam mı yavrum?" Başımı salladım.
Ben şimdi güvenli kollardaydım. Bu kollar sıcacıktı, güvenliydi, korumacıydı. Bu kollar benim yuvamdı.
Ait olduğum en güzel yerdi...
Ölmek isteyeceğim tek yerdi...
Burası çok güzeldi.
Alıntı da aldınız...
Oldu mu bakalım gönlünüz?
Su-Toprak özel bölümü yarın akşam 22.00-22.30 arasında veya pazar günü saat 18.00-18.30 arasında atmayı planlıyorum...
WP KANALIMA GELMEK İÇİN INSTAGRAM VEYA TİKTOK ÜZERİNDEN BANA ULAŞABİLİRSİNİZZ!
ig: nisaamk_bulasma
tt: ceviker_and_alanguva
ÇIKIN ÇIKIN GELİN AŞKLARIMM..!
ÖZEL BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ!
😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ÇALIKUŞU(+18)
Teen FictionMutlu sonlar bize uğrar mıydı? Peki ya masallar? Masalda gibi hissedebilir miydik kendimizi? Peki peki, masallarda da katiller var mıydı? Masallarda da kötüler cadılar yerine anne babamız mıydı? *** "Aldırma," Kaşlarımı çatarak baktım bu sefer gözle...