-... és láttad volna, hogyan kosaraznak egymás ellen - mesélte Étiennette vigyorogva Lydiának, -mintha vérre menne.
Szeretek sportolni, de utálom a tesit. Nem mintha bajom lenne a tornagyakorlatokkal, de eléggé unalmassá válik az óra, hogyha például távolugrásnál simán meg tudnám ugrani a tizenkét métert, de a többiek miatt csak maximum hatot ugorhatok, mert ha tizenkettőt ugrok, akkor bedugnak egy laboratóriumba és életem végéig injekciós tűkkel fognak böködni. Állandóan vissza kell fognom az magamat, ami sokkal nehezebb, mint démonokat és törvényszegő vámpírokat kergetni.
De úgy néz ki, hogy ma nem vettem vissza a eléggé a tempóból. Egybe voltunk a harmadikosokkal és Laurent látta, hogy hogyan kosarazom. Azóta úgy bámul rám, mint aki fel akar nyársalni. Ha eddig sejtette, hogy egy természetfeletti lény vagyok, akkor most már biztos hogy tudja. Amint kettesben maradunk, tuti hogy rá fog kérdezni.
Az angyaloknak nincs természetfelettien jó szaglásuk, mint a vérlényeknek vagy a vízköpőknek, így szag alapján nem tudják megkülömböztetni az alakváltó fajokat az embertől.
-Sziasztok! - zuttyant le Antonie Étiennette mellé. Megfeszült az állkapcsom és a jobb lábammal idegesen dobolni kezdtem az asztal alatt. Már pusztán a jelenlététől is falra tudtam volna mászni. Amióta visszajöttünk a kirándulásról, mindig hozzánk ül le ebédelni.
A derekánál fogva közelebb húztam magamhoz Étiennette-t, közben pedig végig Antonie-val néztem farkasszemet.
Állta a tekintetemet.
-Nyugi, nem fogom elcsábítani a csajodat, nem kell úgy őrizned őt, mint egy kalitkába zárt énekesmadarat- mondta mosolyogva.
-Rossz előérzetem van Antonie-val kapcsolatban. Valami nincs rendben vele. Nem bízom benne.
-Szerintem tök normális srác - vonta meg a vállát Étiennette, ami miatt az összekulcsolt kezeink pár másodpercre kissé megemelkedtek. Éppen az erdőben sétáltunk Étiennette-ék háza felé.
-Nem kéne ennyire összehaverkodnod vele.
Étiennette összeráncolta ívelt szemöldökét és felnézett rám.
YOU ARE READING
Lélekszívó - Bukott istenek 1. ✔ (Átírás alatt)
FantasyA történet átírás alatt áll! Naim Tisserand feketevérű vízköpő, ami sokszor inkább hátrány, mint előny. A vízköpőklán nem fogadja be, tagjai legszívesebben kinyírnák őt. A fekete vére miatt vigyáznia kell, hogy mások ne lássák vérezni. A szerelemről...