Selam!
OKUMADAN ÖNCE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM...
GÜNÜMÜZ KISMINDAN İTİBAREN OLAN KISIM PARTİNİN ERTESİ GÜNÜ OLARAK YAZILDI. ORAYA DİKKAT!☺️
KEYİFLİ OKUMALAR!
‼️OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYINN‼️
🖤
İKİ YIL ÖNCE...
Eski sevgilisi Ezel'den ayrılan Su girdiği barda eline geçen her şeyi içiyordu. Gözleri buğulu görüyordu aldığı alkolden dolayı.
Yanına bir adam geldi tam da sızmak üzereyken.
Sert çehresi, gür saçları ve kemikli bir yüzü vardı. Çok etkileyici görünüyordu. Her kadının ona baktığından adı gibi emindi.
Su zorlukla da olsa açtı gözlerini. Yanındaki adama baktı ve başı döndü.
"Senin derdin ne?" Dedi adama bayık bakışlarla bakarken. Adam şaşkın şaşkın baktı Su'ya.
"Ne?"
"Senin derdin ne diyorum? Bende bulamayıp o kadında bulduğun şey neydi? Saçma sapan bir kadındı lan! Ben cebimde yüz lira olsa, ellisini sana ellisini kendime alırdım. O karı var ya o karı seninle para için beraber olan bir eskort lan. Ayıp ayıp. O kadına bakmak yerine kör olsaydın keşke. Nankör köpek."
Adam anlamayan gözlerle ona bakarken elindeki bilmem kaçıncı kadehi gördü ve gözlerini devirdi.
"Madem bu kadar dayanıksızsın neden içersin ki?" Dedi adam Su'yun elinden yarısına kadar şarap dolu kadehi alırken. Aldığı kadehi tek seferde kafasına dikti ve boş kadehi bar tezgahına vururcasına bıraktı.
"Beni bu gece eğlendirir misin? O şerefsizin o kadını eğlendirdiği gibi eğlendir beni." Dedi Su, daha tanımadığı o adama.
Adam böyle bir teklif beklemediğinden başta afallayan adam, genç kadının sarhoşluğuna verdi bu hâllerini. Ancak Su ciddiydi, hiç istemediği kadar istiyordu bunu.
"Bunu senin sarhoşluğuna veriyorum çünkü-"
Su lafını böldü adamın.
Dudaklarıyla...
Dudaklarından ayrıldıktan sonra bayık gözlerle baktı adamın afalladığını belli eden gözlerine.
"Sarhoşluğuma veriyordun. Senden bunu istiyor bu sarhoş kadın. Eminim." Adamın gözlerine konan şehvet ve hınzır bir gülümseme ile adam barmene seslendi.
"En ağırından iki kadeh pasla bana." Saniyeler içinde önüne gelen koca iki kadehi art arda dikti kafasına. İkisini de bitirdikten sonra barmen önündeki iki boş kadehi aldı ve geri çekildi.
Adam gözlerine konan şehvet ile baktı kadına. Kadın ise aynı duygular ve ihtiyaç ile baktı daha adını bile bilmediği o adama.
Adamın art arda içtiği içki tesirini yavaş yavaş gösterirken olduğu yerden kalktı. Kalkmanın etkisiyle çok hafif bir baş dönmesi yaşadı ancak neredeyse hiç hissetmedi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ÇALIKUŞU(+18)
Teen FictionMutlu sonlar bize uğrar mıydı? Peki ya masallar? Masalda gibi hissedebilir miydik kendimizi? Peki peki, masallarda da katiller var mıydı? Masallarda da kötüler cadılar yerine anne babamız mıydı? *** "Aldırma," Kaşlarımı çatarak baktım bu sefer gözle...