6. - Jaj ne

128 10 4
                                    

Külső POV:

Amint Alastor és Lucifer visszatért, Angel elrántotta Lucifert magával, majd Alastort elküldte hogy megkeresse Charlie-t és szóljon neki hogy megtalálta Lucifert.

"Nos, drágaságom." Mondta Angel "Szóval tudod én ismerek egy pár embert. Tudod, volt esélyem találkozni velük munka közben. Ez itt-" Angel oda rántott egy random embert "Dr.... Ő... Dr. Kit!"

"Örvendek!" Mondta Dr. Kit.

"Öhm... Úgyszintén." Mondta Lucifer egy kissé zavartan majd kezet rázott Dr. Kitt-tel.

"Angel jó barátja volt a fiammal!" Mesélte Dr. Kit. "Honnan is találkoztatok?"

"Dugtunk." Mondta Angel.

"TESSÉK?! A FIAM MOST LETT 12!?" kiabált Dr. Kit.

"Jaj úgyan szívem, vicceltem." Mondta Angel majd rákacsintott Lucifer-re.

"Oh... Oké..." Mondta Dr. Kit.

"Szóval, ő tud titkot tartani, anélkül hogy feljelentene." Mondta Angel.

"Ö... Mi?" Kérdezte Lucifer.

"Nem akartad meg mutatni a karodat. Vajon miért? Én egyértelműnek érzem." Mondta Angel.

Lucifer lesüttöte a szemét. "Szerinted a többiek is tudják?"

"Nem hiszem. Tudod ők nem nagyon tudtják az ilyen dolgokat." Mondta Angel. "De szerencsés vagy hogy én, igen. Ha én nem lennék most itt Charlie elküldött volna a közeli doktorokhoz, ahol amint észre vették volna a karodat, terápiára küldtek volna. De szerencsédre, Dr. Kit tud segíteni a nélkül hogy szólna bárkinek."

Lucifer egy pillanatra csak bámult Angel-re majd átölelte, egy kicsit nehezen mivel Lucifer körülbelül Angel csipőjéig ért.

"Köszönöm." Mondta Lucifer majd elment Dr. Kit-tel.

                                           ***

Alastor és a többiek végre visszatértek a hotelbe, ahol Lucifer-nek lennie kellene.

"Angel?" Kérdezte Charlie "Nem láttad-"

"Lucifer-re gondolsz? Fent van a szobájában." Mondta Angel.

"Oh... Oké, köszike!" Mondta Charlie majd felszaladt Lucifer szobájába.

"Apa?" Kérdezte Charlie. Belépett a szobába ahol lesokolva látta hogy az apjának egyik keze volt csak eltötrve, de ettől függetlenül mindkét karja, csuklótol a válláig be volt gipszelve. Ha nem is gipszelve, valamivel le volt ragasztva.

"Charlie! Ne haragudj hogy... Elszaladtam. Kissé stresszes napom volt." Mondta Lucifer.

"Ö... Igen, persze megértem." Mondta Charlie. "Nem tudtam hogy ennyire megsérültél."

"Hm? Ó! Haha... Nem! Dehogy, ez semmiség!" Mondta Lucifer.

"Hát... Szóval mindkét kezed eltört?" Kérdezte Charlie.

"Mi? Nem! Dehogy! Csak az egyik! A másikat tudom mozgatni... Épphogy csak." Mondta Lucifer.

"Nos... Tudod... Várj, akkor minek gipszelték be? " Kérdezte Charlie.

"Öhm... Mert... Eléggé megsebesült!" Mondta Lucifer.

"Ó... Nos, gondolom így elég nehéz lenne bármit is csinálnod... Persze, egy pár dolgot biztos meg tudsz tenni, de lehet szükséged lenne egy kis... Segítségre." Mondta Charlie.

"Jaj, nagyon kedves tőled hogy felajánlod, de én tényleg meg vagyok." Mondta Lucifer.

"Selytettem hogy ezt fogod mondani. Ezért egy kicsivel elöbb, de jó sok kéréssel rá vettem Alastort hogy segítsen neked." Mondta Charlie.

"Várj... Mi?! Nem... Nem kell, tényleg. Tudod hogy... Nem vagyunk túl... Jóban." Mondta Lucifer.

"Igen! Pontosan! Még ez is megjavulhat!" Mondta Charlie. "Szóval, mivel egyenlőre én vezetem ezt a hotelt, én fogom megmondani mi lesz. Ő... Nagyon sajnálom, tényleg nem szernék parancsolgatni, de-"

"Charlie! Nem baj. Tényleg. De... Ne hidd hogy a nap 24 órájában együtt-" kezdte Lucifer de Charlie félbe szakította.

"Köszi! Rendben! Húh! Ez könnyebb volt mint gondoltam haha... A cuccait segítek én össze pakolni ha-"

"Várj mi?! Miért is kellene össze pakolnom a cuccaimat?" Kérdezte Lucifer.

"Hát... Öhm. Ja igen... Lehet ezzel kellett volna kezdenem. Szóval ha nem baj... Át kerülsz Alastor szobájába." Mondta Charlie.

"Várj... Tessék?! Charlie... Tudod hogy nagyon szeretlek... De... Biztos hogy nem." Mondta Lucifer.

"Tudtam hogy ezt fogod mondani. Sajnálom, de leszarom. Úristen! Annyira sajnálom! De... Nézz magadra! Valakinek muszály lessz segítenie neked." Mondta Charlie.

"Igen... Rendben. Bevallom, lehet nem fogok tudni mindent megtenni magam. De miért pont Alastor?!" Kérdezte Lucifer.

"Nos. Én és Veggie együtt vagyunk, Angel-el pedig, hígy nekem, nem akarsz egy szobába kerülni, Husk... Szerintem ő nem lenne túl nagy segítség. És maradt Alastor! Tudom, vele nem vagy túl jóban, de... Én valamennyire bízok benne. Egy pár dologban. De ezzel biztosan megbízható." Mondta Charlie.

Lucifer felsóhajtott. Bármit megtett volna, de egy szobába a rádió démonnal? Főleg miután csak egy kicsit jobban megismerte... Az igazat megvallva, Lucifer félt. Nem Alastortol. Hanem attól hogy bele zúgna. Lucifer már most csodálta Alastort, pedig még nem is ismerte őt annyira. Legjobb tudomása szerint a rádió démon aszexuális volt. Ha mégis bele zúgna, azzal csak magát bántaná.

"Rendben. De csak... Ő... Nem sokáig!" Mondta Lucifer. 

"Köszi apa!" Mondta Charlie

                                             ***

Lucifer összepakolta a cuccait Charlie segítségével, de elindulni annál nehezebb volt.
Mikor végre oda ért Lucifer, Charlie közölte hogy Alastor már tudja hogy Lucifer ott lesz, és egyenlőre még nincs itt, de majd vissza jön.

Határok nélkül - Radioapple Where stories live. Discover now