Külső POV:
Lucifer és Alastor egymástól egy kicsit távolabb ültek, mivel összevesztek azon hogy Alastor segíthet e Lucifer-nek a kezével vagy nem. Alastor nem értette mi baja van Lucifer-nek. Lucifer pedig egy kicsit büntudatos volt amiatt hogy kiabált a rádió démonra. Persze ez nem érdekelte Alastort, de Lucifer valami miatt mégis rosszul érezte magát.
És akkor Lucifer meghallott egy ismerős hangot.
"Alastor!" Kiabált Lucifer. "Itt van Charlie!"
"Apa?" Kérdezte Charlie ahogy meghalotta az ismert hangot. "Itt vagytok?"
"Nos... Igen. Beragadtunk." Mondta Lucifer.
"Hogyan? Alastornak van a ,, bűvös" botja, te pedig amú-..."
"Hosszú történet." Vágott közbe Lucifer.
Charlie végül sikeresen kiszabadította mindkettöjüket.
Lucifer lassan felállt, majd kiment, míg Alastor ülve maradt.
"Alastor?" Charlie kérdezte. Alastor felnézett és egy széles(ebb) mosoly terült el az arcán.
"Már is megyek." Mondta majd kiment.
***
Alastor, Lucifer és Charlie sikeresen vissza ért a hotelbe, ami szerencsére sikeresen elkerülte a támadást."Végre!" Mondta Charlie "Na de... Hogy is sikerült ott ragadnotok abban a... Nem is tudom... Barlangban?"
"Jajj szívem." Angel mondta ahogy besétált. "Nem egyértelmű?"
"Mi?" Kérdezte Angel és Lucifer egyszere.
"Kedvesem. Mind tudjuk, hogy a barlang falai nem véletlen omlottak be." Mondta Angel.
Alastor elgondolkodott a szavain, aztán rá jött mire akar kilyukadni Angel.
"Hallotuk a támadást ezért beomlasztottam a bejáratokat!" Vágot közbe Alastor.
Lucifer még mindig értetlenül nézett a többiekre. Charlie már kezdte felfogni, de ő egy elég optimista ember volt, és magát szidta hogy miért gondolta hogy olyasmit csinálna az a apja. Egy férfival.
"Igen, oké, nem is vártam hogy bevalld, de ennél nagyobb kamut!" Mondta Angel
"Kamu?! Az igazat mondtam! Tudod te egyáltalán mi az hogy kamu? És szerinted én pont Lucifer-rel..."
"Öh... Miről is beszéltek?" Kérdezte Lucifer.
Mind 3 szenpár rá szegezödőt, amitől Lucifer egy kicsit ideges lett, sőt, majdnem elhányta magát, amikor Angel úgy döntött valamennyire felvilágosítja Lucifert, mivel azt nyilván tudja hogy mi az a szex, ugyanis van egy lánya, de valószínűleg a félreérthető beszélgetéseket nem érti túlságosan.
"Nos... Te és Alastor. Bezárva. Csak ketten. Egy helyen ahonnan nem szürödnek ki a hangok.
Egy kis időbe telt mire Lucifer felfogta miről is beszélt Angel. Aztán teljesen vörös lett.
"Mi?! Arra akarsz kilyukadni hogy-..." Kezdte Lucifer, de Angel közbevágott.
"Igen." Mondta Angel. "Mert öszintén mi mást-..."
"Angel!" Vágott közbe Charlie "Legjobb tudomásom szerint se Alastor sem a SAJÁT APÁM nem meleg."
Charlie-t eléggé felzaklatta a téma ezért inkább elvonult.
***
Reggel 6 óra volt, amikor Charlie és Veggie felkelt. Charlie még mindig egy kicsit feldúlt volt, amikor hirtelen bekapcsolt a televízió.
Lucifer elment aludni, de nem sokra jutott, mivel a keze még mindig eléggé fájt. Ezért inkább úgy döntött hogy el megy sétálni egy kicsit kint, hogy átgondolja a dolgait.Már lent volt, amikor meglátta ahogy Charlie és Veggie kint voltak az üres televízióra meredve, amikor Veggie észrevette hogy Lucifer bámulja öket.
"Hogy hogy már is felkeltél?" Kérdezte Veggie.
Charlie még mindig a televízióra meredt döbbenten.
"El sem aludtam. Miért mennyi az idő?" Kérdezte Lucifer.
"Reggel 6." Válaszolt Veggie.
"Oh. És ti hogy hogy fent vagytok?" Kérdezte Lucifer. Veggie egy kissé elpirult, majd így felelt:
"Mi sem aludtunk."
Lucifer inkább úgy tett mintha nem hallotta volna és oda sétált Charlie-hez.
"Minden oké?" Kérdezte Lucifer. Semmi válasz.
"Elromlott?" Kérdezte Lucifer Veggie-töl.
"Csak meghallotta az új híreket." Mondta Veggie.
"És az pontosan mi?" Kérdezte Lucifer.
"2 hét múlva megint támadás lessz." Mondta Veggie.
"Mi?! De hát..."
"Tudom. Unatkoznak." Mondta Veggie.
"Ezt nem értem. Az angyaloknak jónak kellene lennie!" Mondta Lucifer.
"Adam ötlete volt."
***
Alastor kint bojongált már vagy lét órája. Valami nyomta a lelkét. Vagyis valaki. Mégpedig az a valaki nem más volt mint Lucifer. Amikor be voltak zárva, valamit érzett, valamit amit addig nem. Persze Alastor nem tagathadta hogy Lucifer jól nézett ki. Egy kicsit nehéz megfogalmazni. De amikor azt mondta hogy tényleg segít embereknek... Alastor elgondolkodott hogy miért is lett egy leesett Angyal. Elvégre ő tényleg jó, nem úgy mint... Hát az összes többi angyal.
Alastor még soha nem volt szerelmes. Nem tudta hogyan kellene éreznie. És ez teljesen kékiszitette. Nem is ismerte Lucifert igazán! Hogyan lehetne belé szerelmes? Persze Alastor legmélyebben tudta hogy csak magának hazudik. De nem akarta elfogadni hogy mindenki közül Lucifer-be lett szerelmes. Mindenki közül. Lucifer.
Alastor végül úgy döntött hogy vissza megy a hotelbe mivel nem bírt volna ki még egy percet az üres gondolataival.
***
Charlie végül felnézett, és ahogy észrevette az apját, valahogy egy kissé boldogabb lett.
"Apa!" Kiáltotta Charlie, majd megfogta a karjánál és oda húzta magához, mire Lucifer felsziszent.
"Jaj, jól vagy? Történt valami a karoddal?" Kérdezte Charlie aggódva.
"Nem, dehogy is, jól vagyok!" Mondta Lucifer. Egy kicsit megijedt hogy mi van ha Charlie észreveszi hogy eltört a karja, és elküldi őt az orvoshoz, ahol megnézik a karját és...
"Biztos? Bírod mozgatni a kezed?" Kérdezte Charlie.
"Mit is várhatunk volna?" Toppant be Alastor.
"Alastor? Miről..." Kezdte Charlie de Alastor félbeszakította.
"A keze eltört. Még amikor a barlangban voltunk. Nem a keze, a karja." Mondta Alastor "A csuklóját éppen csak tudja mozgatni."
Lucifer egy pillanatra hátra lépett, majd lenézett büntudatosan.
"Mi?" Kérdezte Charlie "Miért nem mondtad el? Mindegy, ha tényleg eltörött a kezed, elvihettünk az orvoshoz. Ott majd m-..." De Charlie nem tudta befejezni a mondatot, mivel Lucifer kiszaladt.
A/N: Szóval, nem tudtam megjavítani, ezért újra kezdtem. Ha valakinek van valami javaslata azt szívesen meghallgatom, de már valami ötleteim vannak. Akartok amúgy spoilert? Ha igen szívesen mesélném.:) És köszönöm mindenkinek aki az eleje óta itt van!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Határok nélkül - Radioapple
Fanfic"Egyszer azt mondtam a mennyországba kellett volna kerülnöd. Tévedtem. Te egy szörny vagy a pokolból." TW: Mentális betegség