5.- Nem nem nem és nem (part 2 )

132 10 6
                                    

Külső POV:

"Valami rosszat mondtam?" Kérdezte Charlie szomorúan.

"Jaj, ne is törődj vele. Egy kicsit... Érzékeny amikor a karjához kerül a szó." Mondta Alastor.

"Hm? De miért?" Kérdezte Charlie. "Mindegy. Keressük meg. Muszály lessz valahogy segíteni neki.

Angel a háttérben ült csendesen. Angel tudta mi történt. Legalább is selytette. Egy kicsit elszomorította hogy egyedül megy át ezen az egészen. Ezért elhatározta hogy valamit tennie kell. És már volt is terve.

                                            ***

Alastor, Charlie, Veggie, Husk, és Angel külön külön keresték Lucifert. Ám Charlie nem ezt tette. Amikor mindenki elvonult, Charlie Alastor után ment.

"Alastor!" Kiáltotta Charlie.

"Segíthetek?" Kérdezte Alastor.

"Nos... Kénék egy kis... Szívességet!" Mondta Charlie.

"Egy szívességet? Egy... Ajánlat?"

"Nos... Ez inkább egy szívesség."

"Hm... Hallgatlak." Sóhajtott Alastor. Volt egy rossz érzése ezzel kapcsolatban.

"Szóval... Azt mondtad apának eltört az egyik keze..."

"Igazából, a másik is eléggé megsebesült... Lehet nem tudja moz-... Mire akarsz ezzel kilyukadni?!"

"Hát... Arra gondoltam, hogy apa átmenne a te szobádba... Hogy segíts neki." Mondta Charlie.

"Öhm. Ezt nagyon de nagyon remélem hogy rosszul hallottam." Mondta Alastor.

"Al, lécives! Ha nem te akkor ki? Egy lánzhoz nem tehetem be!" Mondta Charlie.

"De te a lánya vagy." Mondta Alastor.

"Ó... Hát, igazából én Veggie-vel akartam..."

"Őő... Igen, értem! De..." Alastor sóhajtott egyet. Ebből úgy sem fog sehogy sem kijutnt. "A pokol urának nem lesz szüksége segítségre. Még lesz egyedül is."

"Alastor... Mindkét keze eltört!"

"Azt akarod hogy megfürdessem?!"

"Mi?! Nem! Dehogy! Néhány dolgot gondolom maga is el tud intézni de... Valószínűleg mindent nem tud megcsinálni."

"Azt akarod hogy kimondjam?"

Charlie már majdnem feladta amikor eszébe jutott valami, aminek Alastor biztos nem tudott ellenállni. Persze, ha akart volna, biztos megtehette volna, de mivel benne is volt egy kis emberiség, ennek mindig bedölt. A bociszemek.

Alastor felsóhajtott.

"Rendben... De csak szólok hogy azt nem várhatod el tőllem hogy egyszer csak a legjobb barátom legyen."

"Köszönöm, köszönöm, KÖSZÖNÖM! És még valami... Komolyan vettem amit Angel mondott. Ha hozzá érsz csak e-..."

"Úgyan Charlie, ne légy nevetséges. Angel egyedül is tiszta dili, neked is nem kell az lenned."

"Igazad van, bocsi. Mégis hogy gondolhattam hogy a saját apám meleg? Hogy gondolhattam hogy te meleg vagy?"

"Jó kérdés."

"Nem kellene hagynom hogy Angel ilyen nagy hatással legyen rám! Az örületbe kerget! Öszintén, mindenki az örületbe kerget!"

"Az biztos rossz lehet."

"Főleg apa! Mindha nem is az apám lenne ha nem... Nem is tudom... Mint valami kis gyerek! Alig tudja mi az a szex, és folyamatosan valami bajba kerül!"

"Teljes mértékben igazad van."

"És még csak nem is-..."

"Charlie. Elfelejtetted miért is jöttünk ide."

"Ne haragudj Alastor. Igazad van. Te... Öhm... Folytasd csak amit csinálsz. Én pedig... Elmegyek arra!" Mondta Charlie majd elmútattot egy random irányba, és elment.

Alastor teljesen magára maradt. Persze, a gondolatai most sem hagyták nyugodni, mivel Charlie most jelentette ki hogy egy szobába lesz Lucifer-rel. De egyelőre megpróbált nem erre gondolni, hanem arra hogy megtalálja Lucifer-t. Elgondolkodott egy pillanatra. Aztán rájött hogy hová is bújtatott.

                                             ***

Alastor megállt a szikla elött. Nem hitte volna hogy egy hely ennyi emléket hordozhatódt volna magával. Felsóhajtott majd lassan besétált.

Észrevette Lucifer-t. Nem mozgott, nem beszélt csak ült. Semmi. Nem sírt, de úgy nézett ki mintha mindjárt megteszi.

Alastor oda sétált Luciferhez és leűlt mellé. Lucifer felnézett rá majd suttogot valamit amit Alastor nem hallott.

"Ö... Mi?" Kérdezte Alastor.

"Sajnálom. Nem akartam elrohani, de nem bírtam tovább." Mondta Lucifer.

"Nem kell bocsánatot kérned. Teljesen érthető hogy elrohantál." Mondta Alastor "Charlie eléggé aggódik érted, jobb lenne ha vissza mennénk."

Lucifer bólogatott, majd felálltak és vissza mentek a hotelbe.

Határok nélkül - Radioapple Onde histórias criam vida. Descubra agora