0.2

115 12 19
                                    

***

Aklım halen o Mafyalardaydı neden öyle bakıyodular ki? Ve neden Ekin bana hiç bir şey söylemeden diğerlerini de alıp gitmişti. Bu işte gerçekten gariplik vardı. Arabayı kullanırken telefonumu alıp Ekini aradım hemen açtı.

Burak: Ekin sana bir şey sorucam...

Burak: ama düzgün adam akıllı cevap ver

Ekin: tahmin etmiştim bunu...

Ekin: eve gelince konuşuruz

Burak: bir kaç işim var onları halledip gelicem...

Ekin: lan ne işi bu saatte

Burak: off gelince söylerim şimdi kapatıyorum hadi eyw

Telefonu yüzüne kapattım. Şirketin patronu olan Mert beyle konuşmak için yine telefonu açıp arama kısmına girdim ve arama tuşuna bastım kendisini 'Patron' kaydetmiştim.
Üçüncü çalışta açtı telefonu.

Patron: efendim

Burak: Patron seninle konuşa bilirmiyim buradan ve ya sizin yanınızda konuşayım hiç farketmez benim için

Patron: şimdi işim var o yüzden böyle ne diyorsan de bekliyorum

Burak: bizim şirketin özel ajanlarına kıyafet tasarlamıştınız ya...

Burak: o tasarladığınız kıyafetleri değiştire bilirmisiniz

Patron: neden yapayım bunu Burak?

Burak: Patron bizim ajan olduğumuzu yeraltında olanlar kıyafetlerimizden anlıyor o yüzden değiştirelim diyorum.

Patron: anladım bende öyle yapacaktım zaten

Patron: neyse sabah şirkette toplantı olacak yeni göreviniz için Ekin'e de haber verirsin.

Burak: tamam patron...

Telefonu kapatıp rahatça nefesimi verdim. Bu işi de hallettiğime göre bir viski içe bilirim. Issız yolda biraz daha hızlanırken gözüm aynaya takıldı 'ahaa yinemi...tamam hadi yine adrenalin dolu dakikaların tadını çıkaralım bari.... boşuna takib ediyorsunuz ama neyse' böyle durumlarla hep karşılaştığım için ıssız yerde evimi almıştım ve her yerde kendime ait gizli depolarım vardı.

Arkamdaki arabaya baktığımda halen takip ettiğini gördüm. Hemen yönümü sağ tarafa çevirip gizli depolarının olduğu tarafa geçtim ormanlık alana geçtiğimde arabayı depo kapısının yanında durdurdum ve hızla indim hızlı ve çevik hareketlerle deponun kapısını açıp içeriye geçtim kıyafetlerimi sol taraftaki dolaba yerleştirdim.

Daha sonra yanında astığım simsiyah motor sürerken giyindigim kıyafetlerimi alıp giyindim. 'Eh bizimde her şeyimiz var ayol' bu dediğime kıkırdadım çok. Komiğime geldi.

Deponun biraz ilerisinde duran motoruma ilerleyip bindim ve çalıştırdım hemen deponun arkasından çıktım her zaman yanımda taşıdığım telsizle "43 numara tekrar ediyorum 43 numara çabuk evin gizli kapısını aç ve ben içeriye geçince çabuk beklemeden kapat!" Telsizi ceketinin iç cebine yerleştirdim.

Aynaya bakınca arkamdan hiç kimsenin gelmediğini görünce rahat nefes alıp daha da hızlandım. Ulan çekeceğim var ya yeminle.

On dakika sonra gizli kapı görüş açıma girdi. Sırıtıp motoru yavaşlatmak yerine dahada hızlandırdım korumanın ödünü koparmağı büyük bir zevkle bekliyorum...

Hızla kapıdan geçince  korumanın 'ananı avradını satayım' dediğini duyduğumda kahkaha attım.

Motordan inince korumanın yanına gidip 'kusura bakma kaç haftadır aklımda kalmıştı gerçekleştireyim dedim' sonra baş selamı verip eve doğru ilerledim.

Kapıyı bizim bilecegimiz şekilde iki defa tıklayıp bir defada sert şekilde tıkladım. Kolumdaki saate baktığımda 02:04 olmuştu eh tabi normal birşey bu benim için. 1-2 dakika sonra Kapıyı Ekin açınca hemen içeriye geçtim.

Salona girip kendimi koltuğa attım ve "ee? Ekin'cim bizimkiler nerede uyudularmı?" Sorunca oda gelip kendini rastgele koltuğa attı ve "evet uyuyorlar bizi hiç takmadılar..." kırılmış bir şekilde dedi ama bu çıt kırıldım hareketi çok sahteydi tch... neyse ona "Patron'a söyledim kıyafetlerimizi değiştirecek ama bu kiyafetleri sadece şirkette olan adamlar bilecek" dedim rahatça.

Daha sonra devam ettim "lan aklıma şimdi geldi bu Mafyalar neden gelmişti'ler? Ve hemde bana garip bir şekilde bakıyordular...." biraz kıpırdadı daha sonra sırıttı bana bakıp "belki de seni sevmişlerdirha?"
Gözlerim şaşırmaktan büyürken ona "delimisin lan gerizekalı istemez alla allaa... neyse ben gidiyorum yatıcam"

Dedim ve hemen kalkıp merdivenlere doğru yöneldim o sırada Ekin salondan bana seslenerek "ha bu arada 15 dakika sonra sıcak basacak seni bizimkiler sana yine şaka yapmak istediler ama a**ırıcı koymuşlar gece saat 02.54 de etkisini gösterecektir hazırlıklı ol derim" dedi.

***

Burak'ın motor sürerken giyindiği kıyafetler:

Burak'ın motor sürerken giyindiği kıyafetler:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve son olarak Burak'ın motoru:

Ve son olarak Burak'ın motoru:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bay♡

Ajan ve Mafya |B×B|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin