***
Tualetten çıktıktan sonra hackerlerin olduğu ofise geçmiştim. Şimdi ise hacker kızın yaptığı araştırmaları kontrol ediyordum. Sonuncu satırlarda yazı hatasını farkettiğimde parmağımı bilgisayarın ekranına yaklaştlrarak konuştum.
Burak; "burada yazı hatası var. Bir dahaki sefere bu hata olmasın."
X; "Tamam efendim."
Omzuma dokunan elle hemen eğildiğim yerden doğruldum. Arkamı döndüm, Ekin'in sırıtan yüzünü görünce ensesine elimi geçirdim. "Ödümü bokuma karıştırdın gerizekalı." Sinirle mırıldandım.
O ise bunu duyunca sırıtması büyüdü. Biraz daha yaklaşarak kulağıma doğru fısıldadı.
Ekin; "Çakır'la öpüşürken ne hissettiğini merak ediyorum, söylesene..."
Gözlerimi devirdim. Karşıma akıllı biri çıkmazdı ki zaten!
Burak; "tam bir iğrençlik amına koyayım. Bir daha sorma şunu. Hadi az kaldı akşam olmasına...Bir saat kaldı."
Son sözümde istemsizce üzgün çocuklar gibi dudağımı büzmüştüm. Surat ifademi gören Ekin ise kahkaha atmaya başladı.
Kahkahaların arasında zorla konuştu.
Ekin; "b-bunu haahahah bunu Çakır bey görmeliydi pffthshshsgsgs"
"Gördüm zaten..."
Gözlerim şokla büyürken önümde biraz ötede bana sırıtarak bakan bedene baktım. Hemen kendime çeki düzen verdim.
"Neden güzel dudaklarını büzdün bebeğim?"
Bebeğin siksin seni iğrenç herif. Zorla gülümsemeye çalıştım. Ulan gay değilim de, olsaydım baskın olurdum. Baskın taraf olmama rağmen pasif gibi davranmam koyuyor amına koyayım!
Burak; "Ekin bey beni sinir etmek için kolumu sıkarak acıttı o yüzden..."
"Hm...o zaman sen gel benimle artık az kaldı akşam olmasına, hazırlanmaya gideceksin. Yolu ben sana göstereceğim, ve Ekin'e çok iyi bir şekilde anlatacağım sana bir şey yapmayacak, rahat olacaksın bebeğim."
Aha! Çabuk olmasına sevindim. Seni seksi ama bir o kadarda iftira atan karizmatik adam, seni akşam kurşunla delik deşik etmek bana gerçek bir zevk verecek. O an gözlerimin heyecanla parıldadığına yemin ede bilirdim.
Bunu fark eden Çakır dudaklarını yaladı ve arkasını döndü. Onu takip etmemi istiyordu. Ama Ekin bu bakışı çok önceden öğrenmişti.
Avını açığını bulan aslan gibiydim.Hemen arkasından ilerlemeye başladım.
Yaklaşık yirmi dakika sonra bodrum katına benzeyen bir kata indik. Biraz daha koridordan ilerledikten sonra, kıpkırmızı kapının önünde durduk. Kapıyı açtıktan sonra içeriye girdi ve benide arkasından kendisine doğru çekti.
Aniden beni çekmesiyle ona yapışmıştım. Ama bir dakika bile geçmeden dudaklarıma aç köpek gibi yapışması bir oldu. Yahu dudaklarımın tadını ben bile alamıyorum bu adam nasıl ala biliyordu?!
Sinirle alt dudağını sertçe ısırarak çekiştirdim. Bu hareketimle inledi. Keşke sikime zevk verseydi yok hiç bir yerimden zevk almıyordum amına koyayım.
Birden benden ayrılıp nefes nefese gözlerime baktı. Bende arzu istek dolu bakışlardan sonra hiç bir değişiklik olmadığını görünce sırıttı.
"Demek dayanıklısın...seni bu gece mahvedeceğim."
"Zevkle bekliyorum..."
Kendimden iğrenmeğe başlıyordum. Tanrım! Lütfen bu azap çabuk bitsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan ve Mafya |B×B|
De TodoÖylesine yazılmış bir kurgudur. Okumak isteyen okur istemeyen okumaz.