0.7

41 5 0
                                    

***

İki dakika sonra şirkette geçecektik. Şimdi ise Patron'un bize söylediği ipuçlarının dikkatle dinliyorduk.

Patron; şirkete gireceğiniz zaman iki koruma gelecek yanınıza. Ama ikisi de bakışlarında sizi tanıyor ve ya öldürecekmiş gibi bakıyorlarsa streslenmeyin şirketin bütün adamları öyle. Yeni bir bilgi geldi şirketin gizli bir odası var.

Patron: Eğer odayı bulursanız içerisinde flash bellek var onu bulmadan gelmeyin. İçinde malları çalanların isimleri, şirketlerinin hakkında tehlikeli bilgiler var. Şimdilik bu kadar yeter zaten siz bu işi en az bir haftaya tamamlarsınız.

Telefon kapanınca derin nefes alıp kapıyı açtım Ekin'de aynı şekilde. Büyük adımlarla şirketin kapısına varınca korumalar uzerimizi aradılar silah ve ya başka şey varmı diye. Kontrolden geçtikten sonra içeriye geçtik.

"Buyurun ne için gelmiştiniz?"

Yanımıza iki erkek yaklaşarak konuşmuştu. Dayak yediği her halinden belli oluyordu ama neyse. Hiç birşey olmamış gibi boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

Burak- biz iş için patronunuz Çakır beyle görüşecektik. Kendisi buradamı acaba?

Koruma 1- evet ben kişisel sekreteriyim. Buyurun size yolu gösteriyim.

Sekreteri onaylayıp, takib ettik.

Beş dakika sonra bir kapıya varınca kapıyı tıklayıp beklemeye başladı. Bir süre sonra diğer taraftan onay gelince kapıyı açıp bize yol verip sonra kendisi girdi.

Koruma 2- efendim bu beyefendiler iş arıyorlarmış bu yüzden size getirdim.

Çakır- tamam çıka bilirsin

Oha! Adamdaki sesin naifli sesine bak maşallah iç sesimi bir kenara bırakıp asıl işe odaklandım.

Çakır- evet buyurun geçin oturun

Dediğini yapıp karşılıklı oturduğumuzda devam etti.

Çakır- nasıl bir iş için geldiniz?

Ekin- bizim için fark etmez sadece iş olsun her işi yapa biliriz

Oha amına koyayım bu otorite hiç kimsede yok benden başka. Acaba kardeşmiyiz? Ola bilir lan. Neyse neyse boş ver.

Çakır- ajanlık yapa bilirmisiniz

Ne? oha ama biz ajanlık yapıyoruz. Yinemi ajan olacağım hayır. Katiyen olmaz!

Burak- efendim müsaade ederseniz bir şey söyleyeceğim... eğitim alacazmı?

Çakır- hayır duygularınızı kontrol ede biliyorsanız sabırlı biriyseniz ajan olarak kabul ediyorum sizi...(çaktırmayın uydurdum burayı)

Derin nefes alarak devam etti.

Çakır- şimdi gidip şirketin her yerini beyninize kazıyın buraya kabul edildiyseniz istifa edemezsiniz kaçsanız bile sizi bulup gebertirim. Gide bilirsiniz...

Demesiyle yavaşça oturduğum yerden kalkıp tebessüm ettim ve arkamı döndüm.

*

Şirketin her yerini incelemiştik ama gizli odayı bulamamıştık. Bu iş gerçekten çok zor olacaktı.

Şimdi ise Çakır'ı odasında onu dinliyorduk.

Çakır: artık şirketin her yerini biliyorsunuz size tam güveneceğim sırada bu şirketin ve şirketlerin hakkında bilgi odasını göstereceğim. Şimdi çıka bilirsiniz

Ciddi bir şekilde onu onayladık ve dışarıya çıktık.

Şirketten çıkınca derin nefes aldım, adrenalin dolu bir şey vermiyor ki bu patronda.

Ajan ve Mafya |B×B|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin