0.6

77 9 42
                                    

"Burak iyimisin iki saattir bağırıyorsun sinir oldum"

️***

Ben halen donup kalmışken mesajlarda ardından ardına gelmeye başladı ve Ekin kapıyı vurmayı bırakıp beni sövüyordu. Bir süre sonra kendime gelip yataktan kalktım ve lavabo'ya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odaya geçip telefonumu yataktan aldım. 'Demek benimde oyun oynamak istiyorsunuz....ah tabikide katılırım' hafifçe gülüp mesajlar kısmına girdim.

Anonim: ne oldu Alaca korktunmu?

Burak: ne istiyorsun

Anonim: intikam istiyorum Ajan

Burak: hm anladım gel al işte o kadar istiyorsun. Hevesin kursağında kalmasın;)

Anonim: şimdi olmaz ki velet zamanı gelince alıcaz

Burak: olum siktir git beni uğraştırma. Adamlar kafayı yemiş aq neyse hade bay

Burak: bi daha yazarsan seni bulup belanı sikerim anladınmı koçum

Anonim kişisini engellediniz

Telefonu kapatıp komidinin üzerine koydum ve yatağa uzandım. Nasıl olurda bir piç benim nefret ettiğim birinin soy ismini bilir? 'Alaca' üvey babamın soy ismiydi ve ben yıllar önce o adamı öldürmüştüm görevimde. Kendisi uyuşturucu kullanıyordu ve önüne gelen her kadını evine atardı. Hemde bir mafya babasıyla yatmıştı şerefsiz.

Bu olayları ben gizlemiştim ve bütün kamera kayıtlarını silmiştim. Hiç kimse benim ailem hakkında bir şey bilmemez di. O zaman bu adam nereden çıktı üvey abim yada kardeşim ola bilirmi? Hayır lan olamaz öyle bir şey.

Artık düşünmekten bunaldığım için komidinin alt kısmından ilacımı alıp su içmeden yuttum. Hafifden uykum gelmeye başlayınca direnmeden uykuya daldım.

Sabah saat 05:54

Sabah kaltığım gibi hemen lavavoya girdim ve duş aldım.
Beş dakika sonra lavabodan çıkıp Mert beyin bize gecenin köründe gönderdiği kiyafetleri giyindim.

{X: öhm öhm şimdi bu Mert bey bu kiyafetleri Çakır bey anlamasın diye gönderdi çünkü bizim Ekin ve Burak'ımızın dolabındaki kiyafetlerin hepsi siyah ve şerefsizler almaya üşeniyorlar}

Ardından telefonumu şarjdan çıkarıp cebime sıkıştırdım ve odadan çıktım. Aşağı kata inince ilk salona girdim, Ekin'i bulamayınca mutfağa girdim orada da bulamayınca odasına doğru ilerledim. Kapıya vardığımda kilitli olmadığını farkettim. Biraz korkutmaktan zarar gelmez diye pat diye kapıyı açtım......keşke açmasaydım.

"Bu ne ulan!?"
Duştan yeni çıkmış ve altında havlu olmadan karşımda olan bir adet Ekin ve..... demicem. Beni görünce minicik şok yaşayıp sonra kendine geldi ve sırıttı. Sebebi ise benim sadece onun gözlerine bakmam.

Ekin: noldu lan neden öylece bakıyorsun?

Öyle imalı imalı bakıyordu ki buda onun dilini kesme isteğimi dahada açığa çıkartıyordu. Şerefsiz nasılda rahatça konuşuyor imayla. Sırf ben nefret ediyorum diye ve gay felan olmadığım için öyle imalarda bulunuyor. Kendisi bisexsuel biri.

Burak: Ekin sakın beni delirtmeye çalışma göreve ilk adımı atmamıza iki saatimiz var. Ve şimdiden başım ağrımaya başladı aq. Zaten dün uyuyamadığım için uyku hapı içtim ve ağrı yaptı, şimdi hiç seninle uğraşamam hadi giyin sonra gel mutfağa zıkkımlan sonrada şirkete gideceğiz.

Ekin: tamam da sen neden bu kadar gerginsin ve sinirlisin?

Burak: pezevenk nasılda meraklanıyor. Her zamanki halim bu arada.

Ajan ve Mafya |B×B|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin