Глава 7

27 1 0
                                    

Усі зібрались довкола бігунів.
-Що трапилось?
-Не знаю,ми знайшли її в такому стані.-Відповів Мінхо
-Вона практично була недалеко біля виходу,якби секція не була зачиненою,то не потрібно було б оббігати велику територію лабіринту.-Проговорив Бен
-В лікарню її!-Крикнув Албі,а шамани у відповідь понесли її. Я пішов за ними,та просидів поряд з Несою до глибокої ночі, разом із Галлі,а потім нам на заміну прийшов Мінхо: ви вже давно тут сидите, ідіть поспіть,завтра багато роботи.
Галлі тільки глянув на мене.
Мінхо:вона просто непритомна,нічого старшного не сталось,іди.
Галлі:Це моя сестра!
Мінхо:Вона всім нам,як сестра!
Галлі:Це інше! Рідна сестра. Вона важлива для мене,ясно?!
Я:Галлі,я прослідкую за нею.
Галлі:Ньют,ти хороший чувак...,- він посміхнувся,- але не трись біля неї. Вона МОЯ
Я:Твоя СЕСТРА- я зробив акцент на другому слові.
Мінхо:Що за гіперопіка?
Галлі:Я піду і залишу її...Звідки мені знати ваші наміри,збоченці. - уже жартівливим тоном прозвучала ця фраза
Він зробив велику паузу.
Галлі:Вся відповідальність на тобі,Ньют, якщо з нею щось трапиться, я тобі твою блондинисту бошку відірву нахрін.

Галлі піднявся з місця :коли прокинеться - повідомте мені.
І вийшов.
Мінхо сів поряд.
-Як гадаєш,що вона там шукала?-запитав азіат.
-Без поняття,вона не пояснює що, і чому робить, вона просто тримає план в голові, а потім робить все самотужки.
-Прямо як ти.
Ми переглянулись. Я вирішив не порушувати ту тему про "мої плани"
-Гадаю,вона шукала щось конкретне. Так як вона не пам'ятає багато чого,а практично майже нічого,то почитавши свій записник,знайшла купу запитань і жодної відповіді. Вирішила що знайде їх там.
-Ти це так говориш... ніби пережив це з нею іднією душею. Надто добре її знаєш.
-Мін... Вона ж не просто так втратила свідомість, щось привело до того.
-А що привело її до того, що вона побачивши, що лабіринт зачиняється, не вибігала з нього, а просто стояла всередині і дивилась на нас.? Слухай, її вчинки неможливо пояснити, хіба вона сама скаже на котрого зеленого біса зробила це.
-Ти правий. Вже чекаю, щоб вона прокинулась і тоді розтрушу їй мізки, як слід.
- Слухай... Я знаю, що тобі це не сподобається, але... пам'ятаєш, як вона говорила про те, що хоче стати бігуном... Можливо все не просто так.
-Поясни?
- Спершу вона хоче стати бігуном,потім у неї в записнику декотрі відомості про лабіринт... вона знає щось,але не може пригадати,от і своїми діями хоче розворушити пам'ять.
-Так,але записи в щоденнику старі, чорнило вигоріле,та й сам зошит в жахливому стані,ніби йому вже кілька років.
- Мабуть так і є... Між іншим, вона добре бігає.
-Що?
- Коли втікає від Галлі чи навпаки біжить за тобою,швидко бігає в темряві, вибігаючи з лісу. Вигадує різні статегії і знає багато всього. Вона вперта і смілива. У неї всі задатки бігуна,тільки...
-Тільки в неї гаряча кров,а бігунам потрібний холодний розум.
-Але у тебе ж теж гаряча кров.
- Тому я більше і не бігун, Мінхо. Вона не ходитиме в лабіринт і все. Це не обговорюється. Не кажи,що ти давав їй надію на це.
-Ні. Але вчора саме хотів. Я знаю,ми маємо її оберігати,але глянь: вона знає Глейд,правила, має більше спогадів,аніж ми всі разом взяті,вона не просто дівчисько. Усе що робиться - не буває просто так і ти це знаєш. Вона не може вічно ритись в землі.
-Я риюсь,ти бігаєш,всі ми робимо щось,бо так має бути,так прийнято,ми не порушуватимемо правил. Ясно?
-Албі не марно обрав тебе на свою заміну... Ти думаєш надто безпечно. Все ж в твоїх словах щось є,ти правий... але подумай про те,що я тобі сказав. Це може суттєво змінити наші життя. Ми ж вже доходили висновку,що всіх нас якось обирали серед решти,адже знали,що ми тут важливі. То і Неса тут не просто так... Зараз іди проспись, з нею побудуть наші лікарі.

"Пекло" у венахWhere stories live. Discover now