Mike Shinoda
11 Şubat 1977 doğumlu.
Tam adı Michael Kenji Shinoda. Babası tarafından yarı Japondur. Annesinin yönlendirilmesi ile 6 yaşında piyano dersler, 13 yaşında caz, blues ve hip hop müziğine merak salmıştır.
Mike Shinoda, Linkin Park'ın üç kurucusundan biri. Agoura Hills şehrindeki Agoura Lisesi'nde okumuştur. Burada Brad Delson, Rob Bourdon ile arkadaş olmuştur. Lise bitince müziğe daha çok ağırlık vermişlerdir. Daha sonra Pasadena Sanat ve Tasarım Koleji'ne gitmiştir ve orada Joe Hanh ile tanışmıştır. Grafik tasarım ve illüstrasyon mezunudur. Linkin Park'ın birçok görsel sunumuna imzası var.
Brad Delson
1 Aralık 1977 doğumlu.
Tam adı Bradford Phillip Delson. 1999 yılında Kaliforniya Üniversitesi'nden (UCLA) mezun olduktan sonra hukuk alanında kariyer yapmak istiyordu ama Linkin Park henüz ilk albümüyle dünyayı yerinden oynatınca kendini tam zamanlı müzisyen olarak buldu.
Linkin Park'ın lead gitaristi. Grubun üç kurucusundan biri. Brad Delson aynı zamanda Machine Shop Recordings adlı firmanın A&R sorumlusu.
Rob Bourdon
20 Ocak 1979 doğumlu.
Tam adı Robert Gregory Bourdon. Agoura Lisesi'ni bitirdikten sonra Santa Monica Üniversite'sinde muhasebe okudu. Linkin Park'ı kurduktan sonra bir süre garsonluk yaptı.
Joe Hanh
15 Mart 1977 doğumlu
Tam adı Joseph Hanh. Grubun DJ'i. Kore kökenlidir.
Linkin Park'ın iddalı görsel yönünü ortaya koyan bir çok tasarımda ve video klipte de imzası var. Grubun bazı albüm kapaklarımı, kartonetlerini, tişört çizimlerini o tasarladı ve tasarlamaya devam ediyor. Ayrıca grubun çekti kliplerin çoğunun bizzat yönetmeni. (Numb, Waiting for the End...)
The Seed (2005) ve Mall (2014) adlarında iki kısa filmi var.
Dave Farrell
8 Şubat 1977 doğumlu
Tam adı David Michael Farrell. Phoenix olarak da sesleniliyor. UCLA mezunu.
1999 yılında grubun ilk vokalisti Mark Wakefield* kadrodan ayrılınca Dave de ayrılmış bir süre, Linkin Park'a girmeden önceki grubu olan Tasty Snax ile konserlere çıkmıştı. Linkin Park albüm anlaşması yapınca gruba geri döndü ancak ilk albüm "Hybird Theory**"nin kayıtlarına yetişemedi. O albümde basgitarların bir kısmı gitarist Brad Delson tarafından bir kısmı da grupta kısa süre bas çalmış olan Ian Hornbeck ve Scott Koziol Tarafından çalınmış. Yine de albümde, Dave'in daha önce grupteyken yazımına katkısı olduğu iki şarkıya da yer verildi. (A Place for My Head ve Forgotten)
Chester Bennington
20 Mart 1976 doğumlu
Tam adı Chester Charles Bennington. Linkin Park'ın vokalisti. Anne-babasını o henüz 11 yaşındayken boşanması sebebiyle zorlu bir çocukluk yaşadı. Ergenliğinde uyuşturucu ve alkol bağımlısıydı. Kendini iyi hissedebilmek için sürekli müzik dinliyor, resim yapıyor, şiir yazıyordu.
Çok büyük bir Depeche Mode hayranıydı. Bir gün Depeche Mode'da şarkı söyleyeceğini hayal ediyordu.Dahil olduğu ilk grubun adı Sean Dowdell and His Friends?'ti. Ardından Sean Dowdell ile Grey Daze adlı bir grup kurdu ve bu grupla bir demo, iki de albüm yaptı. 1998'de bu gruptan ayrıldı ve bir süre hiçbir grupta yer almadı.
Grubun ilk vokalisti olan Mark Wakefield'ın yerine 1999'da kadroya dahil oldu ve Linkin Park'ın son eleman değişikliği de yapılmış oldu.
*= Mark Wakefield hem grubun ilk vokalisti hem de Mike Shinoda'nın en yakın arkadaşıydı.
**= Grubun ikinci adı ve ilk Albümün adıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linkin Park Bilgileri
RandomLinkin Park ile ilgili bilinmeyenler, haberler, kişisel Özellikler ve daha bir çoğu... 1999'dan bu yana Linkin Park. Bunu okumaya başlayacak isen grup hakkında merak ettiğin bir Şeyler var Demekki ki. Bağlanacaksın güven bana onlar çok iyi insanla...