Chester'ın Sakatlıkları

341 42 7
                                    

Sakatlıkları diyeceğim ama benim bildiğim iki sakatlığı var. Chester 2007 yılında konserde sahnede yerinde duramadı, her zamanki gibi ve bir yerden atlayıp kolunun üzerine düştü. Hiçbir şey olmamış gibi şarkıya devam etti ve şarkıyı bitirince arka tarafa gidip eline baktırdı. İlk sardırmak istenildi veya konseri bırakıp hastaneye gidilmesi gerektiğini söylendi ama sonra Chester eline bir şey yaptırmadı ve sahneye geri döndü sadece buz konuldu. Konseri bitirip hastaneye gitti. Kolunu kırdığını öğrendi. Durmadı ve konserlere devam etti.

Bu seneler içinde de basketbol oynarken sağ ayağını kırdı. Ve ağrısını hafifletip konsere çıktı. Sonraki konserleri ayağının ağrısından dolayı iptal etmek zorunda kaldı. Bunu da şöyle söyülüyor:"Ağrısı çok daha kötü olan ayak bileğim için hayranları hayal kırıklığına uğrattım." Diyor.

Kimisi de ses sistemini beğenmediği için kimisi kafasına bir şey fırlatıldığı için sahneyi terk ediyor. Ben anlamıyorum bu kadar ego neden? Belki verdiğim örneklerden ilki hayranlar içindir peki ya ikincisi? Ben bunu ilk duyduğumda -ki videosu YouTube'ta var hem ayağını nasıl sakatlandığı hem de kolunu nasıl kırdığı video şeklinde- çok sinir oldum. Funny Moment'larda gülerek gösteriyor kolunu Chester ve ben bir aptalım diyor.

Bu grup en iyisini bu yüzden hak ediyor. Onlar en iyisi!

Linkin Park BilgileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin