Chester Bennington

183 11 0
                                    

Şöhretin en iyi ve en kötü yanları nelerdir ?

-Çok fazla iyi yanı var.Bir yerden çıkınca insanların sizi görüp heyecanlanmaları ve mutlu olmaları harikulade bir şey.Ama yine de biri ben yemek yerken yanıma gelince rahatsız oluyorum, gerçi ilk sözleri "Seni rahatsız etmek istemezdim" oluyor ama aslında "Fakat birazdan edeceğim" demek istiyorlar.Ayrıca bizler şanslıyız, çünkü ünlüyüz, ama magazin forever dalgasında ünlüler değiliz.Fanlarımız bize karşı çok saygılılar, dünyadaki en saygılı fan kitlesi denebilir, dolayısıyla hiçbir zaman yüzlerce insan ve paparazzilerce soru ve fotoğraf bombardımanına tutulmuyoruz.Başarılı bir Rock grubunda başarılı bir solist olmanın diğer güzel bir yanı ise her zaman Rockstar kartını oynayabiliyor olmam.Şöyle ki, örneğin bir restoranı arayıp normal bir halk evlâdı gibi bir masa istediğimde "Üzgünüm tamamen doluyuz" yanıtını alıyorum.Ancak "Ben Linkin Park grubundan Chester Bennington, boş masanız var mı ?" deyince "Ooo, muhteşem, elbette var, kaç kişilik istersiniz ?" diyorlar.E bu da şöhretin fena olmayan yanlarından.

İşte şeytani Chester yine iş başında. Şeytan! Kış kış cinler kış kış!

--------

Chester, takıntılı bir fana sahip olmak ve bu fanın senin e-posta hesabını hacklemesi nasıl bir şey ?

-Bu da ünlü olmanın kötü yanlarından biri.Ama daha kötüsü o kişinin bunu yaparken hiçbir suçluluk hissetmemesi.O sadece bir fan olduğunu düşünüyordu ve ona göre bir fan sevdiği sanatçının e-postasını hackleyip kişisel bilgilerini ele geçirebilirdi.Şimdi federal hapishanede 2 yıl yatacak.Bu hiç hoş değil.Geçtiği bir çizginin varlığından haberi yoktu anlaşılan.Tüm bu kötü tecrübe bana bir ders oldu.Eskiden herkese güvenir ve herkesin iyi olduğunu sanardım.Artık bir daha düşüneceğim.Tamamen yabancı birinin size ve ailenize ait telefon numaralarını, ticari anlaşmalarıızı ve daha onlarca kişiye özel bilgiyi ele geçirmesi güzel bir duygu değildi.

Burada kendini güvende hissetmek isteyen Chester yani melek Chester. Şuan dibine kadar saçmalıyorum.

Linkin Park BilgileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin