1-PHOENIX'İN DÖNÜŞÜ
Basçımız Phoenix ver gitaristimiz Brad üniversitede oda arkadaşıydı. Başlangıçta hepimiz çaldık ve kaydettik...ama Phoenix başka bir gruba kendini adamıştı. Bizimle tanışmadan önce onlarla yakın arkadaştı ve onlar küçük bir tura çıktığında onlarla birlikte gitti. Adamcağızı gruba geri getirmek için bir yıl harcadığımızı düşünüyorum. Onsuz tura çıktığımızda, grup içinde homurdanmalara neden olmuştu. Kimyamızın gittiğini biliyorduk.
Bazı insanlar onun geri geleceğini düşünüyor çünkü biraz başarı ve para kazanmaya başlıyorduk. Biliyorum Dave, bu sadece küçük bir denklem, her şeyin her hangi bir parçasıysa. Diğer arkadaşlarına bir söz verdi ve tamamen bu yolla verdiği sözü planladı. Diğer grubu yön belirleyene kadar Linkin Park'a dönmedi.
Samimi söylüyorum eğer o olmasaydı, grubumuzda bir tür dinamik bölünmesi olurdu ve grup farklı (çok olumsuz) bir yöne giderdi.
Özellikle ilk günlerde Phoenix'in yatıştırıcı varlığı ve bir sesin sebebi vardı. Geri döndüğü için çok şanslıydık.2- MINUTES TO MIDNIGHT
2007'ye hızlıca saralım: MTM grup için özel bir albümdü. Hayranlar şarkıların ve yaklaşımın farklı olduğunu biliyordu. Ama burada köklü bir değişim gördüğümü hatırladım, bu değişimi hem kişisel hem de grup olarak Rick bize yardımcı olarak verdi. (Rick Rubin Linkin Park'ın prodüktörü). Bu tam zamanıydı, yaratıcıydık, grup içinde elemanlar birbirine daha önce olduğundan daha fazla yakınlaştı. Daha fazla arkadaşlık ve kolektif yaratıcılık vardı. Müziği düşünmeden söyleyecek olursak, grup bu albüm üzerinde çalıştığı 12-18 ay içinde çok değişti. Sanırım çok büyüdük, albümü yaparken çok eğlendik ve çok daha iyi arkadaş olduk.
3- LINKIN, LINCOLN DEĞİL
Bazılarınızın bildiği hikaye: Stüdyoda ilk albümümüzü yazarken, grubumuza Hybrid Theory dedik. Hybrid adında başka bir grup daha vardı ve onlarla karıştırılmamızı istemediler (plak şirketi). Kabul ettik. Hollywood'daki kirli ve ucuz prova yerimizde otururken bir dizi isim ortaya attık. Sadece bir tanesi çok hoşumuza gitti "Lincoln Park".
O zamanlar insanların yarısının e-posta adresi ve internet erişimi olduğunu biliyorduk. Çevirmeli bağlantı inanılmaz (?) yavaş. Grubun mail listeleri telefon numaraları ve ev adreslerinden oluşuyordu. Birisi (Bu Brad olabilir) lincolnpark.com'un alınmasının önemli olduğunu önerdi. Denedik ama alınmıştı.
Domain sipariş etmek için küçük ve basit bir kararla yeni potansiyel grubun adını "Lincoln" den "Linkin" e değiştirmek gerekti.
Daha önce bu yolu denemiştim: Merkezi bir noktadan başlayıp ve bir yol çizdikten sonra yönü 1 derece değiştirmek ve ikinci bir yol çizmek için iki bitiş noktasının birbirine yakın olması gerekir. Bu hayali bir şey olarak görünebilir. Ama birbirinden yüzlerce mil uzaktaki iki noktayı birleştirmek, yüzlerce mil yol inşa eder. Bazen küçük bir değişiklik veya karar seçtiğiniz yöne güçlü bir etki katar.4-Şangay Stadyumu 18 Kasım 2007
Şangay'a varana kadar şovun özel olacağını biliyorduk...Ama hiçbir fikrimiz yoktu. Havaalanında buluştuğumuzda, tanıtım ve plak şirketi ekibimiz bizi son iki rock grubu Nine Inch Nails ve The Rolling Stones'un Çin'de çaldığı yönünde bilgilendirdi. Yabancı rock grubu olarak en büyük konseri Stones'un verdiğini, yaklaşık 12 bin kişinin izlediğini anlattılar.
Varmadan önce, konserin polis tarafından yoğun bir şekilde korunduğunu gördük. Alanda her birkaç adımda -HER YERDE- üniformalı memur duruyordu. Silahlı olduklarından emin değildim ama bu bizim için kesinlikle farklıydı. Polisin isyan, şiddet vb. durumlara karşı koymak için hazırlandığı bilgisini aldık. Bu saçmalık beni çok korkuttu. Bazı fanları bir şeyler fırlatırken resmettim, önceleri burada şiddet patlak veriyormuş ve yabancı Rock grupları Çin konserlerini uzun bir süreliğine yasaklamış. Yersiz bir korku olduğunu düşündüm. Daha sonra bir ayaklanma olursa tam olarak yukarıdaki gibi bir senaryonun olacağı bilgisini aldım.5-Plak Şirketine Grubu Tanıtmak
90 ların sonunda her büyük plak şirketi için çalmış ve geri çevrilmiştik (ve bir çok indies plak şirketi dahil). Warner Bros. Başlangıçta bizden vazgeçmişti ama düşüncelerinde bir değişiklik oldu grupla sözleşme imzalamaya karar verdi. Kısa süre sonra, yeni takım arkadaşlarımızı etkilemeye karar verdik (WB çalışanlarından bahsediyor). Hemen tüm WB ekibine bir mesaj yolladık: Onlarla tanışmak istedik. Bir tarih kararlaştırdık ve konferans salonlarını aldık. Onlarla oturduk, şakalaştık ve onlara ana hatlarıyla kim olduğumuzu, neler tasarladığımızı, nasıl müzik düşündüğümüzü, pazarlama ve fan club ı ele alan evraklar verdik.
Bir an için kayıt işinde tecrübeli orta yaşlı biri olduğunuzu hayal edin. Büyük işler yaptınız ve yaptığınız şeyin iyi olması için iyice düşünüyorsunuz. Sonra genç, kendini ispatlamamış, yeni sözleşme imzalamış bir şarkıcı sizinle toplantı odasında buluşuyor ve elinize işinizi nasıl yapacağını anlatan yığınla kağıt veriyor. Ne?''Röpörtaj'ın orijinalini birçok yerde bulabilirsiniz . Bunun dışında Çevirinin asıl kaynağı ( Benim bulduğum kaynak ) ; http://serkandanis.blogspot.comSıkı takipçilerin sevebileceğini düşündüm :)
Üstteki yazı bana ait değil röportajı buldum yani parantez içindeki yazı da bana ait değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linkin Park Bilgileri
RandomLinkin Park ile ilgili bilinmeyenler, haberler, kişisel Özellikler ve daha bir çoğu... 1999'dan bu yana Linkin Park. Bunu okumaya başlayacak isen grup hakkında merak ettiğin bir Şeyler var Demekki ki. Bağlanacaksın güven bana onlar çok iyi insanla...