Yan Projelerde Linkin Park

226 18 1
                                    

Gelelim Linkin Park'ın yan projelerine hepimizin bildiği gibi birkaç tane projeleri vardı. Mesela Mike'ın Fort Minor diye bir rap grubu vardı. Hala devam ediyor hatta bir şarkı yayımladı Welcome diye. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim ama dikkat! Ekranı çevirebiliyorsunuz 360 derece dönebilen bir videodur. Yani bende biraz geç düştü o yüzden. Mike yine yapacağını yapmış... onun dışında Mike çizim sergisi falan açmıştı. Onları geçersek eğer böyle. Fort Minor'ü gelecek bölümde ayrıyeten açıklayacağım.

Chester'a gelince. Chester küçükken hayranı olduğu hatta bir ara tişörtünü giyip konsere çıktığı Stone Tepmle Pilots grubunun vokalistliğini yapıyor şuan. Eski vokalist Scott ayrılınca grup Chester Bennington'a teklif götürmüş. Chester da kabul etmiş. 2013 yılında bir EP yayımlamış 'High Rise' adlı.
Chester önümüzdeki dönemde de bu ortaklığın devam edeceğini söylemiş. Bir yerde de yeni albümde STP'nin ismini değiştirmeyi düşündüklerini açıklamışlar.

Bak bak sen önce onların tişörtlerini giy sonra gel onların solistliğini yap hayat böyle işte. Bilmediğin yerden bilmediğin şeyler çıkarıyor.

Chester'ın ayrıyeten bir projesi daha vardı. 2005-2011 aktif olan Dead By Sunrise adlı bir yan grubu vardır. 2009 yılında 'Out of Ashes' adlı bir albüm yayımlamış.

M. M= Pembe saçlı Chester. STP turnesinden. Önce sarı sonra pembe sonra siyah yaptı. Talinda* bunun hakkında "benim biricik eşim saçlarını pembeye boyattı çünkü bu bizim kızların en sevdiği renk." diye tweet paylaşmıştı.

*= Chester'ın eşi.

Linkin Park BilgileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin