Evet yine geldim. Bugün birkaç konu üzerinde konuşacağım. Önceki kendi konuşmamda Linkin Park eleştirileri üzerine duygumu yükleyerek konuşmuştum. Bu biraz aslında blog gibi olacak. Bu kitap zaten bir blog yazısı bence.
Linkin Park, fanları ile iç içe olmayı problem etmeyen bir gruptur. Ve Linkin Park'ında özel hayatı var arkadaşlar daha önceki paylaşımlarımda Rob'un sözünden alıntı yaparak 'ünlü olduklarında özel hayatlarının yok olduğunu' söyleyebilirim. Ama şuana kadar hiç bunla haberlere veya gündeme gelmediler. Mesela Rob hariç hepsi evli ve bildiğim kadarıyla hepsi 2002 yıllında evlenmiş Joe'dan emin değilim. Neyse.
Bu yazıma tarih ekleme gereği duyuyorum (26.08.15). Bundan birkaç gece önce Linkin Park'ın bir konseri daha vardı dün akşamki dışında ve ben o konserin Snapchat paylaşımlarına bakıyordum. Kulağımda A Line In The Sand ile dinliyordum işte sonra Anna Shinoda'nın Snap'i gözüme takıldı büyük bir heyecan ile açtım Snap'i. Konsere giderken yolda ve konserde falan tam A Line In The Sand çalarken kulaklığımda bir baktım Mike'da aynısını söylüyor ilk şaka falan sandım kalbim hızlanmaya başladı. O gün bir sürü şey yaşamıştım zaten baya kötü bir durumdaydım. Buraları geçiyorum işte sonra istemeden de olsa gözlerim doldu. Eşyalarımı falan topladım yatmaya gittim biraz orada izledim sonra bir arkadaşım ile konuştum.
Bunu niye anlattım diye sorun şimdi. Çünkü benim gibi şeyler yaşayanlar var. Dürüst olmak gerekirse ben ağladım yani o gece. Sebebi ise tamamiyle söyleyiş şekillerinden kaynaklanıyor. O kadar içten geldi ki bana anlatamam. Aynı şeyi dün akşam da yaşadım mesela -ağlama kısmı dışında- Linkin Park'ın Snapchat hesabı kullanıma açıldı ve her yeri çekmişlerdi. Çekene selam olsun ve teşekkür ederim çünkü ben arka kısmı hep merak etmişimdir. Orada LPU üyelerini gördüm. Normal olarak.
Kızın biri bacağına dövmelerini yaptırmıştı. Bu resmi Linkin Park Türkiye Facebook sayfasında görebilirsiniz. Onlar da paylaştı.
Şimdi size sesleniyorum Linkin Park'ı bilip bilmeden eleştiren dostlarım. Siz o dövme yaptıran kıza Linkin Park albüm kaygısı yüzünden böyle şarkılar yapıyor deseniz size vereceği cevap ne olur? Bence bir muşta ile suratınıza dalar.
Biz Linkin Park ile tanışamayan fanlar olarak çok tatlıyız falan da biz daha kendi ülkemizde Linkin Park'ı savunamıyoruz. O gece bunun için ağlamıştım ben. Benim üzüldüğüm Linkin Park Türkiye'ye gelse de gidemeyecek olmam değil ben gitmeyeyim, gitsem bile LPU'ya üye değilim Meet&Great kısmına katılamayacağım. Bunu şöyle açayım Türkiye'de kaç LPU tanıyorsunuz? Ben şahsen LPT sayfasının adminleri dışında hiç görmedim. Üzgünüm ama bence o kadar fazla bir sayı yok. Bazı insanlar bunu şuna çeviriyor 'Linkin Park'ın Türkiye'ye gelmeme sebebi bu! Onlar LPU üyesinin çok olduğu yerlere konser veriyorlar. ' üzgünüm ama yanlış. Konudan konuya atlıyor gibi oluyorum ama sürekli böyle konuşurum ben. Mike Shinoda'nın da dediği gibi 'Linkin Park resmi fan sayfasında 10.000 kişiden sadece 3'ü LPU' bu sabah sizlere de sunduğum yazıyı tekrar okudum.
Bunu 'LPU Tartışması ve Mike'ın Cevabı' yazısı altında bulabilirsiniz.Üzülüyorum hatta ölüyorum bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Benim çok büyük hayallerim var ve buna karşın elim kolum bağlı oturuyorum. Düşüncelere dalıyorum sürekli bu konu hakkında beni az çok tanıdınız bence konuların altına kendi attığım kişisel yorumlarım ile.
Sizlere kendi izlediğim Linkin Park videoları ile çevirdiğim kısımları duyup çıkardığım kısımları hep paylaştım ve devam edeceğim. Hepimiz Linkin Park dinlemeye gerek duyuyoruz bu bir ihtiyaç gibi. Çoğumuz şarkılarını mırıldanıyoruz. Ben şahsen müziği miladım olarak gören bir insanım. Ve Linkin Park benim yeni çağa girişim. Bu sene sonunda 1 yılını doldurmuş bir Linkin Park Soldier olacağım.
Kimimiz umudumuzu onlarda arıyoruz kimimiz yanlızlığı kimimiz huzuru arıyoruz. Linkin Park bunu bize verdiği için dinliyoruz. Linkin Park'ın neler yaşadığını bildiğimiz için onlara daha çok saygı duyuyoruz. Bize iyi şeyler sunmaya çalıştıkları için onları seviyoruz. Kimi grup fan kaybından korktuğu için tarzını değiştirmemesine rağmen. Onlar bize farklı deneyimler yaşatmak için tarzlarını değiştirmekten çekinmiyorlar. Sadece bizim için değil elbette. Kendileri içinde. Kendilerinin ne kadar ilerleyebileceğini merak ettikleri için değiştirdiler. Mike Hybird Theory ve Meteora hakkında şöyle konuşmuştu:
"Bu müziği gözümüz kapalı bile yapabilirdik. Artık değiştirmek istedik bu yüzden Rick Rubin ile Çalışmaya başladık. " öncelikle ilk iki albümden bahsediyor sonra da MTM'den bahsediyor.
Biz artık Linkin Park'ın değişimini sorun etmiyoruz ne olursa olsun yaptıklarının en iyisi olacaklar bunu biliyoruz THP ile eski tarza keskin bir dönüş yaptılar. 2015'in sonunda stüdyoya gireceklerini söyledi Mike. Ve 2016'nın ortasına doğru da albümü çıkarmak istediklerini belirtti.
Son zamanlarda Wattpad'in kullanıcısı ve popilerliği arttı. Bu yüzden yeni başlayanlar bu kitabı görecekler. Benim dışımda Linkin Park kitabı 3 tane. Biri şarkı sözü yazıyor ayrıca zaten yorumlarda da ismi geçiyor ben de kitabından yararlanıyorum. LinkinSoldierrr kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. 😊 aynı zamanda benim birkaç arkadaşım da var burada son zamanlarda hangi Wattpad'i kullanıyor bilmiyorum kullanıcı olarak klbk_kntlr bunu ekledim ona da teşekkür ederim.
Ve şuan için Chester'ın sözleri ile kapatacağım bu konuşmayı:
"Birilerinin saygısını kazanmak için mücadeleci bir ruha sahip olmalısınız."
Eğer aklınıza bir şeyler getirdiysem onurlarımı ve teşekkürlerimi sunarım. Karmaşık bir yazı oldu üzgünüm. Ama benim Yazım böyle ise konuşmamı siz düşünün. :) aynı anda hem konuşup hem düşününce böyle oluyor neyse böyle yazıların devamı için oy ve yorumlarınıza ihtiyacım var.
#DUYURU#
Eğer grupların veya şarkıcıların fark etmez Linkin Park gibi Olmasını istiyorsanız bana bildirin mesela maNga BVB Of Mice & Men veya Tonight Alive gibi. Böyle bir kitap yapabilirim onlar içinde yeni hobim çünkü. ❤️❤️ bildirirseniz mutlu olurum doğru yoruma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linkin Park Bilgileri
RandomLinkin Park ile ilgili bilinmeyenler, haberler, kişisel Özellikler ve daha bir çoğu... 1999'dan bu yana Linkin Park. Bunu okumaya başlayacak isen grup hakkında merak ettiğin bir Şeyler var Demekki ki. Bağlanacaksın güven bana onlar çok iyi insanla...