Selam. İlk defa patron, hizmetçi fici yazıcam. Kötü olursa şaşırmayın.
İleriki bölümlerde smut olabilir.
Ama smutsuz yapmak istiyorum.
Neyse hadi ilk bölümümü okuyun😰
Hyunjin--> 25 yaşındaFelix - - >24
Jungkook-->23
Beomgyu - - >23
'
'
'
'Felix'ten;
Alarm sesi ile uyanmıştım. Saat 06:01'di. Bay Hwang'ın evinde hizmetçi olarak çalışıyordum çünkü. Erken kalkmak lazım. Daha kahvaltı hazırlayacam, temizlik yapıcam, Bay Hwang'ın odasını düzenleyecem, ona akşam yemeği yapıcam uf. Yataktan kalktım ve dolabımdaki hizmetçi kıyafetimi aldım. (aşağıda resmi)
Öyle. Kıyafetimi giydim ve dimdirekt aşağı indim. Ev o kadar çok büyük ki evi tanımasam kaybolurdum. Merdivenlerden aşağı indim ve mutfağa gittim. Sadece ben çalışmıyordum, daha 2 kişi daha çalışıyordu. Biri Jungkook öbürü de Beomgyu. Ben kısacası Beom diyorum. Jungkook, geleli 9 ay olmuştu, Beom ise 2 ay önce gelmişti. Ben ise 1 yıldan beri burada çalışıyorum. Buraya ilk geldiğim zaman Yeonjun vardı. Ama o fazla çalışmamıştı. Çünkü hastalandı ve onun yerine sevdiği adam yani Beomgyu gelmişti. Para kazanıp Yeonjun'a bakabilmek için. Sonra Theo vardı. O ise bu şartlara dayanamayıp işten ayrılmıştı. Neyse kısacası bu evde en çok Bay Hwang bana güveniyor. Her sorumluluğu bana veriyor, birşey olsa ilk bana haber veriyor,bazen bazı şeylerde benim fikrimi de soruyor. Herneyse mutfağa gitmiştim. Jungkook'a ve Beom'a selam verdim.
Jk: Biraz geç kaldın sanki.
Beom: Yo hayır sen erken kalktın.
F: Evet Jungkook sen çok erken kalkıyorsun, yoksaa... Uyuya kalıp, Bay Hwang yanına gelip, seni uyandırıp, seni işten atacağından korktuğun için mi erken kalkıyon?
Jk: Bu senaryoyu nasıl kurdun anlamadım. Ne alaka ben korkmuyorum, hem Beomgyu'da erken kalktı.
Beom: HAYIR KURU İFTİRA! YALAN SÖYLÜ-
Daha fazla bağırmasın diye elim ile ağzını kapattım. Bay Hwang henüz uyanmamıştı çünkü. Eğer istemsiz bir şekilde uyanırsa hergün kızgın ve huysuz olur.
F: Ne bağrıyon oc Bay Hwang henüz uyanmadı.
Beom: Pardon Felix hyung(felix 2000 doğumlu, Beom ise 2001)
F: Neyse kesin konuşmayı hadi Bay Hwang'a yemek hazırlayalım.
Jk: Of yia
Beom: Ne yialıyon.
Jk: Sanane la bebe.
Beom: Senden ay olarak büyüğüm Jeon.
Jk: Havalara bak Jeon meon ne oluyo.
F: Kesin artık dırdırı Bay Hwang uyanaca-
Dedim ve birden arkadan biri geldi.
H: Ne oluyo sabah sabah? Ne bu konuşmalar?!
Kaşı çatılmış bir şekilde hem bana hem Beom ile Jungkook'a baktı.
H: Felix, ne oldu anlat. Beni uyandıracak kadar ne konuştular?
Dedi. Yutkundum ve konuşmaya başladım.
F: Efendim sadece birbirleriyle didiştiler, yani böyle birbirlerine laf söylüyorlar. Biri ona biri ona. Neymiş ben senden büyüğüm falan filan yani.
H: Teşekkürler Felix,dürüst olduğun için. Bir daha sabah sabah böyle birşey olursa sizi kovarım. Yapacaksanız da sessiz yapın.
Tamam deyip önünde eğildiler. Yapılan yemekleri teker teker Bay Hwang'ın masasına götürdüm. Bay Hwang oturmuş yemeği bekliyordu. Yemekleri koyduktan sonra kafamı aşağı indirip afiyet olsun deyip, Bay Hwang'ın biraz uzağında durdum. Bay Hwang yemeğe başladı ve birden konuştu.
H: Ha Felix buarada yarın misafirimiz var, ona göre evi temiz tutun, tamam mı? Şimdi diğerlerine de söyle.
F : Tamam efendim hemen söylüyorum.
Dedim ve hızlı adımlarla mutfağa gittim. İçeri girdim ve Jungkook oturmuş Beom'a iş yaptırıyordu.
F: Napıyorsun Jungkook?
Jungkook hemen bana döndü ve ayağa kalktı.
Jk: Özür dilerim Felix, şey yoruldum da.
F: Ne yaptın da yoruldun acaba.
Jk: Bay Hwang'a söyleyecek misin?
F: Hayır, ama daha olmasın. Çünkü onunda hakkına giriyorsun, haksızlık oluyo.
Jk: Tamam, hadi Beom ben yapıyım biraz da.
Beom : Bi zahmet yap artık yani.
F: He buarada, yarın Bay Hwang'ın misafiri var evi baştan aşağı temizlememiz lazım.
Jk: He tamam.
Beom: Okey hyung.
F: Neyse şimdi burayı temizleyelim, sonra Bay Hwang işe gidince salonu temizleriz, sonra oturma odasını ve Bay Hwang'ın odasını.
Jk: Bay Hwang'ın odasını sen temizliyorsun. Bizim girmemiz yasak.
F: Ha evet.
Beom: Hadi temizlikkk.
Beom mutfağın tezgahını temizliyordu, Jungkook ise bardakların, tabakların olduğu dolabın kapağını temizliyordu. Ben ise Bay Hwang'a bakmaya gittim. Bay Hwang yemeğini yemişti, telefonuyla uğraşıyordu. Ne çabuk. Bay Hwang'ı selamladım ve tabakları toplamaya başladım. O sırada da Bay Hwang ayağa kalkmıştı. Birden arkadan belimden tuttu. Ona dönüp baktım.
F: Birşey mi oldu?
H: Hayır, bir ihtiyacın, ihtiyacınız var mı?
F: Ah, hayır yok sağolun.
Belimi bıraktı. Keşke bırakmasaydı. Bana bir teması bile beni öldürüyor. Ondan hoşlanıyorum ama hoşlanmamam lazım. Çünkü o benim patronum. Tabakları topladım ve mutfağa bıraktım. O sırada da Bay Hwang çoktan dışarı çıkmıştı. Jungkook ile Beom işi bitirmişlerdi ama daha bulaşık vardı. Bende Bay Hwang'ın odasını temizleyecektim.F: Siz bulaşığı yıkayın, ben Bay Hwang'ın odasını temizleyeceğim.
Jk: Tamam Felix.
Dedi Jungkook. Bende lavaboya gidip su kovasını aldım. İçine su doldurdum ve içine deterjan sıktım. Süngeride elime alıp Bay Hwang'ın odasına çıktım..
'
'
'
'
'
'
'Hadi bu kadar, kaç gündür uğraşıyom bu bölümü yazmak için. Neyse baybay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Boss
FanfictionMilyarder, Hwang Hyunjin'in evine hizmetçi olarak çalışan Lee Felix