14~

119 7 25
                                    

BEN GELDİM
şuan vpn ile giriyom😝✌️
Normalde yazmayacaktım ama😉
Dün veya bugün Cuma günü işte hastaneye gittim yine👎
Yemek yiyemiyom. 3 hafta sonra yine doktora gitmek zorundayım ve kilo almam lazım. 😭
Kilo alcam diye çok şey yedim.
1 ayda 4 kilo verdim.
Bölüm kötü olabilir.
Yazıyom o zaman.


'
'
'
'
'
'
'
'
'

Felixten;

Bir süre Jisung, Minho ve ben dışarıda vakit geçirdik. Onlar kendi evlerine bende Bay Hwang'ın evine gittim. Saat akşam sekizdi. Kapıyı açtım içeri girdim sonra kapıyı kapattım. Bay Hwang ortalıkta yoktu, bende odama ilerledim. Odama giderken arkadan biri seslendi. Evet Hyunjindi.

H: Geldin mi sonunda. Kaç saattir seni bekliyorum. İyiki çok geç olmadan gel dedim.

Arkama döndüm. Bana çok yaklaşmıştı. Ona dönünce vücudum ona değdi.

F: Afedersiniz, saati fark edemedim.

Hyunjin hafifçe sırıttı.

H: Olsun, eğlenmene bak. Bu gece çok yorulacaksın ama.

Şaşırdım mı? Hayır. Bu gece kesinlikle yapacaktı zaten.

H: Saat 11'e kadar dinlen. 11 olunca odama gel. Şimdi napıyorsan yap.

Elini çeneme koydu, çenemden beni çekip dudaklarımı öptü. Sonra bıraktı. Gitti odasına.

Bende odama gittim. Duş alsam iyi olur diye düşündüm. Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim.

Vücudumu ıslattıktan sonra şampuanı aldım, saçıma sürdüm. Saçımı köpürttüm ve iyice ovaladım. Sonra saçımı duruladım. Şimdide duş jelini ilife döktüm. Vücudumu ilifledim. Sonra yine duruladım. Her tarafımı yıkadıktan sonra duştan çıktım. Havluyla kendimi kuruladım.

Dolabımdan üstüme birşeyler aldım ve giydim. Saçım hafif ıslaktı. Kendi kendine kurur diye kurutmadım. Yatağıma yattım, biraz uyumaya çalıştım.

***

***

***

Neredeyse 2 saat uyumuştum. Yavaşça uyanmıştım artık 1 saat vardı. Yeni fark ettim ki yanımda Hyunjin varmış. Yatağımın yanındaki sandalye de oturuyormuş. Benim uyandığımı görünce gülümsedi ve konuştu.

H: Uyandın mı?

F: Uyandım da, niye buradasınız?

H: Sexi erken yapmak istiyordum odana geldim ama uyuyordun. Bende uyandırmadım seni izledim.

Kaç saatten beri beni mi izliyormuş yani.

H:Söyle bakalım sexi odamda mı yapalım yoksa senin odanda mı?

Aslında onun odasında olsa daha iyi olur. Çünkü bir daha burayı mı toplayacağım. Aslında onun odasını da ben topluyorum.

H: Bence senin odanda yapalım. Jungkook ile Beomgyu biraz geç gelicek öğlen 1'de gelecekler. Çünkü biraz da seninle zaman geçireceğim.

F: Peki, tamam.

H: O zaman soyun.

Ben soyunamam ki. Utanıyorum. Soyunmadan olmuyor mu ki.

H: Madem sen soyunmayacaksın yine. Ben soyarım.

Niye daha evlenmeden sex yapıyoruz ki? Bunu ona söylicem.

F: Bir saniye. Biz evli değiliz sevgili değiliz. Neden sex yapıyoruz?

Hyunjin tuhaf tuhaf baktı.

H: Bende bilmiyorum. Ama bir saniye burada bekle.

Hyunjin ayağa kalktı odadan çıktı. 2 dakika sonra geri geldi elinde çiçek var? Niye ki. Hyunjin yanıma oturdu.

H: O zaman, benim sevgilim olur musun?

O kadar şaşırdım ve mutlu oldum. Hiç beklemezdim aslında böyle bir şey. Heyecandan birşey bile söyleyemedim.
Hyunjin çiçeği bana uzattı. Çok güzeldi, beyaz gül almış.

H: Hangi çiçeği sevdiğini bilmiyorum sadece bunu aldım. Aslında sana daha erken vermeyi planlamıştım ama beni sevdiğinden emin olmak için vermedim. Çiçeğide önceden almıştım. Beyaz gülü seversin diye aldım. Beyazlar içinde melek gibi görünürsün diye hoşuma gitti.

Çok hoşuma gitmişti. Çok mutluydum.

H: Hadi söyle, sevgilim olur musun?

Bir kere gözlerine baktım. Sonra konuşmaya çalıştım.

F: Evet.. Olurum.

Hyunjin de gülümsemişti. Sonrasında dudaklarıma yaklaştı ve öpmeye başladı...

'
'
'
'
'
'
'

Bu bölümün böyle olacağı aklıma gelmezdi.
Pek fazla olay aklıma gelmediği için böyle yaptım.
Neyse görüşürüz ✌️

My Sexy BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin