Selam.
Benim yazdığım hiçbir fic okunmuyo. 😔
En sonunda bırakcam.
Sıralamadan da düşüyo.
Sedece ünlü bir yazar olmak istedim😔.
Her neyse, yine de yazıyorum.'
'
'
'
'
'
'
'Hyunjinden;
Felix mutfağa gitmişti. Bir türlü kurtulamamıştım Jeongin'den. Aklımda bir plan vardı. Galiba onu yapıcaktım. Önümde ki masa su vardı. Onu elime aldım ve Jeongin'in üzerine yanlışlıkla dökmüşüm gibi yaptım.
J: Ay, naptıınn.
H: Pardon yanlışlıkla oldu. Ben hizmetçimi çağırayım sana yardım etsin.
J: Tamam hadi çabuk.
Koltuktan kalktım ve mutfağa gittim. Tam zamanında gitmişim. Felix kahveyi hazırlamıştı.
F: Bir şey mi oldu?
H: Ah hayır, şey sadece şu gelen misafirin üstüne su döktüm de bi yardım etsene.
F: Umm, tamam.
H: Bir de, hangisi Jeongin'in?
F: Eee şey sağdaki.
H: Tamam sağol.
F: Ben gideyim.
Dedi ve eline bir bez alıp gitti. Gittiğinden emin olmak için kapıdan baktım. Gitmişti. Elimi çabuk tutmalıydım. Pantolonumun cebinden uyku ilacı çıkardım. Hızlıca içine 2 tane koydum ve cebime geri tıkıştırdım. Şüphelenmemeleri için salona gittim. Felix ise Jeongin'in üstünü siliyordu. Bende koltuğuma geri oturmuştum.
J: Nerede kaldın böyle?
H: Tuvalete gittim.
J: Hı.
Felix temizlemeyi bırakıp konuştu.
F: Daha fazla temizlenmiyor efendim.
Jeongin göz devirerek
J: Tamam yeter zaten. Ha, kahveleri getir artık.
Dedi. Felix patlamamak için zor duruyordu resmen. Jeongin'in öyle demesiyle gitti.
J: Ne kadar da saf.
Diyerek kahkaha attı. Bende zor duruyordum. Ama patlamam lazım.
H: Benim hizmetçim ile böyle konuşamazsın.
J: Ne? Hayırdır.
H: NE HAYIRDIR? KAHVENİ İÇİP SİKTİR OLUP GİT.
J: Of tamam ya ne kadar önemliymiş hizmetçin.
H: Kes!
O sırada da Felix kahveleri getirmişti. Onun sağındaki Jeongin'indi. Felix tepsiyi bıraktı ve gitti. Jeongin'in kahvesini elinle işaret ettim.
H: Bu senin.
J: Nerden biliyorsun?
H: Mutfağa gittim ya hani o zaman benim kahvem sert olsun dedim. O yüzden bu senin.
J: Ha, tamam.
Gösterdiğim kahveyi eline aldı ve bir yudum içti. Bende kahvemi elime aldım ve içtim.
***
***
***
Kahvemizi içtik ve Jeongin'in uykusu gelmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Boss
FanfictionMilyarder, Hwang Hyunjin'in evine hizmetçi olarak çalışan Lee Felix