9~

210 8 16
                                    

Selamm.
İyileştim geldim.
Çok hastaydım😭😔🤤
Yakında kuzenlerimde gidicek.
O zaman yazarım heralde.
Bide çok gökgürlüyo o zamanda yazamıyorum.
Hava geçince yazarım😉🤤
Yazıyorum şindik🤤🤤🤤

'
'
'
'
'
'
'

Hyunjinden ;

Evime gelmiştim. İçeri adımımı atmıştım. Gözüm ilk Felix'i aramıştı. Nerede olabilir ki zaten, mutfakta. Mutfağa gittim. Oturuyor telefonla oynuyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı.

F: Özür dilerim geldiğinizi görmedim.

Diyerek özrünü sundu.
O çok tatlıydı aslında. Acaba ona söylesemiydim eskiden aynı okulda olduğumuzu..

H: Özür dilemene gerek yok. Nasıl olsa bugün fazla yapacak işin yoktur,değil mi?

F: Evet öyle.

Telefonumu elime alıp saatin kaç olduğuna baktım. 16:19'du.

H: Hmm... Saat 16:19. Gel seninle şöyle konuşalım... Otur şuradaki masaya..

Dediğimi yaparak masaya oturdu, sonra da ben oturdum. Bana bakıyordu.

H: Sen liseyi nerede okudun Felix..

F: Neden soruyorsunuz?

H: Söyle sen.

F: Uhm, Choong Ang lisesinde.

Biliyordum... Bende o lisede okumuştum. Onun bir tane arkadaşı vardı. Acaba onun adını söylesem tanır mı..

H: Hmm iyi, peki Han Jisung'u tanıyor musun?

Onun en sevdiği arkadaşı oydu. Ben onu tanıyordum. Bizi tanıtmaya çalışmışlardı ama başaramamışlardı. Çünkü ben o zaman biriyle sevgili olmayı bile düşünmüyordum. Daha kendime sevgimi sunamamışken, başkasına yapacaktım. Ama Felix burada çalıştığından beri ona sevgimi verdim... Nasıl oldu bende anlamadım. Ama o gün buraya ilk geldiğinde beni değiştirdi, hayatımı değiştirdi. Sevginin ne olduğunu öğrenmiştim onun sayesinde.

F: Uh... Evet tanıyorum da sen nereden tanıyorsun.

H: Beni tanıyamadın mı Felix. Bende o okulda okudum, hatırla. Senle beni tanıştırmaya çalışmışlardı.

F: Ne. Yoksa sen... Chan'ın arkadaşı olan Hyunjin misin?

H: Evet o yum Felix.

F: Herkes seni duygusuz, sevgisiz, zorba diye bilirlerdi, ama öyle değilmişsin. Demek ki seni hiç tanımak istememişler.

H: O zamanlar öyleydim, yalan yok... Ama artık öyle değilim. Sen karşıma çıkınca herşey değişti.

Diyip eline uzanıp elini tuttum.

F: Hyunjin...

H: Aslında lisedeyken de seni gözüme kestirmiştim. Fazla dikkat çekiyordun. Mükemmeldin.. Yanında erkek görsem kıskanıyordum. Ama işte sevgiyi tam olarak bilmiyordum. Sana aşık olduğumu da bilmiyordum.

My Sexy BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin