Selam.
Bugün bayağı sıkıldım kuzenlerim yoktu.
Pazartesi günü gelicek birisi.
Diğeride 6 gün sonraa.
Aslında şimdi yazmayacaktım ama annem kızdı sağolsun, neymiş aç gözlüymüşüm. Enazındanseningibi80kilodeğilim.
Off neyse yazıyorum okuyunn.'
'
'
'
'
'
'
'Hyunjinden ;
O evin bodrumuna götürmüştüm Jeongin'i. Keeho kucağına almıştı ve bodruma götürmüştü. Bende peşlerinden gittim. Baktığımda çoktan yere atmıştı. Uyanmasını beklemiştim. O sırada da telefonumu çıkardım, Felix'i aradım. 2 kere çaldı sonra açtı.
F: Alo.
H: Aloo, napıyorsun aşkım.
F: Hiç bir şey, yapılacak işde yok, sıkıldım.
H: Aha gelicem, şuan saat kaç, bir dakika bakayım... 13:32 iyiymiş. Saat 14 ve ya 15'te orada olurum.
F: Peki... Neden bu kadar bekliyorsun ki?
H: Ah, şey, misafiri evine bıraktıktan sonra işten çağırdılar, oradayım.
(yalan söylemek zorundayım özür dilerim Felix..)
F: Anladım.
H: O zaman eve gelince görüşürüz.
F: Tamam.
H: Baybay.
F: Bay..
Dedi ve telefonu kapattım. Daha ne kadar Jeongin'i bekleyecektim bilmiyorum. Artık sıkılmıştım.
H: Keeho, daha fazla bekleyemeyeceğim uyandırmaya çalış.
K: Tamam efendim.
Keeho Jeongin'in yakasından tuttu. Eliyle 2 tane sağa sola tokat attı. Ama uyanmadı. (ah jeonginim bebeğim)
H: Uyanmıyor mu?
K: Maalesef uyanmıyor.
H: Nasıl?! AH KAFAM 2 TANE NİYE ATTIM Kİ?!
deyip kafama vurdum. Keeho hala uyandırmaya çalışıyordu. Ama hala uyanmıyordu. Keeho birden şaşırdı gibi oldu.
K: Efendim uyanıyor.
H: Çabuk elini ayağını bağlayın.
Keeho Jeongin'i geri yere atarak sol taraftaki masadaki ipleri aldı ve hızlıca bağlamaya başladı. Jeongin gözünü açmıştı ve etrafına bakındı.
J: NEREDEYİM BEN?
ayağa kalktım ve karşısında durdum.
H: Senin yok olma vaktin geldi, Jeong.
J: Ne..
Birden kahkaha attım.
H: Beni sevgilin gibi görmenden bıktım artık anlıyor musun?!
J: Ne benim sevgilim var ki. Bırak n'olursun.
H: Kimmiş o, yoksa ben mi? EPDJEKEPEKSŞK.
Diyerek bir kere daha güldüm.
J: Hayır! Seo Changbin.
Birden gülen yüzüm soldu. Ne yani bizim şirketin sahibinin oğluydu.
H: Ne yani şu bizim şirketin sahibinin oğlu olan mı?
J: E-evet. Ben seni eskiden seviyordum. Yani bu şeyleri yapmadan önce! Zaten ben Changbin'i seviyordum!
H: Beni artık sevemezsin zaten.
J: Niyeymiş?
H: Çünkü ben Felix ile birlikteyim.
Jeongin'in suratı hep düştü.
J: Ne yani şu hizmetçi parçası olan mı?
H: Kes! Keeho, ne yapıyorsanız yapın şuna. Bir tane ben tokat atıp gidicem.
J: Ne, alt tarafı Felix'e hizmetçi parçası dediğim için mi yapıcaksın?
H: Aynen öyle.
Jeongine doğru eğilerek bir tane okkalı tokat attım. Tokat atmamla yüzü yana doğru kaydı.
H: Kai' ye söyle beni alsın sende onunla ilgilen, her türlü işkenceyi yap. Ben dışarı çıkıyorum.
K: Tamam efendim.
J: NE HAYIR BANA BUNU YAPAMAZSIN!
H: Öldürmediğime dua et!
Onu daha fazla dinlemeden dışarı çıktım. Bu evde anılarım tekrar canlanıyordu... Dışarı çıktığımda evin dışına göz attım. Gözüm dolmuştu.. Felix'in babası gibi benim babamda aynıydı. Babam annemle hep kavga ederdi. Annemde evde beni babamla yalnız bırakırdı. Başka erkeklerle yatmaya. Babamda beni bu evin bodrumuna dövmeye götürürdü. Evden kaçmaya çalışmıştım, başaramamıştım... O gün hastanelik olmuştum ama hastaneye bile götürmediler. Ben 13 yaşındayken babam evden gitmişti. Annem hiç üzülmemişti bile. Hatta o gece eve bir tane adam getirdi. O evde 14 yaşına kadar zar zor yaşamıştım. 14 yaşından sonra teyzemlere gitmiştim. Bana çok değer vermiyorlardı ama seviyorlardı. Bu yeterdi bana. 16 yaşına gelince de teyzemlere yük olmamak için arkadaşım Chan'ın evine taşınmıştım.
Aslında liseyi Felix ile aynı okulda okumuştum. Ama o beni tanımıyordu.
Sonra 18 yaşına geldik ve Chan ile aynı yerde kalıyorduk. Seoul Üniversitesinde kalıyorduk. Sonra Seungmin vardı ve şu Seo Changbin. Öyle öyle geçinmeye çalıştık. Chan'a büyük bir teşekkür borcum var.Birden araba kornası sesi kulağımda çınladı. Arkama baktığımda Kai gelmişti. Ve yanında 2 tane daha adam. O 2 tane adamlar indi ve eve gittiler. Bende arabaya bindim.
K: Yorgun görünüyorsunuz efendim. İsterseniz yolda kahve alabiliriz.
H: Yok sağol sadece sür.
K: Tabii ki efendim.
Dedi ve arabayı çalıştırdı. Eve sürmeye başladı..
'
'
'
'
'
'
'Evet kısa oldu.
Ben saat 10 da yazmıştım birazını şimdi saat 02.27.
Uf Jeongine kıyamadım😭
Bu yüzden hafiflettim. Ve Jeongbin yapmaya karar verdimmm✊
Sizi çok seviyorum.
Baybayyy🎧🎀⭐🍑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Boss
FanfictionMilyarder, Hwang Hyunjin'in evine hizmetçi olarak çalışan Lee Felix