Salamalekümaleykümsela.
Nasılsınız. Bende iyi. Şizofrenim galiba (öyleyim) kendi kendime konuşuyorum.
Neyse buara ficlerime özen göstereceğim. Tatil oldu çünkü.
Hadi okuyun.'
'
'
'
'
'
'
'Bay Hwang beni kucağına oturtturdu. Başımı Bay Hwang'a çevirip şaşkın şaşkın baktım.
F: B-Bay Hwang.
H: Ne var Felix'im.
Ah bu adam ne diyordu böyle. Ölüyorum. Elini karnımın üstünde birleştirdi. Sonra elini kasıklarıma doğru indirdi. Aşırı sessiz bir şekilde inledim. Ama biraz daha birşeyler yaparsa ben bayağı inlerdim. Mutfakta Beom ile JK var.
F: B-Bay Hwang işlerim vardı m-mutfakta onu halledeyim.
H: Doğru diyorsun burada olmaz,o yüzden işini hallet ve odama gel.
F: Ş-şey ta-tamam.
Ellerini kasıklarımda indirdi, bende ayağa kalkıp mutfağa gittim. Tuhaf bir yüz ifadesiyle girmiştim mutfağa.
Jk: Noldu lan?
Beom: Mayışmış bu.
F: Kesin artık.
Jk: Niye kızdın şimdi? Bay Hwang'a birşey mi dedin? Kızdımı sana?
F: Yok birşey gidip Bay Hwang'ın masasını toplayın.
Jk: İyi tamam.
Deyip mutfaktan çıktı. Bende bir tane sandalyeye oturdum.
Beom: Seni rahatsız etmek istemiyorum ama, birşey mi oldu?
F: Ne istiyorsunuz ya? İyi tamam Bay Hwang beni odasına çağırdı. Birşey de falan olmadı!
Beom: Tamam, özür dilerim.
Deyip işine geri döndü. Biraz sert davranmıştım, ama hak ediyorlardı. Jungkook elindeki tabaklara içeri girdi. Tabakları bıraktı ve bana doğru döndü.
Jk: Felix, Bay Hwang seni odasına çağırıyor.
Dedi. Bende ayağa kalktım ve mutfaktan çıktım. Bay Hwang'ın odasına doğru yürüdüm. Kapısının önünde durdum. Saçımı ve elbisemi düzeltip kapıyı tıklattım. İçeriden 'gir' diye ses geldi. Bende içeri girdim. Kapıyı geri kapattım, Bay Hwang da masasındaydı. Birazcık yaklaştım ve durdum.
H: Yanıma gel.
Dedi. Dediğini yapıp yanına gittim. Yine aynı şeyi yapıp kucağına oturtturdu.
H: Neyle yıkanıyorsun sen böyle? Çok güzel kokuyorsun.
Utandım ayol.
F: A şey, eee, dalin ile.
Saçımı kokladı ve başını omzuma koydu.
H: Demen bu yüzden bu kadar güzel kokuyorsun.
Dedi. Burdan kesin bayılarak çıkarım.
H: Neden tuhaf davranıyorsun? Beni istemiyor musun?
Ne diyo bu. Onu nasıl istemiyim.
F: Hayır, hayır. Seni pardon sizi istiyorum.
Hafif sırıttı ve
H: O zaman benimle birlikte ol.
Dedi. Ağzım açıldı. Ona doğru baktım.
Birden dudağıma yapıştı. Dudağımı öyle bir öpüyordu ki yerinden koparıcaktı resmen. Birden üst dudağımı emmeye başladı. Hala şaşkın olduğum için hiçbir tepki veremedim. Dudağımı emmeyi bıraktı ve dudağıma sert bir tane öpücük bıraktı.H: Felix, sen... Özelsin. Benim olmalısın, öylesinde.
F: N-ne..?
H: Ne duyduysan o Felix.
F: Ama olmaz ki-
H: SÖZLEŞMELERİ OKUDUN, VE BİLEREK İMZALADIN. BUNDAN SONRA BEN NE DERSEM O OLUR!
Birden bağırdığı için yerimde zıplamıştım. Korka korka ona bakmıştım. O da anlamıştı heralde korktuğumu.
H: Cezalısın.
F: Ne?
H: Duydun, cezalısın.
F: Ne ce-cezası?
H: Sürpriz.. Şimdi git yatağıma, beni bekle orada,tamam mı?
F: Tamam..
Dedim. Ayağa kalktım ve Bay Hwang'ın yatağına doğru gittim. O da odasından çıkmıştı. Yatağına oturdum ve onu bekledim.
Birkaç dakika sonra Bay Hwang geldi.
H: Aferin sana Felix. Söyle bakalım seni parmaklamamımı istersin, yoksa ağız işi yapmanı mı?
Ne. Hayır hiçbirini istemiyorum ama... Bir yandan da istiyorum.
F: Ş-şey siz seçseniz.
H: İyi o zaman ikisi de.
F: Ne.
Aman Tanrım, ikisini de yapacaktım. İlk defa yapacaktım. 1 yıl burada çalıştım ama hiçbirşey yapmamıştı. Sadece 2 kere o gün hoşuma gitmişti.. O günlerden sonra hoşlanmaya başlamıştım ondan.. Çok seksi gelmişti, hala da öyle geliyor..
H: Felix, ben mi soyayım seni, yoksa benim mi soymamı istersin?
Düşüncelerimden sıyrıldım ama ondan değil birden ona kitlendim. Ben ona o da bana bakıyordu. O kedi gibi gözleriyle bana bakıyordu. Ben onun gözünde nasıldım acaba. O çok yakışıklı ve seksiydi ama.. gerçekler aklıma geldi. Sırf o istiyor diye onunla birliktelik yaşayacaktım. Keşke o da beni sevseydi.
H: Galiba sen soyunmuyorsun, ben soyayım.
Dedi. Birden beni soymaya başladı. Elbisemi çıkarıp herhangi bir yere attı. Sadece boxer vardı altımda,atlet bile giymemiştim. Boxerımın lastiklerinden tutup yere attı.
H: İlk önce seni parmaklayacağım. Belki senin inlemelerinden azarım ve boşalırım.
F: Seni rahatlatmak için mi varım ben?
H: Ne?
F: Duydun.
H: Ha ne hayır seni de rahatlatıyorum, daha ne istiyorsun sen?
F: Seni...
'
'
'
'
'
'
'
'
'Ficlerime önem vericem dedim ama veremedim. Kuzenim geldi, telefonumu elime almama izin bile vermedi annem git kuzeninle oyna diyo. Bi zahmet oynamayalım aynı yaştayız gitsin tilifon oynasın.
Buarada fic uzasın diye uzatıyom, istediğim bölüm biraz sonra gelsin diye.
Hadi öptüm bayss. ✊🎀🥵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Boss
FanfictionMilyarder, Hwang Hyunjin'in evine hizmetçi olarak çalışan Lee Felix