15~

69 3 5
                                    

SELAM😊
ben yine hastayım ✌️
Okul açılacak.
NEDEN
Okul açılınca yazar mıyım bilmiyorum ama yazacam.
Neyse hadiii

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Felix'den;

Hyunjin ile artık sevgiliydik. Beni nasıl böyle bu kadar sevebildi anlamadım.

Hatta benimle aynı okuldaymış. Hiç de fark etmemiştim o olduğunu.

Ben o zaman onu bile düşünmezdim. Başka şeyleri düşünürdüm.

Hem o zaman onu neden düşünecektim ki. Ben, 'acaba eve gidince babam bana birşey yapacak mı?',diye düşünürdüm.

Babam hala buralarda olmalıydı veya Avustralya'dadır. Umarım Avustralya'dadır.

Şimdi ise Hyunjin ile aynı yatakta yatıyorduk. Bana sarılmıştı. Ben uyanıktım ama kalkmak istemiyordum. Hem hoşuma gittiği için hem de onu rahatsız etmemek için.

1 saat sonra, Hyunjin de uyanmıştı. Uyanık olduğumu fark etmişti.

H: Uyandın mı?

F: Uyandım.

H: Ne zaman?

F: 1 saat önce.

Hyunjin biraz şaşırmıştı.

H: Bana neden çağırmadın?

Güzel, güzel uyurken neden çağıracaktım ki.

F: Çok güzel uyuyordun, çağırmadım.

Hyunjin başını salladı. Dimdirekt karşısına bakıyordu, birşeyler düşünüyordu.

H: Felix. Benden utanmıyorsun değil mi?

Bu sorusuna şaşırmıştım. Aslında utanıyordum ama söylemeyede utanıyordum. Bu yüzden utandığımı söylemeyeceğim.

F: Yok, utanmıyorum.

Hyunjin bi kaşını kaldırdı.

H: Emin misin?

Utanmıyorum dedim ya adam.

F: Eminim.

Kaşını indirdi

H: İyi, pekala.

Konuşmayı bıraktıktan sonra, sessizlik oluştu. Sonra aklıma bugün Beomgyu ile Jungkook'un buraya geleceği aklıma geldi.

F: Bugün Beomgyu ile Jungkook gelecek.

H: Gelsinler. Saat daha 9. Onlar 12'de gelecekler.

F:Ha anladım.

Yine sessizlik oluştu. Bu sefer kimse konuşmadı. Halada konuşmuyoruz.

Sonra birden Hyunjin ayağa kalktı. Odadan çıktı. Bi yere gitti ama nereye gitti bilmiyorum.

Bende yatakta keyif yapıyorum. Dinlenme için gözümü kapattım. İnşallah uyumam.

My Sexy BossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin