"Olum ne duyduğuma inanamıycaksınız lan. Ne haber getirdim size toplanın acil durum, toplanın."
Kadir'in açtığı kapı tok bi sesle askeriyenin duvarına çarparken Aslı elindeki temizlemek için parçaladığı silahın sürgüsünü yere düşürdü ve kapının çarpma sesine birde sürgünün yere çarpma sesi eklendi ama kapının ve Kadir'in sesinden dolayı kimsenin dikkatini çekmedi. Aslı hariç. Aslı üzgün gözlerle yere düşen canı silahının parçasına bakarken her an kalkıp Kadir'i dövebilirdi. Onun yerine iki üç sabır çekmeyi denedi ve sakinleşmeye çalıştı olduğu kadarıyla . Tabi onun kadar sakin olamayan ve ranzanın üst katında sırt üstü uzanarak telefondan borsayı takip eden Hasan sesle birlikte yüzüne düşen telefonla onun yerine ağzını açmıştı. "Amcık ağızlı." Yine kibarlığı üstündeydi tabi. Daha beter küfürlerini duymuştu bu oda onun. Birde silah arkadaşları. Alışkın oldukları için seslerini çıkarmadılar hatta katıldılar bile diyebiliriz. Telefonu sinirle kapatarak yanına, yatağın üstüne atarken dirseklerinden destek alarak doğrulmayıda ihmal etmedi küfürlerini peş peşe sıralamak için tabikide.
Odada bulunan diğerlerinden olan Gökalp ise kenarda saçlarını düzeltirken olanlardan bi haber gibi işine devam etmeye devam etti. Alışkındı çünkü. Diğerlerinin aksine. Alışmak zorundaydı badisiydi sonuçta. Onu ondan iyi tanımaya. En tez canlıları olan Galip'in yanından geçmeye başladığını hisseder hissetmez elini atarak onu durdu. Şimdi Kadir dayak yiyecekti onu korumalıydı. Bugün yeterince dayak yemişti. Tek işi dayak yemekti zaten bu çocuğun. O yüzden böyle oldu ya. Kafasına vurdular diye. "Komutanım sakin."
Galip gelen sesle Gökalp'i de dövmeyi düşündü. Yok abi bir günü dövmeden geçmeyecekti bu askeriyede. Terapiye verdiği para boşaydı. Boşuna o sikik ağızlı adamı dinliyordu zaten. Bunlar adamı dinden imandan çıkarıyor sonrada sakin komutanım diyordu. İtler sanki sakin kalacak beyin bırakıyordu da birde sakin diyorlardı. Derin bir nefis alıp terapisi boşa gitmesin diye dövmekten vazgeçti ve arkasını döndü Kadir'e. Görmeyince gönül katlanırdı belki. Elini semaya açıp "Amin. " dedi kendi duasına.
Kadir ise silah arkadaşlarının içinden geçirdikleri bilerek ama bilmemezliğe vurarak sırıttı ve ortada sandalyeye kendini atarak dizini kırıp ayak bileğini diğer dizinin üzerine dayadı. Şuan ona saydırıyorlardı ama bu haber bu sefer gerçekten onaları şaşırtacaktı. O yüzden sabırla söylemeyi bekliyordu. Yüz ifadelerini görmek için içi içini yiyor dayanamaz hale geliyordu. O şok olma ifadesini görünce gururla dolacaktı göğsü. Kendi kendine sırıtması büyüdü. Tabi Aslı, Hasan ve Galip'in siktim seni bakışları arasında. O gözler şokla aralanacağı için hiç takmadı. "Eee neymiş diye sormayacak mısınız?"
Kimse onu takmazken Hasan geri sırt üstü uzanmaya dönerek telefonu açtı ve geri işine döndü. Aslı sürgüsünü çoktan yerden almış silahını birleştirmeye başlamıştı. Galip sakinleşmek için geri geri 10dan sayıyor sadece Gökalp vadisine dönmüş göz kırpmıştı. Kadir başını eğip gözlerini açıp kapatarak bende o iş dermiş gibi ifade takılırken ağzındaki baklayı çıkırmaya karar vermişti. "Savcı varya bizim. Cumhuriyet savcısı ALMİLA KURT. 346 asker meslekten ihraç eden. Elinden ne uçan nede kaçan kurtulan savcı. Eline düşen kurtulamayan savcı hanım. Albay torunu olan ve hatta hani Fatih'i meslekten uzaklaştıran savcı hanım."
Hasan dayanamayarak "Lan it kadını tanıtmaya mı geldin. Ne diyeceksen de siktir olup git bak dayak yiyeceksin yine."
dedi elindeki telefonun ekranını kaydırmaya devam ederken. Kadir seni küçük aptal gülüşü attı ama allahtan Hasan görmemişti. "Kimin eski nişanlısı tahmin edin." Kimseden ses çıkmazken Gökalp güldü. "Olum bizene kiminse kimin kadının özel hayatı bizi ırgalamaz." Kadir bu sefer seni küçük aptal gülüşünü badisine atıp diyeceği şeyi söyledi ve şovu seyretti keyifle. " Han Yüzbaşının."Aslı elindeki silahı komple yere düşürüken tok bir ses ikinci kez askeriye duvarlarına vurdu. Aslının gözleri olmasada ağzı açılırken Hasan ikinci kez telefonu yüzüne düşürdü ve ağzından bu kez Kadir'e değilde olaya bir küfür çıktı. "Hassiktir." Galip bile saymayı bırakarak Kadir'e dönerken Gökalp iptaldi zaten. " Anasını sikim." Kadir gelen tepkilerle tatmin olarak keyfine devam etti. Onalrı bu kez şaşırttmıştı ve bu keyif leşleri yere sererken bi varken birde şimdi vardı.