Lunarkinezi Nedir? Nasıl Yapılır?

1.9K 32 29
                                    

Uzun zamandir yoktum ozr :D yazicsk bir konu bulamamistim onerileriniz olursa soyleyin yaziyim :) bu arada yazdiklarimin hepsi alintidir ama dogru bilgilerdir :) iyi okumalar :)

Lunarkinezi - Negatif Enerji Kontrolu

Tebrikler, insanlara zarar verebilecek bir konuyu daha merak ettiniz :)

Tabi sadece zarar verme amaçlı kullanmayabilirsiniz.Örn. önünüze kim çıkarsa negatif enerjisini çekersiniz, kendinizde toplarsınız.Daha sonra uygun bir yere boşaltırsınız veya kendinize güveniyorsanız üzerinizde kalır.

Neyse, öğrendikten sonra nasıl kullanmanız gerektiğine kendiniz karar verirsiniz.

Aslında lunarkineziyi farkında olmadan çoğumuz yapıyor.Örn. karşınızda sizi gerçekten çok sinirlendiren biri var.Ona aşırı şekilde sinirlendiniz.Bir süre sonra karşınızda ki kişinin bir yerleri ağrımaya başladı. ^^

Birinin kişisel bir eşyasını çok beğendiniz.İstediniz, vermedi.Sinirlendiniz, bir süre sonra o eşyaya bir şey oldu.Halk arasında "nazar" veya "gözü kalmak" olarak adlandırılır.Bilimsel açıklamasıysa gözlerinizden çıkan negatif ışınların cisme zarar vermesidir.

Evet, şimdi nasıl yapabileceğimiz konusuna girelim.

Daha önce biraz araştırdıysanız, karanlık top, ateş gömleği, karanlık bomba gibi bir çok isme rastlamışsınızdır.Bunların hepsi farklı teknikmiş gibi anlatılır, fakat amaçları aynıdır.Tüm kinezilerde olduğu gibi burada da önemli olan imajinasyondur.

O yüzden ben size kendi kullandığım bir teknik vereceğim.Erkeklerin daha çok seveceği, bir kavga anında ki örnek bir saldırıyı ele alacağız. ^^

Kinezi de ileri seviyedeyseniz zaten burada da diğerlerinde olduğu gibi ellerinizi kullanmanıza, veya hedefe bakmanıza gerek yok.Çok yakın olmanıza da gerek yok.Kilometrelerce uzaktan bile bunu gerçekleştirebilirsiniz. -hedefi iyi tanıyorsanız, nerede olduğunu biliyorsanız.

Fakat ben, lunarkineziyi ilk defa burada gördüğünüzü varsayarak giriyorum.

Diyelim ki bir kavgadasınız.Karşınızda eli silahlı, bıçaklı vb. birisi veya birden çok kişi var.Tek kişi olsa da çok kişi olsa da yapacağınız ilk iş enerjiyi çekmek olacaktır.Kendi enerjiniz yeterli seviyedeyse çekmenize bile gerek yok.Yeterli olmadığını varsayarak enerji çekme olayına devam edelim.

Enerjiyi çektikten sonra, tek kişiyse enerjiyi ona yüklersiniz.Çok kişiyse enerjiyi etrafa yayarsınız.

Çakralarla uğraşanlar, tüm vücudumuzda enerji olduğunu fakat toplandığı bir yer olduğunuda bilir.Toplandığı yer göbek deliğinin biraz üzeridir.Yerini milimetrik olarak bilmenize gerek yok.Göbeğinizin bir kaç cm. üzeri olarak düşünmeniz yeterli olacaktır.

Şimdi karşınızda ki kişinin tüm vücudunda, baştan aşağıya karanlık enerjinin olduğunu imaje edin.(zaten var olan fakat göremediğimiz bir şeyi hayal ediyoruz)

Bu enerjinin yavaş yavaş enerjinin toplandığı yere doğru çekildiğini hissedin.Enerjinin toplandığı yerde bir karanlık top oluştuğunu ve enerji çekildikçe bu topun daha da büyüdüğünü imaje edin.Bunu bir süre imaje etmeyi sürdürün.Tüm enerji çekilip karanlık top büyüyünce bu enerjiyi çekin.Nasıl çekeceksiniz?

Buna girmeden önce bir uyarı yapayım.Enerjinizi isterseniz ellerinize çekin içinize almadan kullanın veya kendinize çekin istediğiniz gibi kullanın.Fakat bu iki durumun bir farkı olacak.Negatif enerjiyi kontrol edemiyorsanız, nasıl yararlanacağınızı bilmiyorsanız ve bu enerjiyi vücut dışına atamazsanız ikinci yöntemi(içinize almayı) denemeyin! Aksi takdirde bu sizin için bir kâbus hâline gelebilir.

Şimdi hedefte topladığımız enerjiyi kendimize çekelim.

Göbeğin bir kaç cm. üzerinde toplanan enerjinin göbek deliğinden bir hortum gibi çıkıp bizim göbek deliğimize girdiğini imaje edin.Bu hortumdan karanlık enerjinin geldiğini, enerji geldikçe hedefte ki karanlık topun küçüldüğünü sizde ki topunsa aksine büyüdüğünü imaje edin.Hedefte ki topu tamamen bitirinceye dek devam edin.Onda ki enerjiyi çekerken, sizin vücudunuzda ki karanlık enerjininde sizde oluşan bu topa katıldığını, biraz önce ki gibi çekildiğini imaje edin ve topu gittikçe büyütün.Top maximum seviyeye ulaşıncaya dek devam edin.Şimdi enerji içimizde, onu biz yönlendiriyoruz.Hedefe çeşitli yollardan fırlatabilirsiniz, size kolay gelen psi ball olacaktır.Bir psi ball oluşturun ve topladığınız enerjiyi psi balla yükleyin.Sonrasındaysa istediğiniz hedefe fırlatın.Çok şiddetli bir ağrıya, bitkinliğe vb. durumlara maruz kalacaktır.

Şimdi içimize çekmeden kullanmayı anlatayım.Enerjiyi anlattığım şekilde hedefte, enerjinin toplandığı yerde toplayın.Daha sonra ellerinizi psi ball pozisyonuna getirin.Hedefin göbeğinden çıkan hortumun psi ballınızı beslediğini hayal edin.Sonra da fazla bekletmeden fırlatın.

Bitiriyorum, okuduğunuz için teşekkürler.


Parapsikoloji ve Astral SeyahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin