Bölümler biraz kisa kusura bakmayin :-)
Bildiğimiz üzere Lucid Rüyalar rüyada olduğunu bilip rüyayı kontrol etmektir. Lucid rüyaya geçişi anlatmayacağım. Direk Lucidden başlıyorum. Lucid Rüyadasınız ve kontrol sizde. İstediğinize bağlı isterseniz rüyayı yaşarsınız biraz eğlenirsiniz sonra çıkarsınız. İster hemen astral seyahate çıkarsınız. Fakat şunu da belirteyim rüyada fazla takılınca unutabiliyor insan farkındalığı kaybedebiliyor ya da rüyanın güzelliğine kapılıp astral seyahate çıkmayı unutuyor. Unutmayalım ki 1. önceliğimiz astral seyahat. Evet lucid ruyadayız. Hemen bağırıyoruz ' Rüyadan çıkmak istiyorum ! ' diye. Ya da nefesinizi tutabilirsiniz. Ama tavsiyem bağırmak. Çünkü nefesi tutarak uyanabilirsiniz. Neyse konuya gelelim. Bağırdık. Sanki rüyayı televizyondan izliyorduk da televizyon karıncalandı. Aynen böyle oldu. O Karıncalanma olduktan sonra Uyku ile uyanıklık arasında bir durumda oluyoruz. Bu durumda astral seyahate çıkmak için son bir adım kaldı. ' Telkin Vermek ' Hemen kendimizi yukarıdan vücudumuzu izliyor gibi dusunuyoruz. 3 bilemedin 5sn içinde çekilme hissediyoruz çekilmeyi hissettiğimiz gibi ipe tırmanma ya da iple tavana çekilme, düşme hissi artık hangisini daha iyi yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız onu düşünüyorsunuz ve anında sanki vakumlanmışsınız hissi veriliyor. Öyle bir çekim oluyor ki ben ilk olduğunda şaşırmıştım. Evet astral seyahatteyiz Astral seyahatte yeni iseniz önce görüntü oluşmayabilir beyaz bir ekran gibi. 2-3sn geçer ve görüntü gelir. Genellikle odanızda çıkarsınız fakat başka yerlerde de çıkış gerçekleşebilir. AA odada değilim sanırım yapamadım gibi düşüncelere sakın kapılmayın. Başardınız Kendi bedeninizi görebilirsiniz. Sakın korkmayın. Korkmaktan ziyade hiç bir şey düşünmemeye çalışın. Bu astral boyutta kalma sürenizi uzatır. Fazla düşünceler bedeninize geri döndürür. Neyse ilk çıkışınız ise önce hafif bir şekilde uçmaya çalışın. Zaten ilk çıkış çok uzun sürmez. Astral seyahatten çıktıktan sonra rüyaya girersiniz. Uyanmazsınız. Eğer bu yöntemle çıktıysanız. Rüyaya girersiniz ve çakra faaliyetlerinden dolayı rüyalarınızı daha çok hatırlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji ve Astral Seyahat
Randomİnternette bu konu hakkında çok yanlış bilgi var. Bende buna karşın doğru bilgileri derleyip toparlayıp size sunuyorum. Umarım yararı olur. Sorunuz varsa "sorular" bölümünde yorum olarak belirtebilirsiniz