Astral Seyahat nasıl yapılır ve teknikleri nelerdir

6.4K 133 106
                                    

Bu arada astral seyahat yaparken bedenden ruh degil enerji cikar ( astral beden)

Astral Seyehat bedenimizi bir süreliğine terk edip düşünce hızı ile dolaşmamıza denmektedir.Gittiğimiz yerlerde meydana gelen olayları izlememiz tanıklık etmemiz gayet mümkündür.Bir çok parapsikoloji derneği bu tür çalışmalarda önemli adımlar atmışlardır.

Astral seyehat yapan bir kişi genellikle şu hisleri yaşamaktadır.Kulaklarda çınlama, vucudumuzun hernahi bir yerinde seğirmeler, gözlerin yukarı doğru kayması,Karın bölgesinde gıdıklanma yada anlamsız bir ağrı ki buna enerjinin birikmesi diğebiliriz.

Astral Seyehat Tehlikeli Olabilir Mi ?

Astral seyehatın hiçbir tehlikesi yoktur.En azından bugüne kadar böyle bir durumun yaşandığına dair bir bilgi bulunmamaktadır.Ama Astral seyehat sonrası kişilerde halsizlik,durgunluk görülebilmektedir.Çünki Astral seyehat'de enerji harcamıssınızdır.Bunların olması gayet doğaldır.

Gümüş kordon koparsa ne olur ?

Hiç bir şey olmaz.Çünki öyle bir şey yoktur.Bazı kişiler şöyle diyor.Gümüş kordon koparsa bedene dönüş yapılamaz ve ölürsünüz veya hapis olursunuz vb. Bunlar tamamen yalandır.Astrale çıkıpta bedene geri dönüş yapmama olasılığı imkansıza yakındır.Çünki astralde ölüm olmaz.Eğer bu gibi tehlikeli olaylar yaşanırsa zaten Astral beden normal maddesel bedene hemen geri dönüş yapmaktadır.

En çok sorulan sorulardan birisi ise Astraldeyken başka birisi bizi aniden uyandırsa neler olur?

Yine cevap aynıdır.Eğer Astraldeyken anneniz,babanız vb. birisi gelip sizi uyandırırsa ''sıçrama'' şeklinde bedene hemen geri dönüş yapılır.Hatta sizinde başınıza çok gelmiştir.Uykudayken annemiz gelip bizi dürter oğlum,kızım hadi kalk vb gibi ve bizde o panikle veya refleks diğelim uykudan irkilerek uyanırız.

Astraldeyken Başka Varlıkların Saldırısına Uğruyabilirmiyiz ?

Evet buda en çok merak edilen sorulardan birisi ve bir çok kişi sırf bu sorun nedeni ile Astrale hiç başlamamıştır yada başlayıp yarıda bırakmıştır.Bu sorunun cevabı hem hayır hem evettir.

Bilindiği gibi dünya bir dengeden ibarettir.Ve denge bozulursa her şey bozulur.Normal bir kişinin üstünde denge gereği hertürlü koruma vardır.Enerjisel anlamda en büyük kalkanlara sahibizdir.Bu nedenle hiçbir varlık bize hiçbir şekilde zarar veremez.Bu korumaya sahip olan kişi gönül rahatlığı ile Astral çalışmaları gerçekleştirebilir.Astralde hiçbir varlık o kişiye en ufak bir zarar veremez.

Sorunun evet kısmını ise şöyle açıklığabiliriz.Her insan doğduğunda koruma altına alınmaktadır.Ancak bu korumayı kaldırmak yine kişinin kendisine bağlıdır.Kısa ve öz söylemek gerekirse bir kişi ''Karanlık Sanatlar,Büyü,Negatif Enerji'' vb. gibi uygulamalarda bulunursa o kişinin üstündeki koruma denge gereği kalkmaktadır.Ve açık bir hedef haline gelmektedir.Dolayısı ile de bu kişi veya kişiler gerek Astral seyehat olsun gerek başka çalışmalar olsun (Boyutsal Olarak) hep diken üstündedir.Yani diğer varlıkların saldırısına uğruyabilmektedirler.Bunun için size tavsiyemiz bu gibi negatif şeylerden olabildiğince uzak durmanızdır.Çünki emin olunuz sizin ruhunuzu ve özünüzü son damlasına kadar emeceklerdir.

Astral Seyehati Nasıl Yapabilirim ?(Teknikleri)

Astral Seyehat için bir çok teknik bulunmaktadır.Gerek ip metodu gerek havada durma düşüncesi vb. Ama bizlerin tavsiyesi kendi tekniğinizi kendiniz bulmanızdır.Çünki her birey farklıdır ve her teknik aynı kişide işe yaramamaktadır.Bunun için sizler deneyerek kendi tekniğizi ortaya çıkartacaksınız.

Bunun için size başlangıç olarak küçük ama etkili bir teknik vereceğiz.Bu tekniği düzenli olarak denerseniz kısa sürede sizde Astral Seyehate çıkabilirsiniz.Ama unutmayın bu işlerde en önemli etken inanmaktır ve sabırdır.

___Hazırlık___

-- Bulunduğunuz bölge tamamen sessiz olmalı ve başka kişiler bulunmamalı.

-- Astral Seyehati yapacağınız zaman karnınız tok olmalı.(Aç iseniz aklınız hep başka yerlerde olacaktır.Dolayı ilede konstrede zorluk çekeceksiniz)

-- Astral Seyehati yapacağınız zaman vucudunuzda herhangi bir rahatsızlık olmamalı sizi rahatsız edecektir.

-- Astral Seyehat yapmadan önce duş almanız önerilir.Çünki duş insanı hafifletir ve daha rahat edersiniz.

-- Astral Seyehat yapmadan önce odanızda veya yapacağınız yerde farfüm veya varsa tütsü yakmanız önerilir.Güzel kokular insanı her zaman motive eder.(Koku çok ağır olmamalı)

-- Yatağınız yani uzanacağınız yer çok yumşak olmamalı hatta mümkünse sert olmalı.Çünki yumşak yerler sizin uykunuzu getirebilir.

-- Bulunduğunuz oda çok sıcak veya çok soğuk olmamalıdır.

-- Üstünüzü hiçbir şekilde battaniye,yorgan vb. şeyler ile örtmeyiniz.

-- Yan değil sırt üstü yatmalısınız.Elleriniz yani avuçlarınız tavana bakacak şekilde olmalı.

_____Uygulanışı_____

Herşeyi tamamladıktan sonra yatağınıza yatınız.''Hazırlık'' da belirtilen pozisyonları alınız.

Daha sonra gözlerini kapatınız ve rahatlamaya çalışınız.

Kendi kendinize telkinler veriniz(Huzurluyum,Hafifim,Rahatım vb. devamlı içinizden tekrarlayınız.)

Daha sonra hayal kurmaya başlayınız beyni kandırmak gereklidir.

Kendinizi bir parkta hayal ediniz.Parkta hiç kimse yok ve tek siz varsınız.

Bir tane salıncak var.Ve siz o salıncağa biniyorsunuz.

Yavaş yavaş sallanmaya başlıyorsunuz.Yavaş Yavaş.

Ve daha sonra hızlanıyorsunuz.

Dahada hızlanıyorsunuz.

Okadar çok hızlı sallanıyorsunuz ki nerdeyse salıncakla bir takla atacaksınız.

İşte tam burada yani tam bir tur döneceğiniz zaman düşünmeyi bırakıyorsunuz.Kısacası beyninizin OFF tuşuna basıyorsunuz.

Tabi bunun gibi teknikler çuhaltılabilir örneğin sahil kenarındasınız.Huzurlusunuz ve dalgalar her karaya vurduğunda sizin ruhunuz bedeninizden dışarı çıkıyor.Ve yükeseliyorsunuz.Bu şekilde image ederek Astrali başarabilirsiniz.Tabi uzun zaman isticektir.Ve kişiye bağlıdır o yüzden sizden isteğimiz lütfen hiç bıkmadan yılmadan inanarak devamlı olarak bu gibi çalışmaları sürdürmenizdir.

Parapsikoloji ve Astral SeyahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin