Bu lusid ruya denen sey astral seyahat ile baglantili o yuzden paylastim eger ruyadayken lusidseniz astral seyahate gecebilirsiniz bunu diger bolumde anlatacagim yorumarinizi bekliyorum :-)
Zaman zaman rüyanızda size saçma gelen bir şeye "Bi dakika, bu rüya heralde?" dediğiniz olmuştur. Hatta çoğu insanın "Bu bir rüya!" deyip kendini uyandırdığı olmuştur. Peki ya elinizde rüyaya daldığınızda rüyada olduğunuzu anlayıp, onu istediğiniz gibi kullanma gücü olsaydı ne yapardınız?
Lucid Dreaming en basit tabiriyle kişinin rüyada olduğunu anlayıp rüyasını kontrol edebilmesidir. İnsan vücudu çok nadirde olsa bazen bunu yapmanıza izin verir. Daha lucid dream ne bilmeseniz de rüyanızı kontrol edebildiğiniz bir gece sonrası sabah kalkıp araştırdığınızda bunun aslında sürekli bir şeye dönüştürülebilecek hatta bunun için ilaçlar alan insanların olduğu bir şey olduğunu anlarsınız.
PEKİ LUCİD DREAM(AÇIK RÜYA) NASIL GÖRÜLÜR? RÜYADA OLDUĞUNU ANLAMAK İÇİN NE YAPMAK GEREKİR?
Lucid Dream görmek, kontrollü olarak yapılmaya çalışıldığında hemen olan bir şey değildir. Sürekli pratiklerini yaptığınızda Lucid Dream görmeniz 2 - 14 gün arası sürebilir. Genellikle doğru tekniklerle Lucid Dream görebilirsiniz. Yani rüyanızı kontrol edebilirsiniz.
İşte adımlar...
Gün içerisinde sık sık kendinize rüyada olup olmadığınızı sorun. Bunu anlamak için parmaklarınızı yavaş yavaş sayabilirsiniz. İnanın, rüyada parmaklarınızı düzgünce sayamacaksınız.Her gördüğünüz rüyayı ister yazın ister içinizden sürekli düşünerek tekrarlayın. Bu, beyninize rüyalarınızın önemli olduğu mesajını verecek.Lucid Dream genellikle şekerleme yaparken daha kolay görülür.Uykuya dalmadan kendinize telkin verin: Rüyamda şunu göreceğim, rüyada olduğumu anlayacağım.En iyi yöntem örneğin her aynaya baktığınızda rüyada mıyım demektir. Bunu yaptığınızda rüyanızda kendi yansımanızı görseniz veya herhangi bir ayna görseniz direk aklınıza gelir.Bir başka başarılı yöntem ise uyanıp tekrar uyumaktır. Örneğin yattıktan 5 saat sonraya saatinizi ayarlayıp uyandıktan sonra 5-10 dk. durup tekrar uykuya dalmaktır. Bu sırada sürekli Lucid Dream düşünün.
Kendi Lucid Dream deneyimimi anlatayım...
Rüyamda oda arkadaşımla konuşurken odamızdan başka bir eve kapı açıldığını gördüm Bu biraz saçma gelince rüyada olduğumu anladım. Anlar anlamaz uyanır gibi oldum ama hemen arkadaşıma bir şeyler söyleyip tekrar rüyaya daldım. Sonra arkadaşıma rüyada olduğumuzu söyledim ama o hiç umursamadı. Şu an rüyadayız bak pencereden uçucam diyorum, hiiiçç bana mısın demiyor. "Tabi tabi uçarsın" filan deyip yanımdan gidiyordu. Neyse ben arkamı dönüp pencereden kendimi bıraktım. Düşmüyordum! Evet aşağı düşmüyorum ve bu his mükemmeldi. Uçtuğumu hayal ettim ve kendimi kaldığımız yeri havadan izlerken bulutların arasında uçarken buldum ve cidden diyorum bunu tatmalısınız harika bir his...
Bir diğer deneyimimdeyse su altında nefes alarak dolaşmıştım. İnsana başta tuhaf geliyor ama sonra alışınca çok zevk alıyorsunuz bu durumdan :)
Defalarca Lucid Dream deneyimlemiş biri olarak istekli kişilere yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. Sorularınız için yorum bırakabilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parapsikoloji ve Astral Seyahat
Randomİnternette bu konu hakkında çok yanlış bilgi var. Bende buna karşın doğru bilgileri derleyip toparlayıp size sunuyorum. Umarım yararı olur. Sorunuz varsa "sorular" bölümünde yorum olarak belirtebilirsiniz