[7] 🐾

2.7K 462 391
                                    

İyi okumalar 🦋
_______

Hyunjin, kolunun havaya kalktığını hissediyordu ama derin uykunun pençelerinde olduğu için ona rüyaymış gibi geliyordu.

Kollarının arasına giren sıcak bedeni sorgulamadan kabul etmiş ve sıkıca sarılmıştı. Burnuna dolan bebeksi koku ise onu gerçekliğe bağlayan tek bağdı.

Felix Hyunjin'in boynuna sürtünerek başını koyacak rahat  yer ararken artık büyüğünü uyandırdığından habersizdi.

Sonunda başını tamamen Hyunjin'in boynuna gömmüş gövdesini Hyunjin'in kollarının arasına yerleştirmiş bacaklarını da onun bacaklarına dolamıştı.

Artık yeri saatlerce uyuyacak kadar rahat ve güvenilirdi. Gözlerini de kapatmış ve alçılı kolunu biraz daha Hyunjin'in beline attıktan sonra uykuya teslim olmuştu.

Yarı uyanık olan büyük beden kulağına dolan mırıltı sesi ile tamamen uyanmış birkaç kez gözlerini kırpıştırdıktan sonra tamamen açmıştı gözlerini.

Kulağına dolan tatlı mırıltı sesi onu tekrar uyumaya zorluyordu. Başını dikkatli bir şekilde kaldırdığında kolları arasına yerleşmiş kedi gibi mırıldayarak uyuyan Felix'i görünce gözleri kaybolana kadar gülümsedi.

O çok tatlıydı ve Hyunjin kalbinin bu tatlılığa daha fazla dayanamayacağından korkuyordu. Resmen kedi gibi kendisini onun kolları arasına sokuşturmuş, yerini rahat ettikten sonra da mışıl mışıl uyumuştu.

Büyük olan sarışının saçlarına onu uyandırmayacak kadar hafif bir öpücük bırakmış ve gözlerini kapatarak tatlı mırıltılar eşliğinde uykusuna devam etmişti

Hava tam aydınlanmış değildi, biraz daha, alarmı çalana kadar uyuyabilirdi. Gerçi böyle günlerce bile uyurdu...

Ama zaman acımasızdı. Sanki gözlerini kapattıktan iki dakika sonra çalmıştı alarm.

Hyunjin zorlukla da olsa açmıştı gözlerini, rahatsız edici alarm sesi yüzünden ve hemen kapatmış ve telefonunu yatağın kenarına bırakmıştı.

O kıpırdadığı için, ona koala gibi sarılan küçüğü de kıpırdanmış, biraz daha sokulmuştu Hyunjin'in boynuna. Orada nefes alabildiğinden bile şüpheliydi Hyunjin.

Büyük olan dikkatli bir şekilde önce alçılı kolu sonra da Felix'in vücudunu uzaklaştırmış ve onu uyandırmamak için yavaşça kalkmıştı yataktan.

Felix ise uyanmak yerine mırıldanarak yastığı kolunun arasına almış, Hyunjin kokan yastığa sıkıca sarılarak uykusuna devam etmişti.

Hyunjin mutfağa indiğinde buzdolabının kapısının açık olduğunu görmüştü. Kaç saattir böyle açık bir şekilde duruyordu bilmiyordu ama ötmeyi bile bırakmıştı dolap.

Hemen dolabın kapağını kapatmış ve kendi kendine gülmeye başlamıştı. Anlaşılan yine birisi gece gece mutfağı karıştırmış sonra da hiçbir şey yapmamış gibi gelip ona sarılarak uyumuştu.

En kısa sürede Felix ile ev eşyalarını tanıştırmalı, yiyeceklerin yerini göstermeliydi.

Dolaptan soğuk sandviç yapmak için birkaç malzeme çıkarmış ve tezgahın üzerine bırakmıştı. Normalde kahvaltı yapan birisi değildi. Günü kahve ile açardı ama Felix'in aç olacağını bildiği için ikisine de sandviç yapma kararı almıştı.

Dolapta portakal olduğunu da hatırlayınca mutlu bir şekilde gülümsemişti. Hemen çıkarmış ve ikiye bölerek makine yardımı ile taze sıkılmış portakal suyu yapmıştı.

Özenle doğradığı sandviç malzemelerini, ekmeğin arasına dizmiş ve tabaklara yerleştirdikten sonra portakal suyunu almak için arkasına dönmüştü.

CatLix \ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin