[12] 🐾

1.2K 260 241
                                    

İyi okumalar 🦋
(Üniversite derslerim başladı. Son senem olduğu için ne kadar zorlandığımı anlatamam. Bugün sadece 3 saat uyudum ve daha ilk haftadayız. Yb diye darlamadan önce başkalarının hayatını düşünün. Bölüm yazar yazmaz atacağım zaten)
___________

Uzun olan artık dayanamayacağını anladığında başını eğmiş ve küçüğünün gözlerinin içine bakarak dolgun dudaklara yaklaşmıştı yavaşça...

Panikleyen küçük beden ise elini, kalbinin üzerinde duran Hyunjin'in elinden çekerek onun bacağına yaslamıştı.

Hyunjin çıldırtıcı bir yavaşlıkla kolları arasında duran bedene yaklaşırken gözlerini onun gözlerinden ayırmıyordu tepkisini ölçmek için.

Eğer onun gözlerinde en ufak korku görürse geri çekilmeye hazırdı ama sarışının gözleri mutlulukla parlıyordu sadece.

Büyük olan, Felix'in göğsünde duran elini sürükleyerek kaldırmış ve yumuşak yanağa çıkarmıştı.

Artık kendi hareketini durdurup, küçüğünü kendisine doğru yaklaştırmış ve gözlerini yavaşça kapatmıştı biçimli dudaklarla buluşmak için.

Hyunjin'in nefesini artık dudaklarında hisseden Felix heyecanla onun bacağında duran ellerini sıkmıştı.

~ring ring ring~

İkisi de odada yankılanan telefon sesi yüzünden irkilerek gözlerini açtığında Hyunjin derin bir nefes almış ve komidinin üzerinde duran telefonuna uzanmıştı.

Hyunjin telefonla konuşurken Felix utançtan ne yapacağını şaşırdığı için bir elinde kaç parmağı olduğunu hesaplıyordu.

Sonunda büyüğünün telefonu kapattığını duyduğunda başını kaldırmış ve parlak gözlerini onun gözlerine dikmişti.

H: "Acil bir ameliyat çıktı güzelim hemen gitmeliyim"

Felix başını minik minik onaylar anlamda salladığında o da Hyunjin'i takip ederek yataktan kalkmıştı.

F: " Ben de geleyim seninle"

Uzun beden üzerini değiştirmek için pijama üstünü çıkardığında Felix hemen onun gövdesine sarılmıştı.

F: "Sevgilinim artık ben de geleceğim seninle dimi?"

Hyunjin çıplak vücuduna sıkıca sarılan küçüğüne kollarını sarmış ve eğilerek saçlarına öpücük kondurmuştu.

H: "Girmem gereken ciddi ameliyat var güzelim. Başka zaman sen de gel tamam mı?"

Felix başını yavaşça onaylar anlamda sallamış ve Hyunjin'den uzaklaşarak yatağa geri dönerek tüm battaniyeyi başına kadar çekmişti.

Büyük olan küçüğünün üzüldüğünü biliyordu ama şimdi zaman kaybetmek de istemiyordu. Hemen giyinmiş ve evden aceleyle çıkmıştı. Geri döndüğünde alacaktı minik sevgilisinin gönlünü.

...

Felix koltukta ters yatarak sırtını koltuğa yaslamış bacaklarını da koltuğun başlığına kaldırıp koyarak duvardaki saate bakıyordu.

Güneş yavaş yavaş batıyordu ve sevgilisinin gelmesine çok az kaldığı için dakikaları sayıyordu.

Evin bahçesine giren araba sesi duyduğunda bacaklarını koltuğun başlığından indirmiş ve etrafı daha dikkatli dinlemeye başlamıştı.

Adım sesleri kapıya doğru yaklaştıkça küçük olanın kalp atışları da hızlanıyordu. Öyle ki anahtarın kapıya temas etme sesini duyar duymaz koltuktan fırlamış ve hemen kapıya doğru koşmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CatLix \ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin