İyi Okumalar 🦋
___________"Hareket etmediğinde görünmez olduğunu mu sanıyorsun sen?"
Hyunjin gülümseyerek yanakları gimbap dolu bedene doğru adımlıyordu. Felix ise hala azimle kıpırdamamaya devam ediyordu. Ama biraz daha lezzetli gimbapları çiğnemeden ağzında tutarsa, ağzının suyu akacaktı.
Felix, Hyunjin'in ona yaklaştığını gördüğünde hemen son dilim gimbap'ı eline almış ve ağzındakileri yutmaya çalışmıştı. Ondan korkmaması gerekiyordu ama yine de yaklaşması kalp hızını arttırıyordu.
Hyunjin, küçük olanın etrafa baktığını gördüğünde kaçacak yer aradığını anlamıştı. Daha fazla yaklaşmadan yerinde durduğunda yerdeki cam kırıklarını görünce kaşları çatılmıştı.
Uzun beden hemen sonra Felix'in camlara basmak üzere olan çıplak ayaklarını görünce hızla öne doğru atlamış ve yarı zamanlı kediyi kolları arasına almıştı havaya kaldırarak.
Hyunjin küfürler savurarak yerdeki camlara basmadan oradan uzaklaşmaya çalışıyordu. Gözlerini parkenin üzerinden çekmiyordu hiçbir cama basmamak için.
Sonunda mutfaktan uzaklaşıp salona geçtiğinde bakışlarını kollarında duran küçüğe doğru çevirmişti ve anında gözleri şokla açılmıştı. Şimdi bayılmazsa drama queen'lik ödülünü iade edecekti.
Felix, korktuğu için tek eli ile sıkıca Hyunjin'in omzuna tutunmuş ve gözlerini sıkıca kapatmıştı. O kadar sıkı kapatmıştı ki göz etrafı kırışmıştı. Ama Hyunjin'i şaşırtan, yarı zamanlı kedinin başında küçük sarı kulakların olmasıydı.
Kedi gibi kulakları vardı ve Hyunjin her sesli nefes aldığında sese doğru tepki vererek minik minik kıpırdıyorlardı. Garip ama tatlıydı, fazlasıyla garipti.
"Kediye falan dönüşeceksen yapma o alçıyı yapmak hiç kolay değildi"
Hyunjin gerginliğini bir tarafa bırakmış ve sesinin titrememesine özen göstererek konuşmuştu. Felix de gözlerini yavaş yavaş açsa da hala tek eliyle sıkıca Hyunjin'in omzuna tutunuyordu. Parmakları yavaştan uyuşmaya başlamıştı bile.
Felix gözlerini tamamen açtığında Hyunjin'in yüzüne dikkatlice bakmıştı. Sonra ise bakışlarını etrafında dikkatle gezdirdi. Güvende olduğunu anladığında ise derin bir nefes aldı.
Büyük beden dikkatli bir şekilde kucağındakinin bakışlarını ve parlak gözlerini inceledi. Çok tatlıydı, hareketleri aynı kedi gibiydi. Olduğu alanın güvenli olduğunu anlamak için dikkatlice izliyordu her yeri.
Felix, bulunduğu kolların güvenli olduğunu onaylamış olacak ki diğer elinde canı pahasına koruduğu gimbap'ı ağzına götürmüş, zorlukla da olsa tek seferde ağzına tıkmıştı.
Onun için kucakta olmak garip değildi. Aksine kucakta olmayı çok seviyordu. Önemli olan karnının tok olmasıydı.
Hyunjin de gözlerini sarışından alamıyordu. Hala hiçbir şeyi anlamdıramamıştı ama kucağındaki beden çok değişikti ve hareketleri garip olsa da fazlasıyla tatlıydı.
Ne olduğunu, nereden geldiğini, onu nasıl bulduğunu ya da en basitinden ileride ne olacağını bilmiyordu ama şu an sanki hiçbir şey umrunda değildi. Onun tatlı tatlı kucağında dolu yanakları ile gimbap yemesini izlemek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatLix \ HyunLix
FantasiHyunjin gece yarısı evine dönerken kapısında yaralı bir kedi bulur... Catboy Mpreg UkeLix SemeHyun YETİŞKİN İÇERİK ⚠️ #1 seochangbin {19.10.2024}