[11] 🐾

1.7K 308 531
                                    

İyi Okumalar 🦋
___________

Hyunjin Felix'in yüzünü göremediği için şu an ne gibi duygular içinde olduğunu da anlayamıyordu. O yüzden kucağında duran küçüğünü kaldırarak koltuğun kenarına bırakmış ve ayağa kalkmıştı.

Felix, Hyunjin'in onu bıraktığını zannederek daha şiddetli ağlamaya başladığında Hyunjin hemen ışığı açarak koltuğa geri dönmüş ve elleri ile yüzünü kapatan küçük bedeni tekrar kollarına almıştı.

H: "Felix gözlerime bak lütfen"

Tekrar Hyunjin'in kucağında oturan sarışın ellerini yüzünden çekmeden başını hayır anlamında sallamıştı.

H: "Sen her şeyi yanlış anlamışsın"

F: "Sen en başından beni sevmiyordun, sokaktayken de tüm kedileri seviyordun beni asla sevmiyordun. Beni sevmen için ne yapmam gerekiyor?"

Küçük olan son sorusuna cevap almak için ellerini yüzünden çekmiş ve dolu gözleri ile Hyunjin'in gözlerine bakmıştı.

H: "Felix ben seni seviyorum buna kuşkun olmasın"

Hyunjin parmakları ile çilli yanaklardan akan yaşları nazikçe temizlemiş ve sakin bir şekilde gülümsemişti masum bedene karşı.

F: "O zaman filmdekiler neden yakınken biz uzağız hep?"

Uzun beden kemikli elini küçüğünün beline sararak biraz daha kucağına çekmiş ve yanaklarında gezinen parmaklarını sarı tutamlara çıkarmıştı.

H: "Felix, filmdekiler sevgili ama biz sevgili olmadığımız için öyle şeyler yapmıyoruz."

Sarışın olan alnını Hyunjin'in kaslı göğsüne yaslamış ve derin bir nefes almıştı.

F: "Ben seninle sevgili olmak istiyorum o zaman"

Küçük olan kısık ses tonu ile konuştuğunda Hyunjin elini onun sırtına çıkarmış ve güven verici bir şekilde okşamıştı.

H: "Ben de seninle sevgili olmak istiyorum Felix ama önce sevgili olmanın ne olduğunu sana kesin bir şekilde öğretmemiz gerekmez mi?"

Felix, başını Hyunjin'in göğsünden kaldırmış ve burnunu çekerek başını hayır anlamında sallamıştı.

F: "Ben sevgili olmanın ne olduğunu biliyorum. Mesela sen evden gittiğinde kalbim sıkışıyor çabuk gelmen için sık sık saate bakıyorum. Sonra sen geliyorsun ve kalbimin sıkışması gidiyor. Sen olmayınca acıkmıyorum ama seninle birlikte yemek yerken çok çok yemek istiyorum. Sen gece uyurken kapıdan seni izliyorum, yanına gelip sana sarılarak uyumak istiyorum. Sen eve geç geldiğinde endişeleniyorum ve kalbim daha da sıkışıyor."

Hyunjin küçüğünü dikkatli bir şekilde dinlerken bir kez daha onun masumiyetine hayran kalmıştı. Küçük beden büyük kalbinde sevginin en masum tonunu taşıyordu. Sevginin, sevgili olmanın en masum hisslerini yaşayan küçüğüne bir kez daha aşık olmuştu.

Hyunjin, sadece kendisinin Felix'e olan hisslerinin değiştiğini zamnediyordu ama Felix'in küçük kalbinde ne gibi hisler sakladığından habersizdi.

F: "Bunların hepsi sevgi demek değil mi Hyunjin? Sen de böyle hissediyor musun?"

Uzun beden hafif eğilerek dolgun çilli yanaklara tüy kadar hafif öpücükler bırakmış ve gülümseyerek küçüğüne bakmıştı.

H: "Ben de öyle hissediyorum güzelim. Eve her geldiğimde seni evde bulamamaktan korkuyorum. Sana zarar gelecek diye çok korkuyorum. Hep böyle kucağımda kal istiyorum. Uyurken kollarımda uyu istiyorum"

CatLix \ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin