İyi okumalar 🦋
___________Hyunjin kolları arasına kıvrılan bedene sarılmış ve tek eli ile sırtını okşarken diğer eli ile de yumuşak saçları okşamıştı.
En azından yarı zamanlı kedinin konuşabildiğini öğrenmişti. Bu da bir ilerleme sayılırdı. Hem de büyük bir ilerleme.
Felix, onu yumuşak yumuşak okşayan bedene daha fazla sokulmuş, başını durmadan kaslı gövdeye sürtmüştü. Ne kadar kollarını kaldırıp Hyunjin'e sarılmak istese de alçı buna izin vermiyordu.
Şu kolundaki beyaz şeyden kurtulduğu ilk gün sıkıca sarılacaktı Hyunjin'e. Onunla bu denli ilgilenmesi Felix'in küçük kalbini huzurla dolduruyordu.
Küçük beden üstünü de ıslattığı için üşüyordu ve Hyunjin kolları arasında hafifçe titreyen bedeni daha fazla sarıp sarmalamak istede de oyalanmaması gerektiğini biliyordu.
Felix'i omuzlarından tutarak yavaşça kendisinden uzaklaştırmaya çalışıyordu ama Hyunjin uzaklaştırdıkça Felix daha çok sokulmaya çalışıyordu Hyunjin'in göğsüne. Gerçekten de bir kedi gibiydi...
H: "Duş almana yardım edeyim sonra hemen alçıyı kurutalım tamam mı?"
Bu sefer Felix karşı gelmemiş ve Hyunjin'e sokulmayı bırakmıştı. Sıcak bedenden uzaklaşır uzaklaşmaz üşüdüğü için yüzünü buruşturmuştu. Hyunjin'in kollarında olmak daha iyiydi.
Uzun olan ayağa kalkmış suyu sıcacık ayarladıktan sonra küvetin dolması için tıpayı kapatmıştı.
Hyunjin bunları yaparken felix bağdaş kurarak oturduğu yerden başını kaldırarak gözleri ile Hyunjin'in her hareketini izliyordu, irisleri Hyunjin'in olduğu yöne doğru kayıyordu hep.
H: "Üstünü çıkarmana yardım edeyim mi?"
Büyük beden sarışınla konuşmak için tekrar yere oturduğunda Felix yine gözlerini kırpmadan onun hareketlerini takip etmişti. Büyülenmiş gibiydi. Başını onaylar anlamda hızlı hızlı aşağı yukarı salladığında Hyunjin gülümsemişti. Fazlasıyla tatlıydı.
Hyunjin hareketlerini küçüğünü korkutmamak için bilerekten yavaşlatmış ve zaten Felix'in üstüne bol olan tişörtünü yavaşça çıkarmıştı.
Onu rahatsız etmemek için bakışlarını vücudundan kaçırarak Felix'in ayağa kalkmasını sağlamış ve gözlerine bakarak üstündeki şortu da çıkarmıştı. Sarışın olan üzerinde sadece boxerla kalmasına pek rahatsız olmuş gibi değildi.
Hyunjin eli ile suyu kontrol etmiş ve güzel olduğuna karar verdiğinde musluğu kapatmıştı. Felix ise beklemeden sabırsızlıkla sağlam olan eli ile Hyunjin'in koluna tutunarak ayağını kaldırmış ve küvetin içine girmişti.
Kirli olmayı sevmiyordu. Hep tertemiz dolaşmak onu daha rahat hissettiriyordu.
Büyük beden sıcak suyun içinde mayışan güzelliği ısırmamak için dişlerini sıkarken onun sol kolunu küvetin kenarına yaslamıştı su olmaması için.
Hemen sonrasında duşu açmış ve sarı saçları ıslatarak parmakarıyla masaj yapmaya başlamıştı. Hyunjin uzun saçları şampuanlarken Felix çoktan gözlerini kapatmıştı.
Uzun bedenin dokunuşları o kadar yumuşak ve rahatlayıcıydı ki küçük olan başını uzun parmaklara doğru itiyordu daha fazla masaj yapması için.
Hyunjin de yarım ağız sırıtarak yarı zamanlı kedisinin başını okşuyordu. Küçük kedisini ter temiz yıkadıktan sonra havluya sarmış ve koluna dikkat ederek üstünü giyinmesini söyledikten sonra banyodan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatLix \ HyunLix
FantasyHyunjin gece yarısı evine dönerken kapısında yaralı bir kedi bulur... Catboy Mpreg UkeLix SemeHyun YETİŞKİN İÇERİK ⚠️ #1 seochangbin {19.10.2024}