"Melis kızım git eve ekmek al getir hadi"
"Tamam anne gidiyorum bir dakika"
Şimdi bu ne diyceksiniz .
Annesi Melisi ekmek almak için bakkala gönderiyor ve Meliste mırıldanarak eynini gidiyordu."Acaba ben olmasam annemler ekmek almaya kimi gönderirlerdi"
Bu zaman Melis üzerine siyah eşofman ve altına siyah eşofman altı alıp evden çıktı.
Bakkal pekte yakın alanda değildi o yüzden Melis kulaklığını aldı ve şarkıyı son ses açıp sadece şarkıya odaklandı.
"Seni severdim.."
"Sana rağmen.."Diyordu şarkının sözleri..
Melis aşk konusunda bir kez kaybetmiş ve ikinci ilişkiye başlamayı asla düşünmemiş...
Her kes her konuda şanslı olamıyor maalesef hatta Melisin sevgilisi onu başka kızla aldatmıştı..
Tüm bu olaylar yaşanırken sadece Melis şarkıya odaklanmış ve istemsizce akan bir göz yaşını eliyle silmiş ve yoluna davam etmişdir.
Onun sevgilisinden ayrılalı 1 ay olmuştu hala onun şokunu atlatamiyordu...
Tüm bu olaylar baş verirken Melis bakkala girdi.
"Selam Mahir amca"
"Selam Melis kızım nasılsın"
"Iyiyim Mahir amca çok teşekkür ederim siz nasılsınız"
"Bende iyiyim kızım"
"Mahir amca ben ekmek alacaktım"
"Baş üstüne kızım yeni ekmekler yeni geldi şansına"
"Dimi ne güzel o zaman bana 2 tane ekmek vere bilirmisin"
"Tabi kızım tabii hemen veriyorum "
Mahir amca ekmekleri Melise uzattı Meliste ekmeği alıp parasını Mahir amcaya verdi ve evlerine doğru yola düzeldi.
Yine şarkıyı açtı bu kez başka şarkıydı..
"Another love "
Anlamı ise başka aşk diyordu..Melis üzgün bir şekilde şarkını dinleye dinleye evine giderken olacaklardan habersizdi.
Kız zaten 1 ay önce olan olaylardan dolayı her fırsatta intihar etmeye çalışıyordu..
Ama bilmediği bir şey vardı ne olursa olsun insanlar değişir her kes değişir...
Tam şarkıyı değişeceği an kimse onu sert bir şekilde karşıya itti hiç birşey anlamadan yere düştü ve sanki bacağını incitmişdi..
Ayağa kalkmadan kulaklığı çıkarıp endişeyle etrafına baktı.
Arabalar hepsi durmuş ve kıza kızgın bir şekilde bakıyorlardı.
Melisi iten adam kıza elini uzattı Melis ayağa kalktı ama suç ondaydi.
Eğer araba onu dikkatlice görmese kızı ezip gecicekti..
Melis onu iten adama teşekkür etti ve araba sahiplerinden özür dileyip evine hızlı adımlarla geldi.
Zaten aşk acısı çektiği yetmiyormuş gibi birde milletten azar işitti.
Kapının anahtarını buldu ve kendini direk eve attı bu iğrenç öfke dolu hayat onu artık sıkmıştı..
"Noldu kızım ekmeği aldinmi?"
"Aldım anne "
"Tamam kızım ,ha bide yemek hazır akşam oldu zaten "
"Aç değilim anne yemiycem yemek filan "
"Ama kızı-"
Derken Melis lafı böldü
"Anne lütfen ısrar etme yemek istemiyorum"..
Melis yine her zamanki gibi kendini odaya kapattı yorganın altına girdi ve sadece şarkı dinledi..
Uyuklamaya başladı ve şarkı onu kendi beşiğinde sallayarak uyuttu..
Bu bölüm burda bitti.
Bu bölümü Melisin dilinden ve hayatından duyduk.
Sizi en sevdiğiniz karakter kim??Ve bunu hangi saat hangi gün okuyorsunuz?yorumlara yazın
Bölüm nasıl olmuş??
Diğer bölümlerde görüşmek üzere!
Bunu unutmayın Beyza Alkoç söylemişken ışıklar sana yolunu gösterecek...
𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimizde (Tamamlandı ☑️)
Acción~Peşimizde birilerii var!!!! ~Onu tüm kalbimle sevmiştim ~Zaman her şeye iyi gelemiyor ~ Umutlar tükeniyor.. ~Onu bırakıp gidemem!! ~ Beni iyi hatırlayın!..