Artık takım farklı düşüncelerle karma karışık durumun içinde kaldıkları anda zamanın geçtiğini bu zamana kadar çok şey kayb ettiklerini anladılar.
Efe bilgisayarı açıp bir daha gözden geçirme yaptı.
Farklı YouTuberler canlı yayım yapmışlardı.
Inanmak güç isterdi ama evet her kes zombi olmuştu.Hepisi çantalarını bellerine atıp yol boyu konuşmadan ilerlediler.
Harbiden dikkatli olmalıydılar yoksa ,yoksa onlarda bu lanet olası virüs altına alına bilir kısaca zombi ola bilirlerdi.Artık bir pilanları vardı.
Pilan şöyleydi Burak'ın anlatımıyla :
Pilan şu zombilerden kaçış bulup direk Fransa'ya uçacağız sonrada o fransız salak oro#pu çocuğu doktoru bulup yeni panzehir yapması için tehdit etcez ki yapsın ve yapmak zorunda çünkü TÜM DÜNYA ZOMBI OLUYOR.
Panzehiri bir bir etrafa saçmamiz lazım olucak sonra her kes normal haline dönecek.
Bu kadar.Evet Burak'ın pilanı buydu.
Ama her kesin gözden kaçırdığı bir konu vardı.
Zombiler yüzünden uçuşlar durdurulmuş ve acil inişe geçilmişti..
Bu süreçte uçak kullanmak yasaktır.Yani anlayacağınız üzere Burak'ın yaptığı pilan sadece havaalanına kadar çalışıcaktı.
Bunu farkına varmaları uzun sürmedi aniden Beyza dönüp arkasında bakacaktıki aniden
Kaanin kanlar içinde yerde yattığını başında ise zombi olduğunu gördü.Beyza çaresizce bağırdı.
"Kaan Kaan noldu sana Kaan hadi kalk ayağa lütfen"Bu çığlıklarla birlikte herkes yüzünü arkaya Beyzanin koştuğu yere doğru dikti.
Kaani kanlar içinde yerde yattığını gören takım Beyzayi sakinleştirmeye ve gördükleri manzara karşısında şok olmaya devam ettiler.
"Aman Allah'ım bu bu nasıl oldu Kaan"
"ÇEKILIN ORDAN KOŞUN HEMEN "
"Ne koşması arkadaşımız öldü onu burada bırakmayız".
"Hayır size gidelim dedim"
"Niyeeee".
Diye bağırdı Beyza Burak'ın son kelimelerine.
"O bir azdan kalkacak zaten ama zombi haliyle"
"Hayır böyle şey asla olmiycakk"
"Beyza gidelim hadi her kesin hayatını tehlikeye atıyorsun yerdeki zombiye bak 2 taneler hemde hadi gidelim ".
Bu zaman Melek cebinden bıçak çıkarıp zombiyi didik didik etti.
"Aferin Melek iyi akıl ettin yoksa hepimiz buradan zombi olarak çıkacaktık"
"Dikkatli olmamız lazım "
"Evet hemde çok dikkatli olmalıyız"
"Beyza hadi gell gell"
"Gelmiyorum ben siz gidin "
"O ne demek öyle be "
"Siz gidin dedim size"
Ali Beyzanin kolundan tutup çekiştirdi ama Beyza inat etti
Bir sonraki bölümü bekleyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimizde (Tamamlandı ☑️)
Azione~Peşimizde birilerii var!!!! ~Onu tüm kalbimle sevmiştim ~Zaman her şeye iyi gelemiyor ~ Umutlar tükeniyor.. ~Onu bırakıp gidemem!! ~ Beni iyi hatırlayın!..